Had ik ok al gedacht, een roze kwarktaart, met blauwe muisjes..... Leek me ook wel leuk. En dan de ouders van beide kanten uitnodigen voor de koffie. *zucht* kan bijna niet wachten
Ik hoef alleen me moeder dan uit te nodigen aangezien ik dan al bij mijn tante woon. Alleen nog weten hoe we het met de vader van mijn vriend doen, verzinnen we vast wel wat anders voor.
Je kan ook van die chocolade kransjes kopen bij de Jamin. Daar hebben ze ze met blauwe en roze spikkels. Is ook een leuk ideetje..... Ga even broodje maken........mjam mjam..
Hahaha oke, alvast eetsmakelijk dan . Ik moet ook nog steeds ontbijten, maar ben veel te moe om echte honger te hebben en om te eten.
Nou ontbijten vergeet maar. Je gaat dan brunchen. Maak voor jou ook wel een tosti klaar. Hoef je lekkers niks voor te doen, alleen maar opeten Lief he van mij
Hoe het met mij gaat heb je natuurlijk al gelezen. Nou kan ik hier natuurlijk niet meer gaan schrijven, ik wil niet meer zwanger worden ik ben het al( kan het nog niet bevatten hoor!) En ik was vanmorgen naar mijn werk, dus daarom was ik hier niet. Wanneer ga jij testen?/
Ben zo blij voor hun. Echt heb gewoon een beetje de kriebels ervan. Zo snel ook al. De tweede ronde raak. Was volgens mij bij de meiden ook al. Als ik me niet vergis. Ja, nu maar hopen dat t hier ook snel zo is. Heb de hcg-tjes gevangen die ze heeft gegooid. Dus wie weet.....
Mooi, de hcgtjes die jij van mij kreeg en gedeeld hebt met haar heeft bij haar in iedergeval geholpen, ik hoop dat het bij jou helpt!
Kan me indenken meid, dat je t niet kan bevatten. Zal ik denk ik ook hebben. Tuurlijk mag je hier wel blijven schrijven hoor. Leuk zelfs, moet je ook op de hoogte houden natuurlijk..... Heb je je man nog verteld over ons avontuur van de week? Ik nog niet, ga ik straks ff doen. Ik zal verder niks zeggen van jullie heugelijk nieuws. Weet nog niet wanneer ik ga testen. Maar wil t eigenlijks NU aldoen. Helaas pindakaas ben ik net naar toilet geweest.