He jakkes, ik zie t helemaal voor me,....,.........die grote tong van je over de toetsen en maar lebberen. Bah bah bah.
Ja inderdaad. Zo Truusje....lulllllllllllllll. Je blijft hangen. Die cherry stijgt je nu al naar je hoofd.
gezellllllllllllllllig toch deesje. Heb ook kwijlllllllll tussen de toetsen. Morgen maar even lospeuterrrrrrrrrrrrrrrrrren. He verdikkie, best lllllllllllllllllastig hoor vastzittende toetsen.
Moet altijd zo boeren van dat spul. En piesen als een grote. Nee niet mijn ding dus. Geef ons suftrutje maar een wijntje of een sapje.
Truus d'r opa spreekt; Dayenne, Niet op alle slakken zout leggen! (niet dat hij nu nog wakker is.......tenzij hij mijn oma..............) IEOWWWWWWWWWWWWWGETVER BAH BAH
Ja piesen moet ik dr ook wel van. Niet te zuinig. Krijg dan altijd de opmerking van vriendlief of ik een brand aan het blussen ben
Hè bah kwijlerds Alcohol gaat erbij mij nu helemaal niet meer in, vind het wel goed zo. Dronk wel vaak Pasoa en Vodka 41% met redbull, maar dan goedkope versie want redbull is vies blehhh. Ik ben meer van de zoete drankjes. Ik kan dus de heledag taksi drinken, heerlijk is dat. En de laatste tijd drink ik veel water. Ik vond het altijd smerig, maar uit de amerikaanse koelkast is het op de juiste lekkere koude tempratuur dus dat is wel oke... Het is nu 12 uur dus mijn mama is 39 geworden joepie.
die van mij vraagt altijd of ik t kalk van de pot af pies. Niet dat ik kalk op/aan de pot heb hoor. *denkt hevig na wanneer ze de pot heeft schoongemaakt*
Zoeet is zo lekker! Dankjewel.. Ik ben echt moe, maarja de mannen (oom,opa,vriend) zijn nog niet thuis. En ik weiger het om zonder mijn vriend te slapen.
mmm moest vorige week de hele week zonder mannetje slapen. die heb de hele week op de bank geslapen. zielig he?