Aliekeleppink, ik heb je berichtje gelezen... ben nieuwsgierig.... Idd wat dayenne zegt, als de test nega is en je ongestelheid blijft uit, probeer je het nog eens... Suc6
Ik ben zwanger! Ik zit helemaal te shaken achter de computer. De streep kwam binnen nog geen minuut. een dikke duidelijke streep! Ik ben zo ontzettend blij! En mijn man weet het nog niet eens, die is nog werken. Morgen nog maar een keertje samen testen. Bedankt lieve mensen, voor het duimen!
Dankje wel! Ik voel me eigenlijk ook wel schuldig. Velen van jullie proberen al zolang, en ik ben gewoon in de 1e ronde zwanger. Maar ik ben wel superblij. Ik heb net een clear blue test gekocht. Die gaan we morgen maar samen doen. Ik heb net een kruidvat test gedaan. Maar die streep was wel zo dik dat er geen twijfel is. Al kan ik het dus echt nog niet geloven!
Jeetje wat ontzettend gaaf! Meid van harte gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor je! En niet schuldig voelen hoor, jij verdient het net zo hard gekkie! Enne...wij volgen je snel hoor Geniet ervan, xxxxx Dayenne
Hey meiden! Alles goed? Mijn temp is nog steeds 37,0. Ik heb wel een uur later getempt, want was eerst half 9 al wakker en sliep pas om 10 uur weer. Heb in die tussen tijd ook 2 keer getempt, maarja ik was al even wakker. Dus ga ik uit van de temp van 11 uur, ik ga alleen niet testen, durf niet denk toch dat hij negatief is en dat ik gewoon mijn eisprong nog niet gehad heb.
He Alieke, wat geweldig meid. Van harte gefeliciteerd. Geniet er van. Wij komen hopelijk je snel achterna op de roze wolk. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor. Nergens voor nodig. Je hebt alleen iets meer geluk gehad dan ons. Maar dat wil helemaalniet zeggen dat we je t niet gunnen hoor. Ik gun t jou net ze erg als mezelf. He Dees, Wat goed meid dat je temp nog 37 is. Ga nou maar gewoon testen. Dan hoef je niet meer in onzekerheid te zitten of je nu wel of niet ong gaat worden. En die tegenslag kun jij ook wel aan als t eventueel nega zal zijn. Ik zeg doen. Ga ervoor.
Aah wat ben je toch ontzettend lief! Ik denk inderdaad dat ik het wel aan kan als hij nega is, alleen toch ben ik bang en vind zonde van het geld. Ik bespreek het straks met mijn ventje, en we zien het wel. We moeten toch naar de stad straks, en mijn plas bekertje staat nog bij mijn opa en daar moeten we ook heen, als we de auto mogen lenen. Dus we zullen zien xx
Nou maar je kunt ook gewoon in een plastic bekertje plassen, na gebruik kun je m dan zo weggooien. Tja, of t moet perse jouw geluksbekertje zijn natuurlijk. Dan had IK m ook opgehaald. Wij gaan ook de stad in. Veel plezier, en ik kom later in de middag/ vroege avond wel even kijken hoe t afgelopen is. Ik duim voor je en zal aan je denken. Misschien brengt t wat geluk. Doei doei.
Het is niet echt me geluks bekertje, maar wil het alleen doen met mijn ventje. En we moeten heel veel spullen halen, en op de brommer gaat dat niet. Dus als we niet de auto mogen lenen gaan we wel naar mijn opa;s huis alleen om te kijken of mijn kleding nou echt zomaar verdwenen is. Want ik had het in een vuilnis zak gedaan en mijn opa zegt het niet weg gegooid te hebben. Maar hij kan het ook niet vinden, en het is toch wel 1 van mijn favoriete broeken. Duss, hoeft niemand te weten dat ik aan het testen ben haha \... Veel plezier in de stad, enne ik weet niet zeker of ik nog online kom want vanavond verjaardag van mijn moeder en weet niet hoelaat we weg gaan. Dus je hoort (leest van me ).. fijne dag avond en weekend nog xx
Meiden ik ga straks testen. Mijn vriendlief is nu een test gaan halen, want hij wou het graag meteen doen. Dus hopen dat hij opschiet moet echt nodig plassen haha. We merken het straks of hij posi is of nega, ik denk nega maarjaaa.
