Leuke dag voor jou dus! Hmmm heerlijk pannenkoeken...neem je er 1 voor mij mee? Met mij ook alles goed! Heerlijk uitgeslapen haha . Ga er een lekker niks-doen-dagje van maken. Liefs,
Lief van je! Doe maar eentje met rozijnen en stroop, hmmmm héérlijk. Alvast eet smakelijk en veel plezier vandaag! Knuffel Dayenne
@ ikdus: Hoewel ik al wel een jaar geleden gestopt ben, heb ik niet het gevoel dat we al zo lang 'bezig' zijn. De eerste paar maandjes hebben we juist geprobeerd niet in de vruchtbare periode te klussen, omdat ik toch weet ik hoe lang de pil had geslikt. Er zijn ook maanden geweest dat we het precies rond 'de dagen' juist niet gedaan hadden door drukte, geen zin (ja, echt!) of niet lekker ... schiet niet op ... maar goed, nu gaan ik toch een beetje meer proberen om rond die dagen juist te klussen Ik hoop dat het bij jullie allemaal snel lukt, ik vind het nu wel 'vervelend' worden omdat het lijkt alsof iedereen om me heen van 1x sex zwanger wordt, en ik niet Nou, we spreken elkaar gauw. Iedereen fijn weekend en veel klusplezier ! Liefs Dyaan
He meid, Lief van je..... Had 't natuurlijk zelf ook heel erg gehoopt. Maar dat snap je wel. Ik hoop dat je gelijk hebt. EN ik hoop ook voor jullie dat als jullie echt serieus verder gaan, dat t voor jullie dan ook snel raak is. En dan we later gezellig saampjes over babytjes kunnen kletsen. Ik ga ook stiekum voor jullie duimen. xxxxxxx Truus.
Hihi moest lachen, omdat je vloekte! Vind t zooooooo lief van jullie dat jullie zo meeleven. En al die knuffels wat ik van jullie krijg. Heerlijk. Soms heb je dat even nodig. Heb nu een baal dag. Nu is t weer aan mij om te duimen voor jullie allemaal. Ga weer lekker blaren duimen. Maar dat doe ik met liefde hoor. Nu is de beurt weer aan jou hoor om zwanger te worden. Knuffel en kussies voor jou hoor.
Hey Truus, Gaat het weer een beetje met je? Heb jij thuis al verteld van onze ontmoeting hier op de site? Ik wel, die van mij vond het wel heel toevallig.
Ja gaat wel. Pff buikpijn he! Maar ga vanaaf lekker mijn verdiet verdrinken. Krijg lekker onze buurtjes op visiet. Ja heb t verteld. Dat jullie een kleine krijgen. Hoe ik dat wist? Nou ja de rest kun je je wel indenken.......Hou me verder stil hoor.
Ja, het is nog wel een beetje te vroeg om er al met anderen over te praten. Veel plezier vanavond. Dikke knuffel van Miranda
Heej meis, Ik hoop ook dat ik gelijk heb. Zou het super vinden om volgende maand te lezen dat je een wondertje in je buik hebt zitten. Ga zo hard duimen dat het wel móet lukken . Lief van je! Ja we gaan dan zeker saampjes over beebjes kletsen. Word gezellig (is het nu al, kun je nagaan hoe het dan wordt ). Dikke kussss
Ahh wat zijn jullie allemaal lief! Ik blijf voor je duimen en idd ik ben nu weer eerst en hoop ook op roze. maar helaas hebben we het zelf niet voor het zeggen meid! XXXX
@ wendy, mmm, ja lastig is dat he? dat we t zelf niet (helemaal) in de hand hebben. Was wel handig geweest. hihi zie t al voor me. Denkend; we willen een kindje. en floep daar heb je dr één. Jammer dat t niet zo makkelijk is. En dat er een hoop stress en spanning bij hoort. Tja klussen is natuurlijk het mooiste ervan
Hey meiden alles goed hier? Morgen zal ik niet online zijn, want ga verhuisen! Dus jullie moeten mij missen haha. Hoop dat jullie een leuk weekend hadden xxx.
Hoi Dees, Met mij gaat t goed. Heb niet veel last van mijn ong. Alleen dat ik erg bloed zeg maar. Sorry, dat ik t zo zeg. Maar anders weet ik ook niet hoe ik t zeggen moet. Heb wel een goed weekend gehad. Gewerkt, dus das wat minder. Maar gisteren lekker een visite dagje gehad. 's middags bij mijn ouders, en 's avonds hebben wij visite gehad. Vandaag een lekker bankhang dag. Dus morgen ga je verhuizen?naar je oom en tante toch? Liefs truus En hoest met de rest? Laat eens wat van jullie horen!
Ja ik ben verhuist naar mijn oom en tante. Moet zo alles inruimen, kleding enzo! Wel beter dat je er geen last van hebt, maar minder dat je veel bloed!
Dankje wel! Zal wel lukken, me tante blijft vanavond toch nog een avondje ziek thuis. Dus hoef ik niet alleen de kast van me neefje uit te ruimen en zijn kleding in de kast van mijn opa te doen. Mijn ventje en oom zijn nu een kpn kastje aan het halen zodat wij ook gewoon tv kunnen kijken in onze slaapkamer. Is wel beter. Eerst wou ik het niet want was maar voor 3/4 maandjes. Maar heb het toch liever wel, want mijn neefjes zijn zooooo druk, dat we af en toe wel rustig tv willen kijken. En we kunnen gewoon kijken wat we willen.