Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Bij het lounge gedeelte staat geloof ik wie dat doen. Je moet die persoon dan een pb'tje sturen.

Ik wil het ook heel graag laten doen.

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik heb het ook laten doen, en hoop dat ze ongelijk hebben.
    De pendels zeggen in maart-meisje, april-meisje en mei-jongen 2008 zwanger!
    Ik hoop natuurlijk véél eerder.

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat hoop ik ook voor je. Mij lijkt als ik dat weet, ik de maanden daarvoor minder teleurgesteld zou zijn.

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik doe er opzich niet zoveel op hoor.
    Ik vond gewoon leuk om te zien wat er uit zou komen.

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    He miranda,
    Balen meid van je nega test. Heb nog goede hoop hoor, dat je over een paar dagen posi test.

Maar hoop t ook wel een beetje voor mezelf. Aangezien ik deze week ook ong. moet worden.

Weten jullie ook of puistjes een indicatie geven van zwanger of niet zwanger?

Liefs,

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej Truus!

Hmm ja ik hoor wel es dat zwangere vrouwen puistjes krijgen...Dus het kan zeker!
    Verders nog klachtjes?
    Ik duim voor je hoor ;)

xxxx Dayenne

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey Truus
    Ik heb geen idee meer wat er wel of niet bij hoort.
    Ik ga nu gewoon mijn NOD afwachten, en ga niet meer testen.

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    He Dayenne,
    Wat fijn dat je er weer bent. Heb je gemist meid. Je was zo rustig de laatste dagen.

mmmm :rolleyes: dus er is nog hoop voor mij?
    Ja joh, puistjes op rug, schouder en in mijn gezicht. Per dag komen er weer meer opzetten. En ik heb nooit puistjes....... Vind t zo smerig voelen.....Verder helemaal geen klachtjes. Gewoon mijn nod afwachten. Maar hoop nu wel een beetje meer :)

Lief van je dat je duimt.

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Truus!

Alles goed? Het kan een teken van zwangerschap zijn. Alleen bij mij was het deze maand een teken voor de ongi helaas! Ik ga heel hard duimen voor je!

Hee Dayenne!

Met jou ook alles goed meid!

Liefs Wendy

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik ga ook niet voor mijn nod testen. Daar wacht ik op. Misschien een paar dagen later testen. Dussss misschien weet ik dit weekend meer. Of ongi of een positest. :)

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Heej Wen,
    Dank je dat je voor me duimt.
    Laten we hopen dat die stomme puistjes bij mij geen voorteken is van een naderende ongi. :x Bah helemaal geen zin in.....

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee dat berijp ik hahah! Viel bij mij ook wel ff tegen kan ik je zeggen! Maar goed ben blij met een mooie cyclus en vol goede moed naar de volgende ronde!

Duim ook een beetje voor mezelf oke ;)

xxxx

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Gelijk heb je.
    Ik had me ook voorgenomen niet vóór mijn NOD te testen, maar toch gedaan.
    Als ik nu toch overtijd raak/wordt/ben (hoe zeg je dat) kan ik altijd ééns gaan testen.

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heb je ook gemist Truus. Ik was errug druk. Ooh trouwens ik heb toch een schimmelinfectie! Candida ofzo. Vandaag uitslag gekregen. Morgen recept ophalen. Ik ben benieuwd welke medicijnen ik krijg.

Hihi puistjes...vreselijk dingen. Ik krijg ze goddank bijna nooit. Een enkele keer een dikke :).
    Ik hoop voor je dat het voor het goede doel is.

Heej Wendy!
    Ja prima ja :D En met jou dan?
    Balen van je ongi meid! (ik heb wel meegelezen hoor ;)) Wel fijn zulke korte cyclussen of niet?

Liefs

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja Joh..Met mij gat ook alles goed. Idd ongi geworden terwijl erg erg veel kwaaltjes had de laatste 3 dagen. Zoals moe, misselijk, puistjes en die heb ik normaal ook nooit. en nog meer van die vage klachten.

Maar ik heb wel weer geleerd dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden.

Mijn vriend had ook erg veel hoop en was ook echt verschrikkelijk teleurgesteld met een nega test. Zoo lief dat hij zo mee leeft. Hij wil het ook echt zo graag.

Verder heb ik nu veel last van mijn ongi. Het is echt verschrikkelijk met alles er op en eraan haha ;)

jij nog nieuws?

Liefs Wendy

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    @ Dayenne-> He getver een schimmel... balen hoor. Maar hopen voor je dat je medicijnen snel zullen helpen. Kan t misschien van je nuvaring komen? zit ik me zo te bedenken.

@ Wendy-> Ja hebt zekers een hele mooie cyclus. Hij moet niet langer worden hoor. Maar zo vind ik m mooi. Ik hoop voor je dat je pendeltje uitkomt. Ben je trouwens al aan t tempen? Heb ook wel eens op FF gekeken, maar snap er geen sjoegel van.

@ Miranda-> Zondag samen testen? hihi mits we niet ongi worden.

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ja balen he als je lichaam je zo voor de gek houd. Als het aan mijn lichaam ligt ben ik ook al 4x zwanger geweest :(.
    Super lief van je vriend zeg :D Schattig he als je mannetje zo laat zien dat hij het echt wilt.
    Bah bah bah ongi. Dikke knuffel en hopen dat het snel over is (en dan voor 9 maanden weg blijft natuurlijk :))

Tja heb ik ook al over nagedacht. Zo natuurlijk goed kunnen. Ik weet wel dat als ik het nog een keer krijg dat ik die nuvaring de deur uit trap. Bah zeg. Last van tepels kan ik nog wel nemen als bijwerking maar een schimmelinfectie..nee daar bedank ik voor.
    Hihi nou, verders alles goed hoor :p

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee haha ben maar niet gaan tempen. Heb ook op de site gekeken en snap er werkelijk geen hol van!

En ik zit pas in ronde 3 nu en vind dat nog geen ronde om me druk te maken of wel? Ik ga dat soort dingen pas doen als ik echt de moed opgeeft. Ik doe wel smeppen. Klussen om de dag voor je vruchtbare dagen en de vruchtbare dagen iedere dag en daarna voor de lol ;) .

Maar dat is voor ons geen probleem, aangezien we het liefs iedere dag klussen haha ;) pffff heel mijn leven ligt hier op tafel. Maar wel fijn dat we elkaar altijd berijpen op dit forum!

Liefs Wendy

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    [quote="truus1980
    @ Miranda-> Zondag samen testen? hihi mits we niet ongi worden.[/quote]

Is goed.

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Geeft niks Wen, gooi t er maar uit. Heb een grote tafel :)

Tempen zie ik nu ook nog niet zo zitten. Bluh, elke morgen op dezelfde tijd opstaan.....moet er niet aan denken. Mijn slaap is mij heilig. :)
    Wij denken er net zo over hoor. Als t na een paar maand nog niet is gelukt dan kunnen we t altijd eens proberen. Smep tja, doen wij ook wel een beetje aan. Als ik denk dat ik mijn ei voel. Dan gaan we iedere dag even aan de bak. En verder zo'n om de 1 a 2 dagen. Gewoon lekkers voor de fun. Eigenliks zijn we natuurlijk veels te bang dat we t anders verleren. Tja, je weet maar nooit he.

@ Dayenne,
    Tja zere tieten kun je dan nog voor lief nemen. Maar om nou elke keer een schimmel te hebben, is ook niet wat.

Deel Deze Pagina