ok! nou hopen dat je zwanger bent. ik ben pas 3 maanden bezig.. en heb eigenlijk nooit ergens last van gehad maar nu wel, alleen die buikpijn, het is net het gevoel of je ongi word alleen dan net iets anders. Daar word ik ook best onzeker van, maar heb al vanaf donderdag last hiervan en normaal krijg ik pas de 2e dag als ik ongi ben buikpijn... x
ik vind het wel raar dat ik zo misselijk ben, eet nu maar veel brinta. dat kan ik tenminste verdragen. Maar ik geef je groot gelijk je wordt hier erg onzeker van. En elke maand een domper is ook niet alles. Iedereen om je heen wordt maar zwanger.... En benadrukken dan ook nog even dat het de 1ste keer gelijk is gelukt. maja die mensen heb je ook. Ik ben erg blij met de site waar ik eindelijk mijn ei kwijt kan. xxxx
Ja ik ook! dit is echt een super site! als je even iets niet weet vraag je het gewoon haha.. maar idd als ik ook in de stad loop ofzo zie ik gewoon alleen maar zwangere vrouwen!... word dan soms best jaloers ik wil ook met een dikke toeter loppen. xxx
vanaf morgen mag ik testen, maar ga het denk ik proberen om het pas woensdag te doen of.. waneer zou jij gaan testen als je mij was weet het niet zo goed! \ xx
Ik zou het woensdag inderdaad pas doen, om de eventuele teleurstelling een beetje te voorkomen. Ik heb zoiets ik kan beter ong worden dan weer een negatieve test. en met een negatieve test ga ik altijd twijfelen of ik dan nog niet te vroeg ben met testen. xxxx
Hee Anja! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen! @ dees en Truus Ik loop jullie volgens mij steeds mis he hahah Tot snel dan! XXXX
IkDus schreef: Als je het helemaal uit vergroot lijkt wel of je iets ziet echt super licht en super dun. Weet niet of jullie het zien of dat ik gewoon gek ben. Als ik heel eerlijk ben zie ik geen lijntje staan. Maar ik had voor mijn NOD ook nog een nega. test. Ik blijf nog wel even voor je duimen.
@ Anja en Tamara. Spannend hoor voor jullie. Dusss woensdag word een spannende dag hiero. Zal de site in de gaten houden. Hoop voor jullie beide dat jullie klachten maar 1 ding betekenen. ZWANGER! @Wendy, Ja we lopen elkaar inderdaad steeds mis. Jammer hoor. We moeten nodig eens even weer bijkletsen. Heb nu alweer krampjes. Zo raar he......Zo voel ik niks, en een tijdje later weer krampjes. Liefs.
He hallo Deesje! Joehoe, ben niet alleen. En je afscheiding moet er uitzien als ei-wit. En volgens mij klopt dit ook echt. Had ik namelijk vanmorgen. Echte ei-wit. Zo zag t er echt uit. Ook zo slimey
@ Truus je bent inderdaad niet alleen! Ik heb nu al 2 weken ofzo buikpijn of een week, weet het ff niet meer. Maarja vorige keer was mijn buikpijn in één keer over en na een paar dagen was ik ongesteld, dus het kan nog alle kanten op. En ik had zere tepels 2 weken lang en dat stopte 3 weken voor mijn ongi. Dus het zegt echt niets, erg irritant maarja. Ik wacht inderdaad nog af, probeer het zo lang mogelijk uit te stellen om weer te testen, alleen doe ik het nu in met ochtend urine! Hoe gaat het klussen daar? Waarschijnlijk dus al je eisprong gehad, mooi hoor! Nu duimen dat het raak is
Hihi hij mag dan wel al geweest zijn, maar blijf lekker door klussen. Baat t niet schaadt t niet. Toch? Ja sorry, kan t ook niet helpen maar geniet er gewoon van. Nu word ik wel errug losmondig. :-# Ik zeg niks meer. Volgens mij kun je helemaal niks van je lichaam opaan. Telkens zo net tegen de draad in. ALs ik t zo allemaal lees. Nog even een vraagje he...... Dat eiwit, is dat aankomend ei of na een ei? Weet jij dat Deesje. -xxx-
Inderdaad gewoon lekker genieten, en lekker klussen wanneer je wilt ! Alleen rekening houden met je ei En inderdaad volgens mij kun je niet van je lichaam opaan, achja we moeten er maar mee leren leven Die afscheiding is voor je ei en tijdens je ei. Het kan wel voorkomen dat je het weer krijgt terwijl je ei al is geweest..
Quote: Die afscheiding is voor je ei en tijdens je ei. Het kan wel voorkomen dat je het weer krijgt terwijl je ei al is geweest.. Mmmm daar heb ik dus ook eigenlijks niks aan. Nu weet ik dus nog niet of ik m heb gehad of dat ie er nog aan zit te komen. Moet ik weer verplicht aan de klus dus. ohhhh wat errug Zat hier eens te kijken. Heb jij hier misschien wat aan? Of had ik m je al laten zien...... weet t niet meer. Haha 1ste zwangerschapsverschijnsel.......dementie.hihi Weet wel dat dat helemaal nog niet kan hoor.
Het komt dus tijdens je vruchtbare dagen en tijdens je ei. Dus je hebt waarschijnlijk al je eitje gehad, of hij komt 1 deze dagen er aan! Kon je er trouwens draadjes van maken? Lekker smakelijk he!