Hahaha het is zeker spannend, gister vond ik het nog wel mee vallen, maar nu voel ik toch wel dat ik zenuwachtig ben, hopelijk kan ik slapen vanavond! Ik kan helaas niet testen met mijn vriend, want ga pas testen na 10 uur en dan is vriendlief al aan het werk . Pfoee ik hoop ook dat het snel kerst is en dat jij de allermooiste kerstcadeautje mag ontvangen!
Trouwens Truuszoll, ik denk dat je NOD eerder is hoor! Want waarschijnlijk heb je eisprong al gehad, en moet je vanaf dan 14/15 dagen erbij tellen. Dus denk dat je NOD 22/23 Dec is.
Dank je, dank je. He, wat jammer ja dat jullie niet samen kunnen testen. Maar kan t dan ook niet als je vriendje weer thuis is? Gewoon de hele dag niet meer plassen. Zit me net te bedenken, dat je perse met ochtendurine wil testen.
Nou dat niet plassen gaat niet hoor! Ik had gister de hele dag niets gedronken pas na 4 uur ofzo. Op een slokje water na, en wat melk in de cornflakes, en ik moest wel 4 keer heel nodig plassen. Terwijl ik normaal maar 4 keer per dag plas Dus het ophouden lukt niet meer
O echt? Wat geweldig..... Dussss als ik met kerst test dan, ben ik wel al overtijd.... WHoehoewwwww. Nou dan kan ik niet wachten tot 22 dec. Zucht nog 11 dagen
Jaa, of je moet een lange luteale fase hebben, maar dat heb je waarschijnlijk niet toch? Dus je hebt nu iets eerder je NOD, want je hebt ook wat eerder je eisprong gehad als we uitgaan van je afscheiding, dus dan ben je echt wel overtijd ja. Goed hè dat ik dat ff bedacht!
Dat heb je zeer goed bedacht. Ben nog niet zo helder in mijn koppie. Tja, weet niet of ik een lange lutale fase heb...... Nog niet gemerkt. Zo, ga de boom optuigen.
Hahaha als jij uit kan slapen maak jij er ook echt gebruik van. Dus ik nam aan dat je vandaag vrij bent of laat moet beginnen en dus lekker kon uit slapen en nog warrig ervan bent
Je hebt dus helemaal gelijk. Mijn slaap werd verdorie 2 x verstoort. Toen om 11.00 de telefoon ging, ben ik er maar uit gegeaan. Normaal (hihi voor mij dan) is t anders 12.00 Dus niet helemaal uitgeslapen.
Aaah, dat is wel heel vervelend ja! Misschien kan je zo nog een middag dutje doen. Dat is ook echt heeeeeeeel lekker!
goeiemiddag allemaal. Zijn er mensen online? Ik ben gisteren even niet online geweest had gelijk 4 berichten.. liefs Anja
Wanneer ga je testen? heb je deze maand veel geklust? Spannend joh... Ik moet ook ongie worden en sinds gisteren heb ik toch een jeuk, ik zal het wel weer worden. xxx
Ik ga morgen testen! En ik heb niet veel geklust, maar wel 2/3 dagen voor mijn eisprong en op de dag zelf, dus wie weet. Het is nog maar de vraag of ik op dag 11 mijn eisprong heb gehad .. Waar heb je jeuk dan? Wat appart zeg dat jij door jeuk kan merken dat je ongi word. Hopelijk zit je er nu naast hoor! Wanneer ga jij testen als je niet ongi word?
Hallo, even een vraagje, ik heb sinds twee dagen toch een jeuk bij je weet wel. Denken jullie ook dat ik gewoon ong ga worden. ben blij dat ik mijn ei kwijt kan. liefs Anja
Pfoee, ik weet niet of dat te maken heeft met ongi worden, heb het zelf nooit gehad? Heb je ook meer afscheiding dan normaal? Want misschien heb je daar een schimmel infectie