Ja geloof ik best. Maar jij was nu toch ook zo'n beetje uitgerekend? Kan me dan indenken dat t moeilijk is. Maar over een kleine 8 maand kun jij je kleintje ook in de armen houden. Liefs en een knuffel.
Ik was 23 oktober uitgerekend. Anders had ik nu ook al lekker kunnnen genieten, maar ja zo is het niet gegaan. Maar zoals je zegt: over ongeveer 8 maanden is het onze beurt! En hopelijk ietsje pietje later die van jullie!
Ik was net weer even met mijn banner aan het prutsen, was ik ineens al 9 weken zwanger! Dat gaat snel, maar ik heb hem toch maar weer goed gezet. Anders hou ik mijzelf voor de gek hè. Als ik dan op het schoolplein sta wil ik eigenlijk wel uitschreeuwen dat ik weer zwanger ben. Maar ik doe het lekker niet, is nog veel te vroeg. Ze wachten maar lekker tot volgend jaar. Jij een geluk dat je het al weet, anders moest je ook tot volgend jaar wachten. Maar we willen wel een héél klein ietsje pietsje later hoor, anders komen ze niet bij elkaar in de klas!
Hihi, luek dat je dat zegt. Ik zal mijn best doen. Zal t ook tegen manlief zeggen. Haha, dus als je ziet dat de lichten hier 'savonds vroeg uit zijn, dan weet jij genoeg. Niet doorvertellen hoor. Heb de kerstman al even mijn verlanglijstje gemaild. 3x raden wat daar op staat. Ik heb zekers geluk dat ik t lekkers al eerder weet dan de rest. Maar wees gerust hoor. ik zeg niks, en mannetje ook niet. Daarom kon ik ook niet verborgen houden wie ik ben... Kan je niet onder ogen komen, met t idee dat ik meer weet.....zonder dat jij t weet. Snap je t nog?
Bij nader inzien had ik dat beter niet kunnen zeggen. Whaha....... Zo, hij slaapt. Eventjes tijd voor mezelf. (forummen)
Nee hoor, is niet nodig. Anders voel je je nog opgelaten ook, en dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Lekker rustig hè als zo'n kleintje slaapt. Eindelijk tijd voor jezelf.
Is er nog iemand die zwanger wil worden ..............................? Het is hier de laatste tijd zo rustig.
ON-TOPIC Wij willen heel errug graag zwanger worden. Miranda schreef..... Is er nog iemand die zwanger wil worden ..............................? Jij dan? wil jij ook zwanger worden?
Zo, de dames zijn wel weer wakker geschud door mijn vraag. Leek mij ook al erg vreemd dat er niemand meer zwanger wilde worden. @ Truus: ik ben hier iedere keer een beetje illegaal, maar dat moet je niet doorvertellen hoor!
Ik zeg niks....... Wat mocht ik niet vertellen? kijk ben t alweer vergeten Hoe is t met jullie allemaal? Zie dat ons Deesje een lekker kort cyclusje heeft deze keer. Goed zo meid. Heerlijk hoor. Ik ga stoppen mijn mannetje is er weer. Dikke kus aan jullie allemaal. XXXX
Zat je te wachten ofzo dat ik weg ging? Grapje! Wou m netafsluiten, kreeg ik weer een melding dat er een nieuw berichtje was geplaatst. Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen Erg he? Nu ga ik echt, heb honger, wil eten maken. Vanaaf werken, dus kom later. Doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooog
Hier is het goed, en daar? Ja als het mee zit heb ik een kortere cyclus.. Ik denk zelf dat ik dit weekend mijn ei heb gehad, maar ik kan de afscheiding niet echt uit elkaar halen. Maar die site van mijn temp zegt dat ik het op dag 11 heb gehad. Dus ff afwachten, zit nu al 9 DPO maar ik test pas de 16 dec.
Hoi hoi, Ben er weer hoor. Heb me lekker al even gedouched, dus heb alle tijd voor jullie. Hoi Remy Hoe is t met je?