Dees spannend! Heb je al getest? Ik duim keihard voor je meid. Ik heb woensdag de nuvaring eruit gehaald, dus ik zou gister/vandaag ongi moeten worden. Ik heb al wel een week lichtbruine afscheiding (toen ik die ring dus nog in had ) Nu heb ik iets meer bruin + beetje rood. Maar nog geen echte ongi. Ook nog geen buikpijn. Wel heerlijk hoor haha
@ Dayenne, wel raar dat het al begonnen is tijdens je nuvaring, maarja dat zijn nou eenmaal doorbraak bloedingen. Ik heb dus 2 testen gedaan, 1 CB en 1 Hema. Want mijn vriend had CB gehaald n die wou ik dus absoluut niet eigenlijk, maarja toch maar gedaan. Het leek er op dat er iets kwam en je zit ook heel licht een dun lijntje, echt amper te zien dus ga ervan uit dat nega is. Het zelfde geld voor die test van hema. Ik laat het nu gewoon ff rusten en test pas als ik echt overtijd ben. En dit is echt de eerste en laatste keer dat ik voor mijn NOD test, want vind het zonde van mijn geld. Ik deed het alleen vanwege me temp maarja wie weet heb ik wel een luteale fase van 18 dagen. Ik test denk ik pas over meer dan een week weer mocht ik niet ongi worden. Dankje voor het duimen dayenne
Wel spannend hoor. Dun streepje zegt meestal wel iets, en al helemaal als het op 2 verschillende testen is te zien. Nou goed, ik zal dan wel even doorduimen nog
Dankje wel.. Ja zeker spannend, ik merk het wel over meer dan een week, ik doe rustig aan. Lekker genieten gewoon Alleen bij die van de hema weet ik niet of ik iets zag hoor. Bij CB is het zoo licht dat het amper te zien is en je moet het ook houden op een bepaalde manier. Ik ga me nu klaar maken en naar mijn mama's verjaardag kussie voor jullie allen
hallo allemaal! ik heb een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen! ik probeer zwanger te worden en ben sinds 2 maanden gestopt met de pil. voirge maand werd ik ongesteld naar 31 dagen, maar ik dacht dat ik gewoon een cyclus had van 28 dagen en was gister helemaal blij dat ik niet ongi was geworden, tot ik ging kijken hoeveel dagen hebt vorige maand waren. ik weet dus eigenlijk niet of mijn cyclus nu standaard 31 dagen is. ik ben nu best onzeker en word er een beetje moe van omdat ik zo graag wil weten of ik zwanger ben! zelf heb ik wel het gevoel want heb zeer pijnlijke borsten, heb een hardere buik, en heb al sinds 3 dagen een soort ongi buikpijn maar dna net iets anders... in mijn onder buik.ik hoop dat jullie mij willen helpen en antwoord hebben over mijn vragen over mijn cyclus.: (ps. waneer kan ik testen? ben ikzwanger?) bedankt allemaal alsvast gr tamara!
Hoi Dees, He meid toch. (sla een arm om je heen) Wat balen ja dat je geen dikke vetten streep had. Maar net als wat Dayenne zei. Je zag toch wel iets, endat is wel weer een goed teken. Gewoon nog een paar daagies wachten meid. Dan weet je (als t goed is) meer. Wel lief van je mannetjes dat hij ook perse wou testen. Dat siert m wel hoor. Hoi Dayenne, Leuk coole banner heb je gemaakt. Dus jij ook al een beetje crea... Wie had dat nou gedacht. Vervelend voor je meid, dat je ong gaat worden. (slaat ook een arm om jou heen) Vind dat nooit wat aan, maar ja hoort erbij ja, zeggen ze. @ Wendy, Nog druk? Zie je zo weinig de laatste dagen...... Hoe is t bij jou? Schiet t al een beetje op? Ik hoor t wel weer. Ik ga maar slapen, kom morgen wel weer. -=XxXxXxXxXxXx=- ~~~~~~~~~~~~~