@ Dayenne, jij woont echt in een luie buurt! @ Dayenne, jij woont echt in een luie buurt! Kijk zo bedoelde ik t,
@ Truus, ik kan het inderdaad onderaan terug lezen. Was het alweer vergeten. Maar,je kan niet zoveel terug lezen, en in sommige topics moet je echt 5 blz terug lezen als je in de avond niet online komt. Dus dan is het wat moeilijker. En ik kan het ook gewoon kopieren, of wel op Quote drukken en dan die Quote weer weg halen. Is dat geen idee, voor mij ahhaa.
echt 5 blz terug lezen Ja zo ook in onze topic. Haha als Wendy terug komt mag ze nog meer terug lezen. En er stat alleenmaar onzin. Hihihi Zo nu sluit ik af. Ga wat doen in huis. Doei doei.
Hee Meiden! Wat een geklets hahah gezellig hoor! Alles goed met jullie? Hier wel, wij gaan nu sinterklaas vieren bij mijn oom en tante! Tot snel! Kus Wendy
Hoi meiden, zeg lekker gezellig hoor hier! Maar ik dacht, kom laat ik op de topic reageren. Jaaa wil ook graag zwanger worden. Deze ronde is helaas vandaag mislukt. BALEN! Op naar ronde vier! (i.c.m. Etos wonderpillen ) Deze keer gaan we proberen om om de dag te gaan `klussen´. Fijne Sinterklaas! Selma2007
Hooi Selma! Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik moet je wel waarschuwen, ons niveau kan soms flink dalen hahaha . Jammer dat het deze ronde niks is! Veel succes in ronde 4, ik zal hard voor je duimen . Jij ook fijne sinterklaas! Liefs Dayenne
Hoi Selma, Inderdaad gezellig dat je komt mee komt kletsen. En inderdaad zoals Dayenne 't al benoemde. Ons nivo zakt soms nog sneller dan een baksteen in een plas water. Maar geeft niet. Om deze topic niet zo zwaar te maken, is t wel goed om soms lekker even een lolletje met elkaar te hebben. We zijn zeker serieus als dat nodig is. Maar helpen die etos dingen? Gebruik zelf namelijk gravitamon, nu vraag ik me al een tijdje af wat nu beter is. Heb jij antwoord? @Wendy. Fijne sinterklaas meid. Hoop voor je dat je leuke kadootjes krijgt. Wij vieren kerst. Heb een posi test gevraagd aan de kerstman. Nu maar hopen dat ik die krijg. Alles goed verder hier hoor. Me lachspieren zijn weer ontspannen na gisteraaf, en vannacht. Ga even nieuwe banner maken. Helemaal in stijl, om alvast maar een tipje van de sluier te lichten. Nu maar hopen dat ik t voor mekaar krijg. En t is gelukt.
Hee lieve meiden! Selma gezellig dat je hier komt kletsen! wel erg verslaven hier hoor haha! Nou truus ben zeker verwend! Met mijn ouders doen we ook kerst, dat vinden we veel leuker! Ik ga lekker slapen ben er morgen weer! Iedereen lekker slapen! Kus Wendy
@ Selma, welkom hier! Ik heb niets aan toe tevoegen wat Truus en Dayenne hebben getypt... @ All, me temp is gelukkig weer een stuk gestegen met 0,3. Dus wie weet heb ik geluk! We zullen zien 16 dec! Verder alles goed met jullie?
Ja zekerss... hey ik zal deze maand voor je duimen meid! Fijne (regenachtige) dag nog! Groetjes, Selma
Hallo, Ik ben er weer hoor. Had me vanmorgen lekkers uitgeslapen, vanmiddag gewinkeld (niks gekocht ) En vanavond feestje van mijn werk. Nu heb ik weer tijd voor jullie. Als er nou niemand zich meld. Lig ik lekker op tijd in bed. Is ook wel goed voor een keertje. Dikke kus.
Ik ga oook zo hoor, ik wacht nu op vriend lief! Hij werkt al sinds vanmorgen 8 uur tot half 10 en misschien later, want anders was hij nu al thuis . Hoe gaat het met je vandaag?
Ik ga ook zo hoor. Val haast in slaap hier. Maar met mij gaat (of ging) t goed vandaag. Ben blij om te lezen dat je temp weer omhoog is gegaan vandaag. Ik ga slapen. Tot morgen. Doei doei. Trusten
Is goed, slaap lekker! Spreek je vast morgen, zo niet fijn weekend vast . Ben dr zelf ook blij mee, nu hopen dat het verder stijgt dan waag ik zaterdag misschien een testje.
Heee Meiden! nog geen bedtijd dus hahah... Geintje ik ga ook zo slapen hoor! Kom net thuis van een verjaardag!was niet zo veel aan! Verder heb ik soms rare steekjes links en soms rechtsonder in mijn buik. kleintjes maar en ze zijn ook meteen weer weg! Volgens mij heb ik dat wel eerder gehad dus ga me zeker niet gek maken haha! Nou dees ik hoop dat je temp. lekker blijft stijgen k duim! En Truus.. op tijd naar bed is zeker heerlijk, maar ook hier komt het er eigenlijk nooit van hahah Liefs Wendy