Ik heb het ook tegen een aantal mensen gezegt dat ik ben gestopt met de pil, en ja het is idd irritand als ze zeggen dat je niet zomaar meer EVEN snel weg kunt gaan of gaan stappen of iets dergelijks ma ja daar kies je dan toch ook voor je weet dat als je een kleine heb kun je niet altijd weg meer! maar het ''klussen'' om de dag maakt de kans op zwangerschap niet hoger! ik heb alles nagekeken, maar de kans dat je het iedere dag doet is alsnog groter. mag zometeen weer gaan ''klussen'' hihi we gaan ons best doen. liefs xxx
Ja echt rottig he kuzzkim. Nouja, jij bent zo zwaar gelukkig met een wondertje in je armen . Klussen om de dag is wel beter! Omdat het zaad dan meer de tijd krijgt om zich aan te vullen. Je krijgt dus 'versere' sperma. Als je elke dag klust dat krijgt het zaad geen tijd om zich aan te sterken. Succes met klussen zo! Liefs Dayenne
ja volgens mij zat dat ook zo, om de dag klussen! zo zie je maar de ene site zegt dit en de andere dat....
Hee Meiden! Het is weer een dag of 3/4 geleden dat ik iets heb achtergelaten (sorry haha)! Ik heb het ook zo verschrikkelijk druk! Verder gaat hier alles goed, over 2 dagen heb ik als het goed is mijn ei dus we klussen lekker verder! Ik voel me goed en alles gaat zoals ik altijd heb gewild, leuke lieve vriend, mooi huis, lieve huisdieren (3 slangen en 1 hond) . Dus wat wil je nog meer. Ik ben verder wel erg benieuwd wanneer het raak is, ik zit natuurlijk pas in ronde 1 maar toch ik ben erg ongeduldig haha! Ik hou jullie op de hoogte! Hoe is het verder met jullie? Heel veel SUCCES iedereen ik ga nu weer even werken. Tot snel! Liefs Wendy
Hoi allemaal. Hoe gaat t hier met iedereen? Heb al een paar dagen niks gezegd, maar was er wel hoor. Heb heel veel gelezen op 't forum. Vind alles zo interressant. Maar goed, hier is alles goed. Gisteren had ik zelfs t idee dat ik m'n ei voelde. Steeds een vreemd gevoel links onderin de buik. Vandaag ook iets rood/bruinig slijm gehad bij t afvegen. Kan een ovulatiebloeding geweest zijn. Maar weet t natuurlijk niet zeker. Nou ja we hebben goed geklust t weekend. Dus daar zal t zeker niet aan liggen. Als iemand me iets meer kan vertellen over t bovenste hoor ik t natuurlijk graag. Doei doei
Hee Truus! Dat is idd even geleden maar van mij ook hoor haha! ik lees ook heel erg veel en heb soms gewoon geen tijd om een berichtje achter te laten! Wat je verteld bij het afvegen heb ik ook, maar dan kleurloos of wittig. Ik ben ook benieuwd of iemand weet wat dat is. verder heb ik onwijs pijn aan mijn tepels niet mijn hele tepel maar alleen het puntje zeg maar. het doet zeer als ik ersan komt ben benieuwd of iemand weet wat deze klachten kunnen zijn! Verder bij mij weinig nieuws goed geklust en nog haha dus afwachten maar! Liefs Wendy
hoi wendy, kan je niet zeggen wat het betekend maar ik heb ook veel last van mijn borsten en dan vooral ook mijn tepels. heb dat ook bij het afvegen het is wit of kleurloos denk dat het te maken heeft met de eisprong want had gister en vandaag zeurderige buikpijn. groetjes claudia
Heej Wendy Ik heb ook diezelfde pijn aan mijn tepel! Als ik eraan zit, voelt het naar. Eerst deed het pijn, nu is het alleen nog erg gevoelig. Ik heb het sinds mijn eisprong. Ik heb nu ook last van witvloed. Morgen is mijn NOD! Toch wel spannend nu. Ik hoop dat 3x scheepsrecht is! Liefs Dayenne
He hoi, Goh, Dayenne wat spannend joh. Wanneer ga je testen als je NOD uitblijft? kun je t opbrengen om 5 dagen te wachten. Wat volgens t forum toch t beste is. Ik zal t niet kunnen denk ik. Zo gauw als ik niet ongesteld word, ga ik direct testen denk ik. Hoop zo voor je dat t nu met de derde x raak is. Hou je ons wel op de hoogte? En voor de rest van de meiden. Succes met wachten, en klussen natuurlijk. Ik hoop voor iedereen dat er geen duiveltjes gaan komen. -x Truus
Heej Truus! Hihi nou ik hóóp echt dat ik kan wachten, maar ik denk het niet. Die 5 dagen zouden wel goed uitkomen, mijn vriend is de 15e jarig dus dat zou een super kado zijn! Ik ga proberen nog geen test te kopen, dan kan ik er ook geen uitvoeren he . Ik hou jullie zeker op de hoogte! Hoe gaat het nu met jou? Liefs Dayenne
Hee lieve mensen! Hehe ik ben weer klaar met werken. ik had een vraag kent iemand de volgende sumpthomen: Super honger (lijk wel een bodemloze put haha) Veel plassen warm pijnlijke tepels zooooo moe wie kan me helpen? Kus wendy
hoi hoi ik ken ze ook heb ook pijnlijke tepels kan er echt niet aan komen zo zeer doen ze,moet ook iedere 10 min naar de wc om te plassen word er niet goed van en ben heeeeeel moe. vraag me ook af of het de eisprong te maken heeft. liefs claudia
Hee Claudia! klote is dat het ik wordt er gek van kan echt iedere moment van de dag in slaap vallen! Ook mijn temperatuur is hoger dan normaal weet jij wat dat kan zijn? Ik haat wachten wil zo graag weten waar ik aan toe ben! Liefs Wendy
hee, ik zou niet weten wat dat kan zijn maar hopen dat het een goed teken is op het werk schiet het ook niet echt op als je zo moe bent en dan gaan ze nog vragen hoe dat komt. Word van het wachten ook niet goed maar ja het hoort erbij. xx claudia
hoi meiden ik wil ook heel graag zwanger worden. over een paar dagen, mag ik nog een keer testen. en hoop dat ik dan een positiefe test dan in handen heb. en dat hoop ik ook voor de meiden die dan ook mogen testen. groetjes honey
goede avond meiden kon jullie niet vinden vandaar dat ik een alweer een poos geleden wat van me heb laten horen maandag bij de gyn geweest en die heeft me provera voorgeschreven om me ongi optewekken ben al 3 dagen die pillen aan het slikken en dan hoop ik gauw ongi teworden dan mag ik verder met de volgende pil clomid en moet ik elke dag me eigen tempen en dag 9 van me ongi moet ik een echo laten maken ik hoop dat ik gauw een beetje inzicht krijg van me cyclus want hier wordt ik stapel gek van meiden die nog moeten testen ik hoop dat het raak is zal voor jullie duimen en de rest van de meiden veel klus plezier
Hallo meiden, Hoe is het hier met iedereen? Mvjason, fijn dat er eindelijk iets gedaan wordt. Ik hoop dat je snel inzicht krijgt van je cyclus! Ik ben nu 1 dag overtijd, dus het is heel spannend. Ik voel nog niks van een aankomende ongi. Ik heb net testen besteld, dus morgenvroeg doe ik denk ik de eerste . Liefs Dayenne