Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Meiden sorry dat ik gister in eens weg was.
    Ik ging naar boven.
    En toen had ik eventjes internet en toen kwam vriendlief en oompie naar binnen en naar boven toe, om een verhaaltje te vertellen.
    En toen was internet opeens weg weer,dus kon geen gedag zeggen.

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Nou gelukkig maar dat je verbinding weg was, en dat je niet lag te kwijlen op t toetesenbord. Zoals Dayenne t zich inbeelde.

We vonden t zo vreemd dat je er ineens niet meer was......

Maaruh lekker geslapen?
    Nog een paar dagen voor jou he? Spannend hoor. Hoe doet je temp t sindsdien?

Liefs.

3. Niet meer actief

Haahah gelukkig zat ik inderdaad niet zo, ging wel ff bitterballen eten haha.

Ja ik heb heerlijk geslapen en jij?
    Lekker uitgeslapen nog?

Ja nog een paar dagen maar ik ga pas 16e testen als ik niet ongi ben.
    Tenzij ik het niet mee hou en dan test ik misschien wel zaterdag of zondag.

Dit is mijn lijstje van de afgelopen dagen:
    Zo 37,0
    Ma 36,7
    Di 36,8
    Wo 36,5

En mijn temp mag niet onder de 36,6 komen.
    Ik zit pas 10 dagen na mijn ei, dus ik word of morgen of overmorgen ongesteld, of ik heb een innestelingsdipje.
    Dat zie je bij best veel zwangere, maar die hebben het wel wat eerder dan 10 DPO.
    Dus het is afwachten, ik ga nergens van uit ik heb steeds buikpijn dus ik kan makkelijk ongi worden.
    Al doen mijn tepels nog geen zeer en dat heb ik de laatste maanden wel gehad, dus kan alle kanten op.
    Dus nog ff anderhalve week wachten haha.

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Waarom zet je je kaartje niet in je album? Dat is toch veel overzichtiger? Of zie ik dat verkeerd.
    Waarom mag je temp niet onder de 36.6 komen dan?

5. Niet meer actief

Weet ik ook niet.
    Zover ik gelezen heb mag je temp niet onder de horizontale lijn komen.
    Maar wat het verder betekend geen idee?
    Zal het straks wel ff vragen.
    Ik zet zo mijn kaartje in me album, over 5 min kan je kijken:p

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    joehoe.
    Zit er ook aan te denken om de volgende ronde, als t nodig is om te gaan tempen. Maar dat vroeg wakker worden op gezette tijden staat me een beetje tegen.
    Ben niet zo goed in wakker worden, ben iemand die 10x de wekker laat aflopen en das pas een keer wakker word. Dus dat word voor mij nog een heel gedoe. Maar om een beetje overzicht in mijn cyclus te krijgen lijkt t me wel makkelijk om t zo bij te houden. Snap je?
    Nu denk ik van alles te voelen, wat waarschijnlijk niks om handen heeft. En op die manier hoop ik wat meer duidelijkheid te krijgen.

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He Dees,
    heb je kaartje bekeken hoor. Maar is t niet zo dat als je eventueel zwanger zou zijn, dan je temp hoog blijft na je eisprong?
    Hij schommelt zo bij je. Ik kan er geen peil op trekken. Maar ja, heb ook nog niet zo verdiept in die dingen.

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dames, willen jullie er een beetje op letten om niet zoveel van elkaar te quoten. Het quoten kost namelijk gigantisch veel ruimte voor de site. Als je reageert op een berichtje boven je, is het niet nodig om te quoten.

Zouden jullie een beetje aan de geheugencapaciteit willen denken van de site?

Alvast bedankt,
    Josien

9. Niet meer actief

Hahaha wat een luilak zeg:p

Word je wel wakker als man lief weg gaat?
    Wie weet kan je dan de tempmeter in je kont douwen.

Ik word gelukkig wel meteen wakker daarom heb ik mijn wekker ook op 10 uur staan als ik eerder zet word ik gek slaap ik maar 5/6 uurtjes dat is te weinig.

Voor mij is het nu wel handig, want ik zou echt niet denken dat ik een cyclus van 24 dagen zou hebben.
    Dus dat is wel handig met die site dat hij je ei opspoort, ik zou het echt niet gevonden hebben.

Ik hoop voor je dat het tempen niet eens nodig is en dat het gewoon raak is:D

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    zal t niet meer doen Josien.

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Tuurlijk Josien!

Excuses :D

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Super bedankt! Scheelt een hoop ruimte en dus ook snelheid op de site...

Groetjes,
    Josien

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goeiedag btw!

Truus lekkere tosti gegeten?
    Je had de hele buurt hier wakker gemaakt met je heli.

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi ik zal wel moeten wennen, ik quote automatisch haha (ik wilde al bijna jou berichtje quoten :oops: :))

Ik doe mn best Josien ;)

15. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He Dayenne.
    Fijn dat je weer terug bent. Nog bedankt voor de tosti.
    Had een zware terugreis. De heli kon maar met moeite door de harde wind komen.

@ Dees,
    Ja word wel iets wakker als hij weggaat. Hij komt me altijd een kussie brengen. Maar helemaal wakker ben ik dan niet. Lichaam is wakker, maar mijn kop slaapt dan nog.
    Hij is de deur ook nog niet uit en ik slaap weer.
    Maar hij kan m me dus wel in de kont douwen, en als ik weer wakker word, moet ik zoeken waar ie gebleven is. Geen optie dus.
    Ach nou ja. We zien wel.

16. Niet meer actief

@ truus, ik heb geen idee.
    Volgens mij moet je temp boven die horizontale lijn blijven voor een evuntuele zwangerschap, maar weet het niet zeker.
    Ik merk het wel, hierdoor begint me hand steeds meer te kriebelen om te gaan testen zaterdag of zondag.
    Maaar ik doe het lekker niet!

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Hihi had ik ook, stond al met de cursor op de quoteknop.
    Vind dat zo handig.....Je kunt veel sneller reageren.
    Tenminste dat idee heb ik. Wist ik veel dat de capaciteit van t forum daar minder van word. :(
    Maar josien, vergeef me als t nog eens een keer mislukt.

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    @ Dees, He verdikkie. Nu moeten wij onze nieuwsgierig heid ook bedwingen. Bah, kan ik zooooooooooohooooooooo slecht.....

@ Dayenne, ik snap ook niet dat die mensen zolang kunnen slapen. Geeft niks als je hele buurt wakker van mij word. Moeten ze maar eerder hun nest uitkomen.

19. Niet meer actief

@ Truus, vind ook die Quote knop veel makkelijker.
    Vooral omdat ik vaak zat vergeet op wie ik moet reageren als ik veel gelezen heb.
    En ik vergeet ook wel eens op wat ik moet reageren, als die persoon een langer bericht heeft gezet.

@ Dayenne, jij woont echt in een luie buurt!

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Quote Dees over dayenne.......

Ja echthoor. t zijn me daar een stel slaapkoppies in arnhem. Het is net of ze daar niks te doen hebben ofzo.......

Maar als je naar beneden scrollt, dan zie je wie wat heeft geschreven, zo kun je toch zien waar je op wilt reageren. Ach en anders doen we toch gewoon een zin kopieren, en in t vet terugplaatsen als je daar een reactie op wilt geven. Quote je niet, maar is t wel duidelijk.
    Leep van mij he?
    Ga zo maar even wat doen inhuis. eten maken, en stofzuigen.

Deel Deze Pagina