Aah arme meid! Gelukkig heb ik net zoals bij de pil geen last van me ongesteldheid gehad.. Ben dr echt blij mee, ik hoop voor jou dat je straks 9 maanden niet ongesteld word! Maar hier gaat verder alles goed, beetje hoofdpijn verder niets, en hoe is het verder met jou?
Mag ik nu ff klagen? Vast wel, doe t gewoon Weet dat mijn forumvriedinnegies t niet erg vinden.... Bah net met wc gaan had ik bruinig afscheiding in inlegkruisje. Denk nu dat ik wel ong ga worden. Nog niks geen duidelijkheid natuurlijk, maar heb 't beetje hoop dat ik had nu laten varen. Wil nu alleen maar duidelijkheid. Dus voor mijn gevoel mag de ong komen. Getver! Zo, uitgeklaagd. Heb buiten dat om ook hoofdpijn en koud. Echt een baaldag. Weet ook wel waar die hoofdpijn wegkomt. Heb me weer eens te lang uitgeslapen. 12.00! morgen maar eerder mijn nest uit. Weet ik in ieder geval zeker dat ik dan geen hoofdpijn heb. Ga me nu even warme choco maken. Nog iemand? Dikke kus,
Ik lust wel een bekertje warme choco heb net ook gehad maar zou nu ook wel willen! Enne geef de moed niet op hoor! Nog 3 dagen, wie weet is het een innestelling, wie weet heb je helaas nu pas je eisprong. Het kan nog, je merkt het over 3 daagjes wel ! Zal voor je duimen dat je goed nieuws hebt straks!
Denk er trouwens wel aan, mocht jij één deze dagen ongesteld worden, mag jij de volgende ronde als nog eerder testen als ik mag doen, is dat niet fijn?
Hey Truus, ik hoop voor je dat het nog definitief is. Zoals ikdus al zegt: ik zal voor je blijven duimen dat we beide goed nieuws krijgen. Groetjes Miranda. PS hoe krijg je het voorelkaar om tot 12:00 te slapen zeg! Bij mij word het nooit later dan 9:00 (met of zonder kids)
Waarschijnlijk heb jij gewoon je eigen wekkertje! Toen ik nog naar school ging moest ik maar 1 of 2 of 3 keer per week, lag er aan hoe goed ze het geregeld hadden met onze roosters, docenten kwamen vaak niet opdagen haha. Maar ik moest dan half 7 opstaan en op mijn vrije dagen of in het weekend werd ik uitmijzelf ook rond die tijd gewoon wakker, dat was pas naar! Terwijl de dagen dat ik na school moest wel uren uit zou kunnen slapen.
Ja dat is hier ook zo. In de week moet ik de meiden altijd wakker maken, en op zaterdag komen ze "midden in de nacht" aan ons bed staan. Maar ja, dat zal er allemaal wel bijhoren.
Heb even mijn banner weer veranderd. Vind ik wat makkelijker denken Tot 12.00 slapen.....mmm niet moeilijk doppen dicht en ronken maar. Zolang de kat van de buren maar niet aant miauwen is lukt dat wel. Ja Dees je hebt wel gelijk. Ik zal dan inderdaad eerder kunnen testen, of ong worden. Maar hoop wel voor je dat je cyclus korter word hoor. Vind over de 40 dagen wel errug lang. Ik hoop ook hoor miranda, dat we toch alsnog posi testen en niet ong worden.......zal ook voor ons beide gaan duimen. Jij ook een bakkie warme choco?
Ik vind het ook enorm lang maarja, korter dan genoeg andere meiden daar ben ik wel blij mee. Daarom temp ik ook om te kijken wanneer ik mijn ongesteldheid kan verwachten, straks heb ik opeens een cyclus van 29 dagen, word ik zomaar ongesteld terwijl ik misschien ergens ben zonder iets bij me te hebben hahah. Ik hoop echt dat jullie alsnog positief testen! Zou wel fijn zijn, dus mijn duimen draaien op volle toeren..
Daarom gebruik ik inlegkruisjes, heb altijd mv in mijn jas. En als ik denk iets te vernemen, dan gelijk naar de wc.
Ik heb wel altijd een tampon bij me.. Maar ik heb nog nooit gevoeld wanneer ik ongesteld moest worden, met de pil was het wel handig, ik had altijd na 3/4 dagen een tampon al in gedaan( als ik wegging) voor het geval ik het werd, want werd meestal pas op dag 5/6 in de stopweek ongesteld. Maar nu kan ik nergens van uitgaan, gelukkig werd ik het bij mijn tante en had zij nog een slipje van mij liggen en kon ik me daar heerlijk douchen. Al had ik misschien 4 druppels bloed verloren.
Soms vertrouw je je eigen lichaam niet meer hè. Ik heb dat ook hoor, loop vandaag iedere keer naar de wc om te kijken of er iets is. En ondertussen blijven we maar wachten en hopen (net of ik niks anders te doen heb!)
Dat vond ik ook echt een voordeel van de pil. Precies weten wanneer je je ong kon verwachten. Donderdags altijd de laatste pil, en dinsdags ongesteld. Vrijdags dan weer beginnen met de pil. Echt ideaal...... Ben ook erg blij dat ik forum heb ontdekt. Kun je gewoon heerlijk kletsen. En over de kinderwens kleppen. Kan ik ook wel met vriendinnen, maar wil ik niet teveel. Anders krijg je weer te horen dat je er teveel mee bezig bent......
Oja, sinds ik forum heb ontdekt heeft mijn huishouden er wel onder te lijden..... Was al nooit een schoonmaak wonder. Maar nu......