Nee ik heb hem nog niks verteld. Waarom ga je dan ook naar de wc? nou moet je wéér wachten. Ben blij dat ik hier nog mag blijven schrijven hoor. We hebben net samen de test nog eens bekeken, de streep is echt duidelijk te zien. Had ik echt niet verwacht na de nega. test van zondag.
wij willen foto, wij willen foto.... Ja, sorry. Maar moest zo nodig plassen..... Maar als ik nou eens niet ga drinken, kan ik dan later testen? vandaag nog?
Ik zal even proberen om een foto te maken. Even geduld hoor ................................................
Nou,ik vind t een hele mooie test. Zo één wil ook hebben. Heb je niet toevallig een paar extra gekocht
Zeker weten, ik had het echt niet meer verwacht na de nega. test van zondag. Mijn man had wel heel sterk het gevoel dat het goed zou komen. We zijn nu 3 keer achter elkaar zo snel zwanger geworden, super gewoon. Het zou geweldig zijn als er nog meer positief komt.
Nee, dat heb ik niet. Deze positieve test heb ik afgelopen weekend aan Sinterklaas gevraagd. Zie je nou wel dat hij bestaat.
Kun je ons jullie geheimpje niet vertellen? Jullie zijn steeds zo snel zwanger. Dat kan niet alleen toeval zijn.
Ow oke, dan ga ik sinterklaas ook even vragen........ Misschien heeft hij nog wel een posi test voor me.
Dat vroeg een collega van mijn man laatst ook al een keer. Ik weet niet wat ons geheim is. We hebben het helemaal niet zo vaak gedaan. Op maandag en woensdag en volgens mij had ik donderdag mijn ei, goeie timing denk ik. De tweede zwangerschap is ontstaan toen wij met Joëlle op vakantie waren op Mallorca. Zij lag te slapen en wij stiekum klussen (1x die vakantie), toen we terug waren werd ik dus niet ongie. Test gedaan=zwanger! Misschien heeft mannetje super zaad!
Hihi nou dat blijkt wel weer ja. Namens ons dus heeeeeeeeeeel erg gefiliciteerd. Maar dat had je vast wel al gesnapt.
He meiden, Ik stop er eventjes weer mee. (mag ook wel....zit al vanaf 12.00 achter de pc) Lekker even eten koken, en dan mijn mannetje verwelkomen. Misschien tot vanavond. Doei doei.
Heeej meiden! Hoe gaat het hier met iedereen? Hier goed hoor Zit elke dag met spanning te lezen of er al nieuws is (Truus..TESTEN!) Enne Miranda van harte meid! Tis je echt gegund . Geniet ervan! Dikke knuffel, xxxx Dayenne