Bedankt voor jullie reactie! Helaas heb ik nu geen test in huis dus moet even afwachten tot morgen...Als ik dan al iet ongesteld ben geworden...
Ik heb getest op verschillende dagen. Na 30 dagen heb ik getest meerdere malen. Ik ben uit eindelijk op dag 43 ongesteld geworden, en ik ben nu bezig met tempen, zodat ik weet wanneer ik ongesteld moet worden ongeveer of wanneer ik kan testen..
Aaah jammer zeg. Dus nu heb je een cyclus van 28 dagen he? Want je zit nu op dag 29 toch? Ik had het zo gehoopt voor je.
Ja ik weet niet precies of ik nu een cyclus heb van 28 of 29 maar die ene dag.... Baal wel verschrikkelijk nu, maar ben heeeel blij met zo'n ontzettend mooie cyclus! Ik duim boor jou nu meid! (en voor de rest natuurlijk ook hoor!) Liefs Wendy
Als dit dag 29 zou zijn, heb je een cyclus van 28 dagen.. Want de dag dat je ongesteld word is een nieuwe cyclus dag. Ik zou trouwens ook heel blij zijn met een mooie cyclus onder de 30 dagen, maar het was fijner geweest als het toch raak zou zijn voor je.. Misschien ook handig voor jou om te tempen... Want dan weet je meteen of je cyclus langer is de volgende keer of niet
Goede tip! Daar zit ik ook wel over na te denken, maar die wekker zetten in het weekend vind ik niets pffff haha
Haahaha het is ook niets, maarja ik heb het er wel voor over. Ik weet tenminste dan hoelang het duurt enzo.
Ik neem aan dat je al aangemeld bent.. Je hebt denk ik ook de dag van je cyclus al moeten invullen toch? Zoja dan ga je eerst naar Settings en dan zie je Charting Options.. Dan zie je als je iets naar beneden scrolt dit staan: Thermometer and Temperature Method, en da doe je bij units Celcius, en dan waar je het meet oraal of vaginaal .. Heb je dat gedaan g je weer naar die kalender toe dan klik je op de dag waar je nu zit, en dan druk je op Add en dan zie je soort grafiekje, en moet je daar opdrukken en dan kan je je temp invullen etc.. En dan op Save drukken, en dan klaar.. En dan morgen gewoon weer naar de kalender gaan en weer op add drukken. Ik hoop dat je het een beetje snapt, want ik moet het ook nog uitvogelen.
Dat tempen hoe doen jullie dat? Elke ochtend op dezelfde tijd? Ik wacht eerst nog maar eens even af Ik merk vandaag dat mijn stemming wisselt. Heel snel prikkelbaar en het volgende moment zou ik zomaar ineens kunnen janken om niks. Bah!
hoi lieve meiden hier weer effe gauw een berichtje van mij tis heel rustig nu hier jason is nog steeds stront verkouden die arme schaap verder moest ik gister weer beginnen met clomid maar was het helemaal vergeten dus heb hem vandaag twee keer ingenomen stond in de bijsluiter van clomid dat het mocht wel stom van me om nou zoiets tevergeten verder ben ik maar 4 dagen ongi geweest wat o zig wel fijn is kunnen we weer lekker klussen nou lieverds hou jullie weer op de hoogte dikke knufff van mij wen balen meid dat je ongi bent wel weer fijn dat je zo,n mooie cyclus hebt
Ik snap er echt geen hol van hahahaha........ Het aanmelden lukte me al niet! Er stond dat ik een uitnodiging moest krijgen van iemand die al lid is.......?
@ Wendy, jammer dat je ongi bent. Maar je hebt nu wel zekerheid. Mij lukte het eerst ook niet om aan te melden op FF. Toen ik later een ander emailadres en inlog naam gebruikte lukte het wel.
Ja klopt die zekerheid vind ik veel fijner dan mezelf onnodig blij maken! dan is de teleurstelling zo groot. En nu kunnen we lekker door naar de volgende ronde! Jij heel veel succes!
Dank je wel meid, maar ik ga je snel volgen denk ik. Behalve links krijg ik nu ook rechts pijntjes. Zal wel de ongi zijn.
Pffffffff, dag 33 en nog niets..... wel nega getest helaas.... Normaal voel ik een paar dagen voor ik ong moet worden allerlei dingen, nu helemaal niets. Ook geen andere trouwens. Raar he? Afwachten jmaar weer....
Hmmmm dan weet ik het ook niet:S. Vind het ook een apparte site, dan moet je maar op papier bijhouden ofzo.
Ik moet zeggen ik temp niet om de zelfde tijd 's ochtends. Dat was wel de bedoeling, ik had me wekker op 10 uur, aangezien ik afgelope week wel uitsliep tot half 11 of later. Maar nu lukt het me niet meer om tot 10 uur te slapen, dus ik temp verschillende tijden. Maximaal anderhalve uur, denk niet dat het veel uitmaakt. Denk dat zolang je je niet inspant na het wakker worden het niet zo erg is dat je wat eerder tempt. Dus als je volgende keer ongesteld word, kan jij ook het beste gewoon tempen, omdat onze cyclus nogal in de war kan zijn de eerste maanden de ene keer kort dan weer lang. Dus als je kan zien wanneer je je eisprong hebt gehad, weet je ook ongeveer wanneer je moet testen of ongesteld moet worden.