Wel fijn dat jullie goede hulp hebben. Met hoeveel mensen wonen jullie nu in huis? Volgens mij een gezellige boel.
We wonen nu met zijn 7en en zijn maar 3 slaapkamers hahaa. Mijn jongste neefje slaapt nog tussen hun ouders. En de andere slaapkamer staan 2 bedden in, en daar slaapt mijn opa in en soms mijn oudste neefje, want die slaapt ook nog gewoon vaak bij zijn papa en mama haha. En wij hebben nu de baby kamer. Alles past er net in bed (2 m bij 1,60.) TV, kledig ( baby) kast en comode daar staat nu mijn pc op haha. Gezellig tja, soms.. mijn neefjes zijn soms zooo druk en jankerig dat je er wel gek van word. En ze hebben kut buren, dus hoop dat we snel weg kunnen hier.
We overleven het wel! Ik heb al mijn kleding nu opgevouwd! Straks word mijn opa's kast gehaald en in elkaar gezet en kan daar me neefjes kleding in en kan ik onze kleding inruimen, anders kunnen we niet naar bed haha.. Mijn vriend is nu een abbonoment voor mij aan het halen met een laptop erbij voor maar 100 euro ! dus neckermann moet ik straks annuleren. Het kastje van kpn is gehaald, maar tijdens het abbonoment afsluiten etc, zijn mijn oom en vriend de smartcard er voor vergeten. Vanavond anders nog geen tv .. Achjaa. Hoe is het verder met jullie?
JOEHOEEEEEEEE PAGINA 100! Hee meiden! Hehe ik ben er eindeljk. Heb echt een verschrikkelijk drukke werk dag achter de rug...pfff. 3 klanten bezochten en totaal 500 km gereden..... Heb echt verschrikkelijk koppijn en misselijk nu en ben erg moe. Vanavond nog even naar opa.. nog voor zijn verjaardag (als ik me dadelijk iets beter voel!) Zo ik ben klaar met klagen haha......... Hoe gaat het met jullie? Liefs Wendy
Hier gaat het wel. Dochter en ikzelf ziek, man enorm verkouden enz...... Vandaag afspraak gemaakt bij de gyn. op 11 dec voor de 1e controle. Wel weer spannend hoor, maar ik krijg gelukkig elke 2 weken controle en een echo. Zit ik iedere keer niet zo erg in spanning. Zal toch wel een spannende periode gaan worden deze zwangerschap. En hoe is het ondertussen met Truus! (of is die al weer weg?)
Die was weg, maar is er inmiddels weer. Moest even eten. Met mij is t goed. Ongi is alweer een stuk minder. Gelukkig! Eigenlijk heb ik niet zoveel te melden. Niet veel beleefd afgelopen weekend. Vandaag t huishouden maar ff gedaan. Zo af en toe moet dat ook eens gebeuren Maar wat balen he! Wendy ziek, Miranda en dochter ziek. Dees vanaaf geen tv. pffffff wat een ellende allemaal weer.
Wens je beterschap toe hoor miranda, voor jou en je gezinnetje. Is niet niks dat jullie allemaal grieperig zijn. Hoe reageerden je ouders dat jullie zwanger zijn? Weten de meiden t trouwens ook?
Mijn moeder had het hier al stiekum gelezen op de site, was ik al bang voor. Maar ze waren heel erg blij voor ons, zij hopen met ons mee dat alles deze keer goed gaat. Nee de meiden weten nog niks, wil ik de komende weken ook zo laten. Ze hebben nog niet zo'n goed tijds besef dat ze weten hoe lang 8 maand duurt. Vorige keer heb ik het rond de 12 weken al verteld, duurde ze wel erg lang hoor. Moet dus nog even denken hoe ik dat aan moet pakken. Weet wel zeker dat ze weer enorm blij zullen zijn.
Wat mooi dat je ouders t zo geweldig vinden. Nu is t inderdaad gewoon hopen dat t nu goed blijft gaan. Scheelt wel weer dat je om de 2 weken een controle krijgt. Ook voor je eigen gemoedsrust is dat beter. Lijkt me zo. He, maaruh ik zeg niks hoor. Ik weet van niks. Hoef je daar niet bang voor te zijn. Weet zeker dat de meiden t geweldig zullen vinden. Trouwens zou leuk zijn als de geslachtskalender klopt. Las dat je dan een jongetje zou krijgen.... Stoer he.
Jawel we hebben tv! En een laptop! Mijn ventje en oom moesten toch terug naar die winkel om de laptops te halen dussen konden ze het kastje en smartcard halen. Dus mannetje en ik kunnen gewoon tv kijken straks. Wel fijn hoor zo een laptop, scheelt ruimte!
Tell me about it! Ik heb ook een laptop. Wegens ruimte gebrek eigenlijks aangeschaft. Een gewone pc moest dan boven op t kleine kamertje staan. En ik zie me niet de hele dag boven zitten. Dus dat was voor mij een reden om een laptop te kopen. Maar ben er erg blij mee. Als ik niet aan de eettafel wil zitten, dan neem ik m lekker mee op de bank. Alleen is dat niet zo handig typen. Zit dus eigelijk altijd bij de eetafel. Wat ik ook errug handig vind, is dat je m weg kunt leggen. Gewoon in de kast ofzo.
Inderdaad lekker makkelijk, ik doe het gewoon lekker van uit mijn bedje. We hebben wel een keukentafel hier maar nog geen stoelen hahaha. Dus hou het gewoon op mijn bedje of op de bank. Heb ik ook een beetje prive leven. In onze slaapkamer was er wel ruimte voor de pc, want hij staat er ook, maar het zou heel ongemakkelijk typen. En nu kan me neefje gewoon op die pc, want die zou ook van hem worden na het overlijden van mijn oma. Dus tjaa, ik heb verder niet veel te vertellen eigenlijk. Ben wel blij dat alles binnen 1 dag geregeld is.
Maar jullie hebben t allemaal wel snel gedaan, heb je vandaag namelijk een beetje gevolgd. Eigenlijks moet (wil) ik een banner hebben van mezelf. Olaf! Zou leuk zijn..... Maar is jullie kamer zo groot dan dat er ook nog een tafel inpast? en een bed, en een kast....