Meiden ik ben zo blij! Ik heb nu een korte cyclus.. FF heeft mijn eisprong op dag 11 ontdekt en zit dus nu al op 7 DPO
Zeker, mijn temp was opeens 37,0.. Ik weet niet zeker of ik het een week geleden heb gehad, maar dat merk ik wel. Ik blijf nog ff goed klussen voor de zekerheid, tenminste als ik zin heb. Ik merk wel of ik volgende week zondag ongesteld word of niet. Word een spannende week. Ik hd gister avond zoooo een buikpijn als ik er op lag. Maarja zal wel, ik merk het wel. Ik ga nergens opletten, want anders maak ik mijzelf alleen gek.
Hee Dees! Echt geweldig joh! Snap dat je blij bent en de komende dagen ga ik zeker voor je duimen! Liefs Wendy Hee Meiden! Sorry, Sorry dat ik al ff niet geweest ben! heb het ook zooo druk gehad afgelopen week! Gister avond sinterklaas was erg leuk! Hoe gaat het met jullie? XXXXXX
Dankje wel lief van je! Ik ga denk ik alleen niet testen op 9 dec, maar rond 16 dec pas. Want als ik bijv gister mijn eisprong heb gehad kan ik beter nog ff wachten.. Ga je nu een beetje rust nemen! Anders moeten we je missen! Ik ga ook hard voor jou duimen, we kunnen ong gelijk testen. Spannend
Hee meissie! Ik doe vandaag al lekker rustig aan. hebben net gepoetst en gaan dadelijk een nieuw spelletje voor de WII kopen. Kan ik ff lekker relaxen haha! Tuurlijk hoeven jullie me niet te missen. Maar het wordt nu wel weer spannend hoor! Vind je ook niet? ik krijg nu al de kriebels.....Maar we hebben goed geklust dus daar kan het niet aan liggen haha! XXXX
Gelukkig maar ! Wii dat willen wij ook, maar we doen het nog wel even met de playstation 3. ik vind het ook spannend worden, wil het liefst 8 dec testen, dan viert mijn moeder dr verjaardag. En ze neemt een nieuwe telefoon, die moet ik zogenaamd voor dr verjaardag geven, en zou heel cool zijn als ik dan een posi test in die doos kan doen. Maarja gewoon ff wachten 2 weekjes. Ik hoop dat ik ook optijd heb geklust, als ik het zondag had heb ik zondag avond ook nog geklust dus wie weet.
Haha! Ik zit met hetzelfe, mijn moeder is 13 dec jarig en ik kan 16 dec testen dus dat lijkt me ook te vroeg! Jammer is dat he? Wij hebben sinds twee weken ook de PS 3! Is ook erg leuk he? XXX
Ja die is ook erg leuk ja. Alleen wij hebben maar 3 spelletjes ervoor, dus zit er niet veel achter mee achter de ps2, maar dat is ook leuk.. Tja voor mij is het 1 dag te vroeg dus ik zou opzich kunnen testen, maar ik neem het risico niet om te vroeg te testen. Ik wacht liever een week langer.
Nee klopt daar zijn bijna alleen maar mannen speklen voor haha! Ja BUZZ Is erg leuk! Ja voor mij is het dan dagen te vroeg dus dat ga ik ook maar niet doen! We zijn echt verschrikkelijk bang om weer teleurgesteld te worden! Ik hoop echt dat het ooit raak mag zijn! XXXX
Tuurlijk zal het raak zijn! Misschien niet nu, maar komt heus wel! Geloof me maar, ik zal voor jou en iedere ander waar ik mee spreek gewoon duimen dat het snel raak is! En inderdaad buzz is leuk, wij spelen ze bijna allemaal. Buzz junior alle 3 en verschillende quizen.
Geweldig meid dat je nu zo'n korte cyclus hebt. Fijn om te weten hé dat je lichaam t nu goed oppakt.. Niet meer die onzekerheid van de vorige maand. Hier alles goed. Niks te melden eigenlijk. Liefs,
Nou aanwezig is niet t goede woord. ben er wel maar ook weer niet..... Haha, ben aan t oppassen, dus heb niet alle tijd.
Is hetgene waar je op aan het passen ben groot of klein? Mijn dames kan je zo met een broodje voor de tv zetten, dan eten ze goed en zijn ze lekker rustig. Alles onder controle dan?
Mooi dat alles onder controle is. Net op het schoolplein gehoord dat er weer één van de moeders bevallen is. Steekt toch iedere keer wel een beetje. Word wel snel beter denk ik nu ik zelf ook weer zwanger ben.