@ Anja, ja over dat testen had ik tegen jou ja. Ik ga morgen ook testen, Tamara gaat ook testen morgen ochtend! @ Honey, wanneer heb je voor het laatst getest?! Het heeft inderdaad geen haast dat testen, maar ben toch wel nieuwsgierig Wat ik met kerst ga doen, geen idee? Ik moet bij 3 mensen kerst vieren. Tenzij mijn moeder ook kerst viert bij mijn tante ( haar zus) Want woon nu bij mijn tante. Dus is het eventjes afwachten wat ik met kerst doe.
ik heb getest 4 dagen terug. maar hij was heel licht positief en als ik er een foto van maak zie je niets je kan alleen met je blote oog het zien, dat er een heel zacht blouw lijn in staat. groetjes honey
Nou meid dan je ondertussen weer opnieuw testen hoor! Als je echt zwanger bent zal hij nu echt wel een stuk duidelijker zijn!
Ik heb ook zaterdag superlicht posi getest ( amper te zien en net op een foto te krijgen), en zat toen 2 dagen voor mijn NOD, had me vergist in het tellen. En morgen is het toch wel tijd voor een nieuwe testje. Wou eerst ook nog een tijd wachten, maar mijn temp blijft stijgen, dus waarom zou ik wachten
JOEHOEEEEEEE Ik ben er weer! Moet ondertussen wel ff mijn kertkadootjes inpakken. We vieren het pas op kerst avond met pakjes, maar ga ze vanavond vast bij mijn ouders onder de boom leggen zoo gezellig! Het wordt wel spannend hier meiden! xxxxx
hihihi. ik wacht toch nog even. maar al het zou zijn kan ik wel heel leuk mijn ouder en mijn schoonouder vertelen maar ik wil het op een heel leuke maneer vertelen. maar ik weet nog niet presies hoe. groetjes honey
Leuk hoor Wendy, alles goed? Met cadeautjes onder de boom, is het een stuk gezelliger! Ik hb geen flauw idee wat ik met kerst moet kopen voor mijn liefje.
Ik heb wel een idee hoe ik het bij mijn moeder doe! Als ik morgen posi test ( zal wel niet maarja ) Ze komt één deze dagen dr nieuwe telefoon halen Nokia n95. Dan maak ik een foto van mijn posi test,doe het als achtergrond van dr tel. Doe alvast haar simkaartje er in, en dan ziet ze meteen wanneer ze doos opent dat ze oma word!
maar ik sal je zechen ik heb het wel de heletijd koud. en het misschien wel gek maar heb ook las van hard tepels, ik kan gewoon geen strake t-shirts of topjes aan doen wand dan zie je hetr zo. groetjes honey
Mensen ik ga er weer vandoor even eten met mijn ventje die moet vannacht werken, en nog even van hem genieten. Ik spreek jullie vanavond waarschijnlijk wel. Groetjes
Hee Dees! Wat een leuk idee met die telefoon! Met mij gaat het goed! Had net ff steken in mijn rechter borst, maar verder voel ik helemaal niets! Ga ga er dan ook maar niet vanuit deze maand! hoe is het met jou? xxxx
Eetsmakelijk Anja! @ Honey, dat is inderdaad wel heel vervelend zeg! Ik heb het juist heel warm, en slaap ook met het raam open.
@ Wendy je weet het maar nooit he, ik duim in iedergeval voor je! Vond het ook wel een leuk idee, eerst wou ik die test erbij indoen maar vond dit veel leuker . Ja hier gaat ook goed.