Nu weer goed Hmm heb ook zo'n zin om te douchen...maar onze douche is kapot De geiser slaat naar 5 min uit, dus een hete en lange bavianenkont-douche zit er helaas niet in... Hoe was het werk?
Het is dat je een paar uur rijden van me afzit, anders had je hier een hete en lange rode bavianekont-douche mogen halen. Wat vreemd ja dat die uitslaat? heb je al een monteur ervoor gebeld? Niet kunnen douchen is ook niks. Wil me minstens 1x per dag kunnen douchen. Hoezo verwend Werk was goed hoor. Lief van je dat je ernaar vraagt. He, ben blij dat t nu weer goed is met je. Ik dacht al dat je er niet meer was, had je naam namelijk niet bovenin zien staan.
Lief van je, ik had er graag 1 gehaald. Ik ben ook zo'n verwend nest, ben echt douche-verslaafd. Ik kan er zo een paar uur onder staan als dat niet duur zou zijn haha . Nee de monteur moeten we nog bellen. In ons vorige huisje (precies dezelfde haha) was onze geiser ook kapot maar daar kon de monteur niks aan doen. Tis een combi van te koud/te warm/te winderig (nee niet ik, de wind )/te weinig zuurstof. De omstandigheden moeten dus perfect zijn, heel vervelend. En ja, ik kan wel douchen. Alleen moet ik binnen 5min als een gek mijn haren wassen en scheren. En ik hou ab-so-luut niet van haastig douchen haha. Wat ga je vanaaf nog doen? Is je mannetje al thuis?
Nou de avond duurt niet zo heel lang meer. Aangezien t al half 11 is bijna. Maar ben morgenvroeg vrij, dus heb nog wel even. En ben nog niet moe, dus ik hoef nog niet naar mijn bedje toe. Mijn mannetje is ook al thuis, ook al gedouched.......(sorry) Hij hangt nu lekker op de bank, Herman den Blijker aan t kijken. Heb je zo'n last van baardgroei dan? dat je t niet binnen 5 minuten doen kan. Ben je misschien stiekum toch een vies oud mannetje die erop g..lt om met jonge meiden mee te lezen? Nee, zal wel niet. Die kunne in 5 min. douchen Flauw flauw flauw. En de zoutpot is leeg, dus dat kan ik niet op me strooien. Maar als je nou eens de eerste 5 gebruikt, om shampoo in je haar te doen. Dan springt de geiser uit.......wacht je even.......zet je de douche weer aan......spoel je de shampoo uit.........enz enz Nu even zonder gekheid. Het lijkt me niet normaal die geiser van jullie. Volgens mij (maar kan t mishebben hoor) horen die dingen t gewoon te doen. Of je nu scheetjes laat ofnie.
Hahahaha gut wat ben jij ontzettend flauw. Ach joh, je wilt niet weten hoeveel baardgroei ik heb. Dikke snorharen niet te zuinig. Oerwoud op mijn benen. Kan ik met een heggeschaar weghalen . Haha en dan ben ik niet eens een vies oud mannetje kun je nagaan . Ja nouja dat doe ik nu al. Mijn vriend staat bij de geiser, ik was mijn haar, kan het net voor de helft uitspoelen. Daarna cremespoeling in, en omdat dat toch moet intrekken kan ik net mijn benen scheren. Daarna haren uitspoelen, oksels scheren. Daarna na nog bodyschuim (of hoe heet dat?) en dan ben ik klaar. Die dingen horen het idd te horen. Word er ook behoorlijk frustie van. Ik zal trouwens hiervandaan wel even wat zout naar je toestrooien. Ff de goede windrichting opzoeken.....komt ie....
En daarom bleef je zolang weg.......Bleef je erin ofzo? Meid, je had je wel d..d kunen lachen. Moet ik nog komen reanimeren? weet alleen niet of ik dan nog op tijd ben. Heb geen helicopterin de tuin staan. Kan t wel betalen hoor, maar onze tuin is te klein. Mijn man wil geen grote tuin. Maaaaar, nu heb ik een reden, dat ik een grote tuin wil. Helicopter neerzetten, voor als ik Dayennetje moet reanimeren. Maar dacht echt joh, datje zo maar ineens weg was. En dat je niet meer met me wou kletsen. Daarom was truus Chocolade pepernoten? heb ze gekocht hoor....... Zorg jij voor drinken?
Nou kijk, ben ik toch nog ergens goed voor! Een grotere tuin..wie zou dat bedenken. Zet die helikopter maar vast klaar, voor als je nog flauwer wordt (vraag me af of dat kan haha). Pfjiew...ja nu gaat het wel weer. Bleef er inderdaad in. Je bent ook zo geestig Tuurlijk wil ik nog met je kletsen. Vind het zwaar gezellig hoor. Ook goed voor mijn buikspiertjes, die mogen nodig wat training gebruiken. Ooh heerlijk. Wat wil je drinken? Ik heb cola cherry, of bessensap. Niet veel keus, maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken .
