Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    He getsie zeg. Maare...je mag niet ongi worden hoor.

Bij mij is het altijd zo dat als ik 's ochtends een lage temp heb dat ik dan dezelfde dag ongi word. Hopelijk is dat bij jou ook, want dan wordt je vandaag iig niet ongi ;).
    Meid, ik duim voor je hoor. Ik wou dat er iets was waardoor je gelijk wist of het raak is of niet, hoef je ook niet onnodig lang in spanning te zitten.

2. Niet meer actief

Als ik bij vorige week mijn afscheiding zet, watery en eggwhite dan zet hij mijn kruis naar dag 22, maar wel gestippeld.
    Dus zit nu 4 DPO.
    :(

Dus heb nu gewoon pech en het is niet raak, want had 1 dec voor het
    laatst geklust en op 6 dec staat mijn stippel kruis!

Edit: Ik laat gewoon alles zoals ik daarvoor had ingevuld, aangezien ik niet echt het verschil kon ontdekken in mijn slijm.
    Dus blijft hij op dag 11.
    Ik wacht gewoon af, ik test 1 deze dagen voor de laatste keer, en daarna wacht ik gewoon tot ik ongi word.
    En als ik rond kerst of oud en nieuw nog niet ongi ben test ik opnieuw.
    Niet eerder!

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Gelijk heb je Dees. Niet eerder testen. Als je nu zwanger zou zijn, dan komt t deze dagen wel op de test tevoorschijn.
    En als je dus wel je ei later hebt gehad, dan is de kans dus heel klein,en ga je ong worden. Goed bedacht bedacht meid.
    Maar ben je na de eisprong normaal gesproken niet droog. D.w.z weinig afscheiding?
    Had ik in ieder geval wel vorige maand.

Maar dat je temp hoog blijft, en je zere tepels, en de buikpijn zou je haast zeggen dat t wel raak is. zijn allemaal goede tekens.

4. Niet meer actief

Je zou inderdaad denken dat het dan raak zou zijn, maarja ik had het vorige maand ook.
    Dus het zegt helemaal niets.

En ik heb weinig afscheiding dus daarom kom ik er niet echt uit wat ik heb.
    Ik had vanaf dag 8 tot dag 20 ongeveer afscheiding niet veel maar had het wel, dus droog ben ik niet haha.
    Ik weet het allemaal niet meer hoor, gewoon lekker afwachten:)
    Zit nu of 15 DPO of 4 DPO, dus merk het wel hoor.

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Had ikdie site al laten zien dan waar je kunt lezen over je slijm waarneming?
    Voeg m nog wel even eek keertje toe.
    http://www.stilverlangen.com/medisch/sl ... neming.php

Misschien heb je er wat aan, en anders zijn er altijd wel anderen die t interresant vinden.

Wil je je kaartje in je album zetten? Ben zo nieuwsgierig hoe hij er nu uitziet.
    En dan die dat je 15dpo zit. ;)
    Want daar gaan we maar even van uit.

6. Niet meer actief

Ik had het deels gelezen ja..
    Ik weet ongeveer wel wat voor slijm je moet hebben.
    Maar mijn slijm is zo minimaal, ik kon dr elke keer mini draadjes van maken net 1 cm lang, dus daarom erg irritant haha.

Ik zal die site ook ff in mijn favo zetten, dan kan ik daar de volgende ronde nog beter opletten net zoals bmm.

Ik zal ff het kaartje zetten hoor!

Hoe is het trouwens met jou lekker geslapen?

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Met mij is t goed hoor.
    Lief dat je vraagt. ;) Ja ik heb lekker geslapen,alleen een beetje te kort. Maar ja, eigen schuld. Moet ik maar eens eerder naar bed gaan.
    Het is ook altijd t zelfde verhaaltje hier.....
    We gaan altijd te laat naar bed, met als gevolg dat we er 's morgens niet uit kunnen komen.

Morgen maar weer eens lekker uitslapen, en dan de kerstboom proberen op te zetten. We hebben net een nieuwe kunstboom gekocht, maar ik heb geen idee hoe ik dat inelkaar moet zetten. Hopelijk zit er een gebruiksaanwijzing bij. :)

8. Niet meer actief

Truus vanavond om 10 uur naar bed gaan!
    Wel lekker dat je uit kan slapen morgen, zeker gebruik van maken morgen hoor!
    En er zal vast wel gebruiks aanwijzing bij zitten toch?
    Anders maar een echte haha :p
    Hier is de kerstboom al opgezet, eerst wou mijn tante dat niet, maar dr buren waren bezig met kerstversiering en mijn kleinste neefje wou ook zo graag een kerstboom, dus heeft hij zijn zin gekregen.

