Ja smaakte weer behoorlijk lekker. Alleen had hij nu wer van die rare frikandellen. Dat wisselt nogal eens volgens mij. En jullie dan? lekker gemac'd? Kids weer helemaal blij en moe natuurlijk van de ballenbak.
Zeg, hoe lang is het geleden dat jij bij de MC geweest bent? Er is namelijk helemaal geen ballenbak meer, maar een klimtoetstel. Maar we hebben wel goed gegeten hoor, en de kids konden tevreden naar bedje toe.
o,echt war joh? Kijk dat wist ik helemaal niet. Ik kombijna nooit bij de mac. Wij hebben ook nog geen kindertjes die daar heen willen. En die grote kind van me die lust t niet. Nee wij gaan liever naar de patatboer. Nou ja, een klimtoestel vinden ze ook toch ook wel leuk. Lekker weer uitgeleefd op dat ding.
Geeft niet hoor, dan weet je het nu. Ja ze hebben zich lekker uitgeleefd. Maar we hebben nu besloten om hééééél lang niet meer heen te gaan want van eten komt niet veel terecht. Toch maar de plaatselijke patatboer spekken.
Hoe bedoel je; een berichtje dat er een nieuw bericht is geplaats of de berichtjes zelf? Snap je het nog?
Uhm...is dat niet t zelfde dan? Lekker warrig miran. Zou die zwangerschapsdementie nu dan al bij je beginnen? Die mensen kunnen soms ook rare onsamenhangende verhalen vertellen Nou ja, ik bedoel dussss dat ik geen mailtjes meer kreeg als er een nieuw berichtje was gepost. Zo snap je m nu? Maar doet t weer. Ik kreeg een mailtje!Joehoew
Nou ik bedoel dus eigenlijk te zeggen dan ik nooit een mailtje krijg, dat heb ik niet aan staan. Ik kijk gewoon steeds zelf of er een berichtje is. Ik was net even in de vlindertuin en daar staat dat een vlindermama is bevallen, Meliske maar ze was pas op 3 jan uitgeteld. Wel een beetje te vroeg dus, maar ik hoop dat alles goed met ze is.
Oe jeej, ja das te vroeg. Maar alles wel goed dan? Het gaat volgens mij de laatste tijd vaker mis met de januari mama'n volgens mij. Mis is niet t goede woord. Bedoel eigenlijk te zeggen dat ik de laatste tijd vaker lees dat er al een januari mama is bevallen. Klopt toch?
Ik weet nog niet of alles goed is, het verhaal volgt nog. Volgens mij zijn er wel al meer meiden van januari bevallen. Maar als het gewicht en de longetjes goed zijn mag je vrij snel met je kleintje naar huis hoor. Ze moeten zwaarder zijn dan 5 pond.
Zo is er toch ook iets dat je beter een 7 maander kan hebben dan een 8 maander..... Hebik een x gehoord. Maar waarom dat is weet ik eigenlijk niet. Heb jij een idee? Maar hoop voor hun dat alles goed is. En dat ze allebei in goede gezondheid is.
Dat zou ik niet weten. Die twee van ons zijn beide ruim 2 weken te vroeg geboren en dat was voor mij prima. Veel eerder hoeft ook niet. Maar ja je hebt het niet altijd voor het zeggen hè.
2 weken mag ook toch? er is toch een marge van 4 week? 2 week ervoor en 2 week erna? Had al even op de prematuurtjes topic gelezen, daar hadden ze t ook over. Schijnt dat t wel vaker gezegd word, maar dat er niet echt een reden voor is. Misschien een bakerpraatje.
Ja dat klopt ongeveer, 3 weken ervoor en 2 erna dan zit je wel goed. Mij lijkt het enorm spannend om weer te bevallen nadat je een overleden kindje op de wereld hebt gezet. Dat is iets waar ik nog niet echt over na wil denken.
Hoeft ook nog niet meid, eerst maar lekker genieten met jullie 2en. En je hebt wat dat betreft "geluk" dat je regelmatig een echo krijgt, en daaraan kan zien dat jullie kindje t goed doet. En hoe groot is die kans nou dat t weer gebeurt. Klein toch? Een overleden kindje te wereld brengen lijkt me 't verschrikkelijkste wat je maar denken kan. Maar ik ga er van uit dat jullie nu een heel mooi prachtig kindje gaan krijgen. En ik hoop voor jullie dat dit een goeie gezonde knaap gaat worden.
Ik probeer er ook nog niet mee bezig te zijn, eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat. Met al die echo's kunnen ze de groei heel goed in de gaten houden en meer kunnen ze de eerste tijd toch niet voor ons doen. Ja zo'n bevalling wil ik nooit meer, dat is echt verschrikkelijk. Het is zo onnatuurlijk en zo eng. Maar als ze me deze keer voorstellen om een keizersnee of ruggenprik te doen stem ik direct voor. Misschien denk ik daar later wel weer anders over hoor. Maar eerst lekker genieten.
Zo is dat meid. Eerst genieten. Dat is voor nu t belangrijkste. Koester elk moment die je met dit kindje hebt. Want jij weet als geen ander dat t zomaar over kan zijn. Weet je al wanneer je je eerst echo krijgt?
Als ik 11 dec heen moet, krijg ik direct al een echo om de zwangerschap te bevestigen. Alleen is hiet nog niet zo heel veel te zien, een vruchtzakje met een garnaaltje en een kloppend hartje als het goed is. Dat is dus wel spannend.
Maar wat zal dat dan een schitterend garnaaltje zien. Gewoon om m te zien lijkt me al helemaal schitterd. En helemaal om dat hartje dat te zien knipperen. Dus nog een kleine 2 week afwachten. Lijkt me wel spannend hoor. Gewoon om die bevestiging te krijgen.
Ja ik wil die bevestiging ook graag. Dit is nu al de 4e keer maar toch geloof je het pas als het in beeld is. Het is ook allemaal zo wonderlijk. Maar eh, ik ga je verlaten. Mannetje ligt al een tijdje in bed tv te kijken dus ga hem maar even verblijden met mijn bezoekje. Leuk om weer even zo gezellig gekletst te hebben. Weltrusten en tot de volgende keer.