Wij wachten af Zal morgen proberen op mijn werk even op mijn telefoon te kijken of je nieuws hebt. Anders zie ik het pas 's avonds.
Dat is lief!! Ik zal het zsm laten weten, zodra ik de test heb gedaan! Om 6.15 gaat t wekkertje.. Dus t staat er zeker voor 7 uur op!
Hahaha nu is t hopen dat ik niet ongesteld word vannacht Anders haast iedereen zich om de uitslag van me test, terwijl die dan niet komt! (Maar ook dat zet ik dan neer!)
Oh toch wel spannend cin, maar kan me voorstellen dat het ook wel een teleurstelling kan zijn als het niks is.. Ik ga ook lezen als ik wakker ben, ben wel benieuwd Hier nog steeds allemaal rare kwaaltjes, men vriend vanmorgen ineens: misschien ben je wel gewoon zwanger.. pff ik kon juist net zo goed relativeren dat alles bij het ontpillen hoort haha
Komt helemaal goed!! Wensje, ook al zegt een negatief natuurlijk niet alles.. Ik ken iemand die pas een week na haar NOD een positief test in handen had! Dus zoals je vaker op deze site leest; "geen bloed geeft moed" Maar toch zal ik wel teleurgesteld zijn! Ach ik wacht het af!!:-D
Mijn NOD is volgens mij 20 februari. Uitgaand van een Cyclus van 28 dagen.. maar goed kan ook prima langer zijn door het stoppen van de pil.. Nee geen idee van men eisprong, geen ovulatietesten gebruikt en hem ook niet gevoeld.. maar ik ga er vanuit dat het deze maand niks wordt hoor en voor volgende maand heb ik de ovulatietesten wel al in huis haha was toevallig vandaag in de action en heb ze toen maar gelijk meegenomen
Zo zat mijn vriend ook steeds. Nu wacht hij het ook maar gewoon af. Denk dat hij iets te positief was waardoor hij extra teleurgesteld was.
Ik heb ze ook liggen hoor! Afgelopen maand wel gebruikt om een idee te krijgen van mijn cyclus! Maar goed dat zegt niets (dat blijkt dus maar weer) Heb ondertussen al 4 zwtesten verbruikt, maar goed 2v5 bij de kruidvat is niet veel, dus vind het prima
Ik heb trouwens vandaag weer ovutest gedaan (gister 1 dagje overgeslagen) want heb nog niet 1 keer 2 gelijk gekleurde streepjes gehad. Maar vandaag was hij nog lichter dan toen ik begon. Zou ik nou juist gister mijn piek hebben gehad
Wanneer is van iedereen zijn NOD? Ik weet Cinn 10-2 en ik zelf 20-2 Misschien leuk om het even neer te zetten dan kunnen we het goed bij houden
Als ik het goed hebt, kleurt een ovulatietest altijd (volgens de verhalen hier op de site) omdat er altijd LH aanwezig is.. Bij mij kleurde de testen 2 dagen net zo donker, of donkerder dan het controle streepje.. Het zou heel goed kunnen dat je juist gister je piek had, maar dan hAd hij (nogmaals als ik t goed begrijp) eergister ook donker moeten zijn! Maar pin me er niet op vast! Het kan ook liggen aan het feit dat je toevallig wat meer gedronken had?