Haha, is ook hoor! Ik probeer mijn lichaam alleen te begrijpen en de signalen te leren herkennen (van ei o.a. enzo). Gezien mijn onregelmatige cycli. En ik hoopte met temperaturen dus rust te krijgen, maar zelfs FF is er niet zeker van; dat maakt mij weer onzeker. Ik ga weer rustig verder wachten en jullie (incl. mezelf) niet proberen gek te maken.
Oh maar dat mag wel hoor, ons heel maken, daar zin wij voor toch? Andersom doen weer het ook bij jou!
Ja.... Ik dus ook, zal toeval zijn maar je leest het toch best veel! En ook de hele ronde geslikt? Of pas na ei? Heb je het al verteld aan iemand?
Jaa heb het de hele ronde geslikt.. ik heb het aan 1 vriendin verteld, zij werkt bij de verloskundige praktijk waar ik me moet aanmelden en vond het wel zo leuk om haar het nieuws zelf te vertellen. En daarnaast is het fijn dat zij gewoon heel veel weet en ik daar dan ook alles aan kan vragen pfff roin had jij de eerste dagen ook al meteen dat je zo veel moest plassen...
Ja, heel raar. Elke nacht minstens 1x, vaak meer keer. Wel gaan hoor, kans op blaasontsteking loert anders om de hoek. Ik slik ook vitamine D, goed voor de ontwikkeling van de botjes van de beeb. Vit D, wordt trouwens sowieso aangeraden bij zwangere vrouwen.
jaa ik heb zo'n speciale zwanger worden/zijn capsule dus denk dat het daar wel in zit.. ga straks eens kijken jaa ik ga meteen als ik moet.. wel irritant hoor vannacht toen ik naar bed ging, net in bed lag, midden in de nacht en vanmorgen vroeg.. haha terwijl ik normaal gewoon voor ik naar bed ga even ga en dan pas weer als ik allang wakker ben
Ik vannacht 1x, maar idd ook toen ik net lag en vanmorgen om kwart over 5. Heerlijk, eindelijk weer is kunnen doorslapen. Gisteren 3x wit geweest en ik kan dan ook bijna niet meer slapen.
Ja Cinn, ben ook benieuwd naar je test! Alé, ik hoop dat die tarwekiem hier ook goed zijn werk gaat doen dan
Jaa gek.. Je temp is echt nog hoog.. Hier nog Een casettetestje gedaan en ze lopen mooi op Men hoofd is wel echt een radertje, ik blijf maar nadenken over wat we allemaal moeten regelen, kopen en doen haha Roin/Njoy wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld..? Ik had trouwens nog gekeken naar de vitamine D maar in mijn capsules zit dit er al in Vannacht/morgen men NOD toch nog best spannend..
Heel raar, Cinn! Je temp is zo hoog en alsnog een negatieve test! @ RoIn: Ja, omdat ik 1 dag "eggwhite" heb weggehaald. Nu geeft 'ie wel een dik kruis aan, maar of het heel betrouwbaar is? Mijn temperatuur vind ik ook belachelijk laag... Vorige ronde véél hoger na mijn ei...
Ik had vrijdag een positieve test en volgens mij die week er na gebeld im een afspraak te maken.. Jammer Cinnn.. BB, hopelijk komt je NOD (of liever niet natuurlijk) want dan weet je wat. Welke dag wil je uiterlijk testen?
Zit nog te twijfelen wanneer ik moet testen. Vrijdag is mijn NOD in principe. Ik hoop het tot dan uit te houden, maar ik geef geen garanties.
Geeft toch ook niet. Ik bedoel, stel je test op 10 dpo, en het is negatief, dan weet je zelf ook dat het niets hoeft te betekenen. Dan test je op 12 nog is..toch?
Ik durf trouwens nog niets te kopen wensje, eerst maar is de echo, dan zien we wel verder. Ik temp zelfs nog heel af en toe, maar ik weet dat dat onzin is want door het aanwezige hCG blijft je temp zelfs na een miskraam nog een poosje hoog. Maar ja, je probeert toch wat hè? Net als die ovulatietesten, ze hebben echt nog noot zo geknald als nu, voor de urine bovenaan is is ie al zo donker als ie maar worden kan. (als je er nog 1 hebt, best leuk om over een paar weken is te doen) Nog 2 nachtjes..vind het steeds spannender..
Nu nog 1 nachtje Roin! ga je de foto's met ons delen? Nee ik ga ook niks kopen hoor eerst de 1e echo maar afwachten, maar ik ben er wel al over na aan het denken haha Ik ga aanstaande zaterdag voor drie weken op vakantie, en als ik dan terug kom ben ik bijna 8 weken en dan heb ik ws ook al bijna mijn eerste echo dus heb lekker afleiding tijdens het wachten hoeveel echo's krijg jij?
Ik ga uit van 3? Dat is gebruikelijk toch? Dit is de echo die ook met 8 weken kan. Daarna die van 12, hoop ik, en daarna de laatste als alles goed zit? Nou ja, ik zal het allemaal wel horen denk ik.. Ja, ik zal hem zeker plaatsen, maar hoop zo dat het goed zit! Waar ga je heen?