Kaartje staat er in!

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Dees
    Ik zat ffies je kaartje te kijken he. En op dag 21 is je bolletje wit ipv blauw. Had je toen eerder of later getempt? Of slecht geslapen? Want ik zou toch echt zeggen dat je je ei op dag 11 hebt gehad. Ik heb namelijk ook zo'n kaartje gehad. Ging die ook mn kruis verplaatsen en bleek het uieindelijk niet te kloppen.

10. Niet meer actief

Ik had toen eerder getempt 3 kwartier eerder.

Vandaag ook weer een half uur eerder getempt, maar was de tijd vergeten aan te passen, dus ik laat het maar zo.
    Als ik vandaag om 10 uur had getempt zou mijn temp waarschijnlijk nog hoger zijn geweest.

11. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo...

mocht vanaf vandaag testen en heb net een test gedaan... ik zag heeeel vaag een streepje kan dit iets betekenen? moet ik nu noch een test gaan doen en mag dat vandaag of .. wat zouden jullie doen

x

12. Niet meer actief

Hoi Tamara.

Je kan beter over 2 dagen weer testen, dan is je hcg verdubbelt en word het streepje waarschijnlijk duidelijker.
    Weet ook niet met wat voor test je hebt getest?
    Succes!

13. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

gewoon een test van cb.. weet jij trouwens of cb digitaal goed is of beter?...

14. Amelen

Amelen Lid

10 dec 2007
    90
    0
    0
    Hoi Wendy,

Ik ben Amelen en 24 jaar. Ik ben sinds vandaag lid van deze site, had toch maar besloten om me aan te melden :D

Ik ben (vandaag) 1 maand geleden gestopt met de pil. Ben hierna meteen 3 daagjes ongesteld geweest. Ik ben nu 2 weken terug begonnen met het slikken van Foliumzuur.

Ik kon me vandaag testen en helaas was de test negatief. Ik had geprobeerd me er niet teveel op te verheugen. Volgende keer beter! :) Nu dus maar wachten op mijn ongesteldheid die maar uitblijft ...

Groetjes,
    Amelen

15. Niet meer actief

CB digitaal en gewone zijn beide uitstekend goed hoor!
    Alleen ze zijn wat minder gevoelig, je kan het ook beter pas gebruiken met 1 dag overtijd, staat er ook bij.
    Zou woensdag ff een goedkope testje doen met kruidvat merk of trekpleister.
    En als die weer licht posi is kan je het proberen met CB Digitaal, want waarschijnlijk heb je dan wel genoeg hcg en komt er gewoon zwanger op te staan!

Ik heb zelf ook zaterdag heeel super licht posi getest met CB en dat was 2 dagen voor mijn NOD, is nog maar de vraag of hij echt posi is.

Ik ga woensdag opnieuw testen, misschien kunnen we gezellig samen testen woensdag ochtend ahha!

16. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja gaan we doen .. ben woensdag lekker vrij dus...
    en dan hopen dat we wel allebij zwanger zijn!
    ben je al lang bezig? en hoelang ben je al gestopt met de pil?

xx

17. Niet meer actief

Hoi Amelen !
    Welkom hier!
    Jammer dat je test negatief is, maar wees niet getreurd, het komt heel weinig voor dat iemand na het stoppen met de pil een nette cyclus heeft van 28 dagen.
    Het gebeurt vaker dat het een weekje langer is.
    Dus nog ff afwachten, hoop dat je snel een positeve test in je handen mag hebben!

18. Niet meer actief

Nee ben niet zo lang bezig!
    Ben pas sinds eind september gestopt met de pil.
    Eerste cyclus duurde 43 dagen, dus zit nu in ronde 2.
    En hoelang ben jij al bezig ?

We gaan ervoor dat we woensdag een super posi test hebben!

19. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik ben ook pas vanaf eind september gestopt!
    maar dat is best moeilijk omdat je nu niet weet om de hoeveel dagen je ongi word :( . ben afgelopen maand naar 31 dagen ongi geworden, dus heb nu die 31 dagen maar weer aan gehouden... is dat goed of?

20. Niet meer actief

Het kan goed zijn ja of misschien heb je iets langer, het is gewoon echt moeilijk te zeggen.
    Hopelijk heb je straks een cyclus van 9 maanden ;).

Ik ben deze maand gaan tempen zodat ik meer inzicht kreeg over mijn cyclus.

Deel Deze Pagina