Je lijkt mijn opa wel.........Echt hoor, als ik zeg daar dat ik iets niet lust, moet ik t nemen, want een gegeven paard. Nou ja de rest ken je wel. Maar doe maar cherry cola. Lang geleden dat ik dat heb gehad. Koop t nooit eigenlijks, maar vind t wel lekker. Lust je die vrouwenbier ook? 't is net ranja. Heerlijk vind ik dat.
Was niet de bedoeling zo over te komen hoor. Ik zeg het normaal nooit, vind het echt een knudde opmerking. Haha ja, dan vraag je je zeker af: waarom zei je het dan. Tja geen idee dus. Ja cherry cola was voor mij ook lang geleden. Ik ben een cola junk, dus ik dacht via deze weg wel af te kunnen kicken (van gewone cola, naar cola cherry en dan niks haha). Die afkickverschijnselen zijn niet zo prettig (arme vriend). Als ik dan probeer af te kicken, gaat mijn vriend meestal wanhopig snel een fles cola halen. Dayenne zonder cola= :thumbdown: Vrouwenbier ken ik niet. Kan je dat gewoon in de supermarkt halen?
Mmmm ken dat gevoel........maar dan met sigarretten. Heel dom, ik weet t. Maar ja verslavingen......... Ik drink normaal eigenlijk altijd spa en fruit. Ben meer een sapjes type. Whaha ja ja zo'n trutje ben ik. "doe mij maar een sapje" Kan mezelf nu wel voor de kop slaan. Zo suf klinkt 't. Maar ja, dat vind ik lekker. Of sinas, als ze niet anders hebben. Als ik niet aan de borrel ga dan hé! Ga ik aan de borrel (aan de zuip zeg maar) dan drink ik Canei, of spatlese (van de Lidl) of Lambrousco. Ben ik de enige meid die aan de zuip ga, dan drink met de jongens mee maar dan vrouwenbier. . Staat heel leuk, het is namelijk ook roze. Krijg dan altijd een cique bierglas van mijn man. Eén op een voetje. De schat van me. Ff kijken hoe dat spul heet. *truus loopt naar de koelkast, doet de koelkast open, kijkt op t flesje, doet de deur weer dicht, gaat nog ff piesen en loop weer terug naar de lappie en typt weer verder* Dat bier heet: Wieckse rose. Moet je maar eens proberen. Hier kun je t gewoon bij de c1000 kopen.
Ooh zo'n suftrut ben ik ook wel. We hebben hier alleen bij de coop niet van die lekkere sapjes. Bij mijn schoonmoeder wel, als ik daar heen ga dan drink ik pakken leeg bij haar. Ze heeft van die lekkere zwarte bessen sap. Hmmm heerlijk zeg. *veegt kwijl van het toetsenbord* Ja dat spul ken ik wel. Nog nooit gehad. Zal het binnenkort es proberen. Kunnen we ons samen de laplazerus drinken. Hoe bevalt de cherry je? Volgende keer krijg je een sapje van me . Lekker gepiest? Na die lachbui van mij moest ik ook rennen, anders was het lekker warm onder mijn bips geweest .
Had dan ook niet gerent.......Dan had je nu een rodebavianenkont gehad. Kijk is truuhuusssss kontje. Maar was t kwijl met of zonder chocolade resten? Anders moet je morgen alle lettertjes lospeuteren, en in de wasmachine doen.
Jij blij dat je gepiest hebt....... Anders had je nu de broek nat gehad..... Maar zo ziet t eruit. Weet niet of ze dat bij de Coop hebben. Vast wel. Tja,of t is zo'n buurtsuper. Die van alles maar 1 merk heeft. O,ja en die meid ben ik. (maar net heus. Mocht truus willen)
Haha lekker kontje (nu ga je toch denken dat ik een vies oud mannetje ben haha). Zonder chocolade. Die had ik al gulzig naar binnen gewerkt. Tja..dat klinkt raar....
Had je weer zo'n honger? o o o o o de jeugd van tegenwoordig. Waar moet t heen met ze. Daar mag je blij om zijn, dat t zonder was. Ieoew vieze boel had je anders gehad. Bleh.
Ik dacht je al te herkennen Ik drink de laatste tijd ook wel veel breezers (kinderachtig misschien, maar kan me niet schelen ik vind het heerlijk spul). Drink je zo weg als....hmm...cola!
Ja tis vreselijk met ons jongeren. Niet te remmen. Eten alles wat los en vast is. Als het op het toetsenbord had gelegen had ik het er nog af gelikt ook.
even on topic, voordat we commentaar krijgen Wij willen graag zwanger worden. Zo, plicht gedaan. Nu kunnen we verder dom lullllllllllllllll