oke! ik heb namelijk steken onderin mijn buik, soms troebele urine, harde ontlasting (sorry voor details) haha, zere tepels en ik kan pas over 12 dagen testen en het is pas mijn eerste ronde misschien ontpillen? XXXX
Hallo, Wij zijn ook bezig voor de 1e. Gisteren ongesteld geworden en nu door naar de 2e ronde. Ik zou graag met anderen willen kletsen. Groetjes Linda
Hijs negatief Jammer, volgende keer beter! Die symptomen van jou kunnen inderdaad ook van het ontpillen komen. Dat had ik ook namelijk. Maar kan óók zwangerschap betekenen. Pff lastig he?
Ja! dat is zeker lastig! ik snap echt op het moment niets van mijn lijf! kan 24 oktober testen, maar ga het 23 oktober vast doen, dan ben ik namelijk jarig! een mooier kadoo kun je niet krijgen en als die nega is dan test ik de 26 nog wel een keer haha @ linda Welkom meid en heel erg veel succes! Liefs Wendy
JA dat is inderdaad klote! mag 24 okt. stesten maar doe het de 23e omdat ik dan jarig ben! een mooier kado kun je niet krijgen! als die test nega is doe ik het gewoon de 26e nog eens haha! @ linda: welkom meid en heel erg veel succes! Liefs Wendy
Klopt, geen bloed geeft moed. Ik kijk het nog even aan. Als ik morgen nog niet ongi ben dan doe ik overmorgen nog een test (heb er nog 2 hihi). Mijn vriend is maandag jarig, dus ik had hem graag het mooiste kado willen geven . Heel misschien zit dat er nog in, maar ik durf niet meer te hopen. Liefs Dayenne
Ja het zou idd heel mooi zijn om hem zo'n mooi wondertje kadoo te geven! Dan blijf ik toch gewoon nog ff door duimen haha xxxx
weet je ik ben echt zo ongeduldig dat ik het liefste ook nu zou testen terwijl je weet dat er nega uit komt, maar ik denk steeds en wat als ik wel positief test? dat zit ik twaalf dagen voor jan lul te wachten haha (ik weet het ik ben erg) xxx
Hee mupkuh! Wij lopen bijna gelijk op 1 dag na! jij kan testen op mijn verjaardag als je banner klopt! Ik ga dan ook testen en als die nega is gewoon het weekend erna weer!