Ik ben ook ontzettend blij met dit forum, je kan lekker kletsen, mopperen, zeiken, zeuren over alles wat je bezig houd of dwars zit. Zie het al voor me dat ik daar met een ander over moet kletsen, zien ze me ook liever gaan dan komen. Nu val ik jullie er mee lastig, lekker hè.
Hahaha bij mij ook hoor, voor dat ik dit kende deed ik 's ochtends de afwas en hing ik 's middags de was op.. Maar nu doe ik het beide als ik 's avonds laat thuis kom.. Straks moet ik me toch echt aanpassen als ik bij me tante woon, en overdag helpen.. Achja komt wel goed.
Ja hoor Miranda, zo is t bij mij ook. Zien me liever gaan dan komen. Behalve met 1 vriendin. Die willen ook graag een kleine, dus die weet precies hoe ik me voel en andersom weet ik t ook van haar....
Hahaha eigenlijk wel ja, mijn vriend is lang niet zo grappig en leuk als ik. .. Ik hoop wel met je mee hoor dat je ongie weg blijft en je positief mag testen..
Helemaal mee eens...... We kunnen hier lekker ongegeneerd klagen, zeuren, zielig doen, hopen en duimen. Vind t ook zo heerlijk dat we allemaal in t zelfde schuitje zitten en dus ook helemaal met elkaar meeleven.
Ik heb ook 2 hele goede vriendinnen. De ene is nu zwanger en in januari uitgeteld, daar heb ik het op het moment een beetje moelijk mee (en zij ook, dus die zie ik nu niet zo vaak) en de andere is al weer 3 jaar bezig met zwanger worden. Ze hebben één zoontje van 3jaar, maar waren voor zijn geboorte al bijna 3jaar bezig met zwanger worden. Met haar kan ik heel goed praten.
Potjandorrie ! Ik heb ook geen moment rust he.. 's ochtends hoor ik rond 10 uur dat gehei en weet ik veel wat ze allemaal doen met dat bouwen, is dat eindelijk gestopt. Word ik weg geboord door de buurman. Ik kan amper mijn TV horen.
Ik ben hier ook de grappigste hoor, al komt onze jongste dochter heel dicht achter mij aan. De juf van de peuterclub zei gisteren al dat Dionne behoorlijk scherpe opmerkingen kan maken. Goh, van wie zou ze dat nou hebben, zei ik!
Ik kan snappen dat jullie het beide moeilijk hebben om elkaar te zien na alles.. Wat jammer van die andere vriendin van je zeg, al zolang bezig, dan zou je toch ook moe worden pfooee.. Ik zit er ook een beetje mee, mijn tante en oom zijn nu ook bezig voor nog een kind, maar ze heeft bij de eerste 2 erge moeite gehad. En straks ben ik eerder zwanger dan haar, ik kan dr niet ontlopen we wonen tenslotte samen straks en we zullen over een tijd samen werken etc.. Gelukkig hoeft ze niet persee een derde kind, en laat ze het gewoon gebeuren.
Hahhaah leuk is dat hè.. Mijn neefje van 2 die maakt ook scherpe opmerkingen. Ik heb hem wel eens van de kinderdag verblijf gehaald en die juffen worden gek van hem, omdat hij alles al weet en steeds van die opmerkingen heeft. Hij is ook heel slim voor een kind van 2, hij kan al heel goed praten! Sommige dingen zelfs beter dan zijn broer van 6.
Joëlle lijkt qua uiterlijk en karakter heel veel op mij, Dionne lijkt qua uiterlijk en karakter sprekend op mijn man. Maar toch hebben ze beide ook een paar trekjes van de andere ouder. Echte mix van ons beide dus. Lindy* lijkt heel veel op Joëlle als baby.
Ja klopt. Leuk is dat van die mengelmoesies...... De kids van mijn broer en vooral de oudste is echt een kloon van mijn broer. Sprekend. Gedrag en uiterlijk. De jongste daarintegen lijkt veel op mijn schoonzus. Is ook veel rustiger. Die hoor je haast niet.
Nee nu net veranderd. Kon t niet laten. Had had een paar hints gegeven, maar die heb je waarschijnlijk niet gesnapt. Pff, krijg t er warm van. Maaruh woon dus achter je.