Hey Wendy, Als je positief test op je verjaardag zou wel heel erg gaaf zijn. Wel grappig ja dat we zo'n beetje gelijk lopen. Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden.
hey dames, hoe is het hier, wij zitten hier ook op de wachtbank. Ik kan ook op 23 okt testen ,zou het het liefste ook nu al doen. Ben nog steeds heel erg moe en steken aan de linker kant van mijn buik. Mijn borsten worden steeds pijnlijker en dan vooral mijn tepels. Voor alle wachtende heel veel succes. liefs claudia
Nou en? en? en? heb je al kunnen plassen? Zie namelijk dat t al een tijdje geleden is dat je een berichtje hebt achtergelaten. -xxx- truus
Hee meiden! Ik heb nog even een vraag! ik heb normaal een temp. van ongeveer 36,8 en nu de laatste dagen schiet mijn schien mij temp omhoog, en mijn ei heb ik al gehad! eergisteren: 37,3 gisteren: 37,4 vandaag 37,6 Is dit een goed teken? xxxxxx wendy
He hoi Claudia, Dat heb ik nou ook, hum vreemd ofnie? Ben alleen niet moe. Kon altijd al goed slapen, maakt niet uit hoe laat t is. Als ik ga liggen, dan slaap ik ook zo. Maar ben nu niet meer moe als anders. Heb trouwens wel vaak jeuk aan mijn (.)(.) Herken jij dit ook? Zag trouwens dat we precies gelijk lopen. Leuk he. Kunnen we samen testen....Als niet komen. @ Wendy; Ik heb niet zo veel verstand van tempen...... Maar volgens mij is dit wel een goed teken. Moet je even die andere meiden, op dat andere forum vragen joh. Die tempen volgens mij wel vaker... Maaruh ikke duim voor je hoor. -xxx- truus
hee truus, Ik zie het ja dat we gelijk lopen ,kunnen inderdaad gelijk testen. heb geen jeuk aan mijn(.)(.) ze doen alleen pijn. xx claudia
Oepsie, ik kom er net achter dat je(Dayenne) negatief hebt getest. He, ben toch ook zo'n pietje ongeduld, dat ik gelijk ga tikken, in plaats van eerst eens goed lezen..... I'm so sorry Maar wat sneu voor je meid. Hoop voor je dat je de komende dagen alsnog posi test. @ de rest; IK BAAL VAN T WACHTBANKIE!
@dayenne wat balen meis dat ie negatief was maar gef de moed niet op hier blijven de duimen nog even in volle snelheid voor meiden die er nieuw bij gekomen zijn van harte welkom vandaag heb ik me laatste provera ingenomen en nu is het afwachten op me ongi laat die nou maar komen dan kunnen we verder
Hihi Truus geeft niet joh! Lief dat je zo nieuwsgierig bent! Maareh, dank je wel Truus en Mvjason! Ik blijf positief hoor, is het deze maand niet dan hopelijk de volgende. Nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen ze toch?!
hoi meiden hoe is het hier. is er al iemand zwanger geworden. ik ga denk zo ook een test hallen, ik kan gewoon niet wachten. kunnen jullie dan, dat je gewoon niet kan wachten. het blijft spannend. groetjes honey
he dames..... nou woensdag kan ik dan eindelijk testen, ik heb geen flauw benul wat ik er van kan verwachten, soms voel ik me wel zwanger hoor maar ja het lijkt ook zo op ongesteldheidpijntjes... ik ben al weken zo moe zo moe... en een zeer hoofd... ach en zo heb ik nog wel meer van die dingen.. nou voor iedereen succes xxxjes
he dames..... nou woensdag kan ik dan eindelijk testen, ik heb geen flauw benul wat ik er van kan verwachten, soms voel ik me wel zwanger hoor maar ja het lijkt ook zo op ongesteldheidpijntjes... ik ben al weken zo moe zo moe... en een zeer hoofd... ach en zo heb ik nog wel meer van die dingen.. nou voor iedereen succes xxxjes
@ Wendy; Ik heb niet zo veel verstand van tempen...... Maar volgens mij is dit wel een goed teken. Moet je even die andere meiden, op dat andere forum vragen joh. Die tempen volgens mij wel vaker... Maaruh ikke duim voor je hoor. -xxx- truus[/quote] Bedankt meid! ik duim ook voor jou hoor haha! Liefs Wendy
He hallo meiden, Hoe is t hier? met jullie allemaal nog oke? 't is hier ja zo rustig Voel me net ciske de rat......Ik voel me zo verdomd alleeeeeeen Nou ja, ik ga wel even lezen ofzo. Weet anders ook niet wat ik doen moet. -xxx- truus
Hee truus! Hier alles goed, bij mij nog steeds een super hoge temp. van 37,7 pfff spannend en vlagen dat ik een vuurode gloeiende kop krijg. geen idee wat dat kan zijn! haha maar helaas kan ik je geen gezelschap houden want ik moet nu naar de verjaardag van mijn zwager! Fijne avond voor iedereen als ik thuis ben lees ik weer bij! Liefs Wendy
Heej Wendy, Gut wat vreemd ja dat jouw temperatuur nog steeds zo hoog is. Wat zeiden die andere meiden dan? Ben je bij hun nog wat wijzer geworden? Hihi wat een vragen allemaal weer....... Nou ja kan t ook niet helpen. Ben nou eenmaal niewsgierig. Fijne verjaardag vanavond.
heej Dayenne, snik snik snik Ik was toch zo verdrietig. Dacht dat ik helemaal geen vriendjes meer had. Onzin natuurlijk. Maaruh nu ik je toch spreek......Ik zag je nog niet staan op de NOD lijst van november. Denk dat ik er zelf wel op kom. Voel me niks niet anders dan anders..... Maaruh hoe is t nu met je? Liefs Truus
hoi hoi dames, Hoe is het hier? Wij zitten hier op het wachtbankje en ik word er gek van,heb nog steeds zere (.)(.) en moet heel vaak naar de wc,veel gerommel in mijn buik. maar ja we wachten maar af. xx claudia