Hee meiden! Arme truus wat een wanhoop gister avond! Leuk miranda al die party's! Hier alles goed net klaar op de beurs! Heb weer geen voeten over haha! Liefs Wendy
Rustig de laatste tijd in de topics waar ik kom zeg. Alles goed hier meiden? Hier wel! Ik heb de laatste dagen zo een hoofdpijn, het ging met paracetamol weg, maar nu niet meer. Heb dr nu al 3 genomen in 2 uurtjes of misschien minder, en heb ook geslapen dus zou mijn hoofdpijn weg moeten zijn, niet dus. Ik slaap de laatste dagen ook heel vast:S Ik werd normaal wakker van de kleinste dingetjes. Nu word ik dus heel moeilijk wakker, aan de ene kant lekker want k slaap nu bijna de hele nacht door. Maar aan de andere kant vervelend. Achja komt vast door de hoofdpijn.
Hallo allemaal! Hoe is het met jullie? Door mijn werk en opleiding lukt het me niet om veel online te zijn, maar ik vind het altijd weer fijn om even wat te lezen van 'lotgenoten'. Klinkt wel heel heavy, want eigenlijk ben ik gewoon heel gelukkig, gezond, heb alles wat mijn hartje begeert ... alleen het zwanger worden wil maar niet lukken. Ben nu alweer 8 dagen (als ik uitga van 28 dagen cyclus) overtijd, en had twee dagen geleden beetje beige afscheiding, maar voor de rest niks. Durf niks te denken, want 3 maanden geleden was ik na bijna een jaar heel regelmatig ongesteld worden ineens 13 dagen overtijd ... word je ook niet vrolijk van! Maar ja, wat nu ... die onzekerheid is ook niks ... je gaat toch hopen, denken, jezelf weer tegenspreken anders valt het zo tegen als je toch weer ongesteld wordt ... zucht ... morgenochtend zijn mijn vriend en ik allebei vrij en ik denk dat ik dan toch maar een test ga doen, wat moet ik anders ? Heeft iemand anders dit wel eens gehad ?
Moi meidie. Komt die hoofdpijn misschien van te lang slapen? ik heb namelijk altijd als ik heb uitgeslapen. ( tot 12.00 ahum *schaam schaam*) ook altijd hoofdpijn. Weet dan zeker dat t daar van komt. Vroeger (hihi hoor mij nou) toen ik aan de pil was, had ik geregeld hoofdpijn Minstens wel 2 keer per week. Ook best wel heftig. Tot misselijk wezen en overgeven aantoe. Nu ik gestopt ben met de pil heb ik t niet meer zo vaak en ook niet zo hevig. Heb ooit wel migraine medicijnen gehad, en dat hielp dus niet. Terwijl t toch echt op migraine lijkt. Heb toen maar mijn ogen laten testen...had wel iets een afwijking, en volgens de opticien kon een bril mij helpen tegen de hoofdpijn. Heeft al met al een jaar geholpen. Had toen lang niet ze vaak en zo hevig hoofdpijn. Wat ik nu eigenlijk bedoel te zeggen is dat je misschien even je ogen kunt laten testen, en niet te lang slapen. Ook omdat je zegt dat je tegenwoordig heel diep slaapt. Kan dit een oorzaak zijn denk ik. Anders doe je even zo'n hoofdpijn test. Die zijn genoeg te vinden op t internet. ff googelen. Heel veel liefs van Truusie!
Ja ja ik ben er ook nog. Jij ook ja. Gezellig. Maaruh ik denk dat je zwanger bent van een jongetje. Heb namelijk een jongensnaam voor jullie in gedachte. Gek he. Ben niet paranormaal ofzo hoor.
Weet je dat zeker? (dat je niet paronormaal bent) En wat is die naam dan? Ben benieuwd, ik heb al een jongens naam van de vorige keer maar weet nog geen meisjes naam. Moeilijk om iets bijpassends te vinden.
Ik heb steeds Jordan Levi in gedachte. Waarom? geen flauw idee. Die schoot me tebinnen. O ja, op zijn engels uitgesproken dan hoor. Weet natuurlijk niet zeker of ik para ben of niet .....Maar zoiets heb ik nog nooit gehad. Vindt heel raar. Zit me net te bedenken, dat alle beginletters van de meiden erin zitten.
Ja dat klopt, en twee namen is ook goed (hebben ze allemaal) Ik ben steeds aan het denken als het toch weer een meisje zou worden ik de naam Lindy als 2e naam wil gebruiken. Maar ja wat moet er dan vooraan?
Beginletter J hebben we al, ik zit steeds te kijken met namen met een M. Ik weet niet waarom. Wel leuk hoor die namen uitzoeken. Ik heb me wel voorgenomen om de meeste dingen niet weer allemaal zo vroeg te regelen, heb ik de laatste keer wel gedaan. Zoals kraamzorg, kado paketten enz. Kan allemaal wel iets later.
Ja dat daar raak je mee in de war denk ik. Maar er zijn zoveel mooie namen. Gelukkig hebben we nog even tijd, en misschien blijkt uit één van de echo's wel dat het een jongen is. Dan ben ik gelijk klaar, jongensnaam is er al.
Hee meiden! Ik ben er ook weer even! Heb echt een hele drukke week ik ben helemaal gebroken. Leuke he meiden nadenken over namen! Sorry dat ik niet veel van me heb laten horen deze week maar volgende week zal ik er weer vaken zijn! Ow ik had trouwens nog een vraagje! Sinds ik gestopt ben met e pil ben ik al twee kilo aangekomen......(balen) Herkend iemand dit toevallig! Ik ben 1.68 m en woog eerst 67 en nu 69.... Liefs Wendy
Geen idee, is al een hele tijd geleden dat ik met de pil gestopt ben. Ben in de loop van de jaren in ieder geval wel gegroeid, maar wat daar de reden van is? Geen idee.
Hai Wendy, Leuk dat je er weer eens bent. Maar ik heb geen idee joh waar t van komt dat je gegroeid bent. Ik heb eigenlijks ook geen idee of ik gegroeid ben. Zal morgens eens bij mam op de weegschaal gaan. Kijken of ik ook gegroeid ben. Hoop t natuurlijk niet. Ben wel gegroeid toen ik aan de pil ging, dus hoop nu eigenlijks wel dat ik nu af a vallen, nu ik gestopt ben.
Sh*t is het alweer 11 uur geweest. Dan ga ik maar snel mijn bedje in, moet morgen nog even een halve dag werken en dan weer WEEKEND! Tot de volgende keer maar weer...................
Lekker slapen miranda, Wij gaan ook zo. Als we mekaar nog zien, dan zwaai ik wel ff. Grapsig he? Doei doei.