Ik zei in de auto al dat ik teveel gegeten had, zegt ze bij de echo, hij wat gaan jouw darmen tekeer! Dat maakt het maken van een echo nog lastiger!
hahaha je moet ook niet eten voor 2 he Ahh hier een opgezwollen buik.. en men borsten doen zoooon zeer als ik men bh uitdoe
Ik doe me best 😁 misschien iets minder hard mijn best doen😂 Maar ik ga zeker volgen! Wanneer is alleen de vraag!
Wauw! Wat gaaf RoIn!! Heel mooi! Vind de foto heel duidelijk! Gefeliciteerd!!!! @ hier: temp is verder omhoog, zit nu op 13dpo. 11 dpo een dip gehad. Vandaag getest: Omo-wit... Zal dus niets zijn deze ronde, anders had ik toch allang iets moeten zien op m'n test, maar nog geen tuurstreepje of iets..
Is ook hoor. Al sinds maandag (11dpo) ontzettend veel heftige steken en krampen. Last van m'n buik en van m'n darmen, maar nog geen enkel drupje bloed. Ik ga er vanuit dat 't niets is, maar blijf stiekem toch nog even hopen... Wanneer is de volgende echo, RoIn?
11 juni, daarna combinatie test, moet de afspraak nog maken. Ik ben bijna 36 dus wij willen dat onderzoek toch graag..
Hoi hoi, Ik zou afgelopen december stoppen met de pil en voor de eerste gaan. Maar ik ben in juni/juli zwanger geraakt door de pil heen. Dus ietsjes eerder dan gepland
Wat leuk Roin, speciaal moment zeker hè! Hield je vriend/man het droog? @ Rinske : Welkom! Das een leuke verrassing, door de pil heen zwanger
Ja, we hielden het droog hoor! Tis ook onwijs bizar om iets van 3cm te zien bewegen maar dat je het niet voelt!
Dat is alweer snel, RoIn, 11 juni volgende echo! Al zal het voor jullie vast niet snel genoeg zijn. Begrijpelijk dat je de combinatietest wil laten doen als het eenmaal zo ver is (klein detail: eerst "even" zwanger raken). Denk dat wij daar ook voor kiezen (ook al ben ik jonger).
Wel ietsje gezakt, ben benieuwd morgen, want dan zit ik op lf 15 en werd ik vorige keer ongi. Zit nog te twijfelen wanneer te testen, denk zaterdag misschien, als ik nog niet ongi ben geworden. Gisteren was 'ie omo-wit, dus vandaag testen leek me niet zinvol. Edit: Wat een totaal ander kaartje ten opzichte van vorige ronde, trouwens..
Ja, je hebt een dip. Nou, idd zaterdag zou ik het dan doen. Stel dat de dip een innesteling is, is het ook laat, weet niet of dat invloed heeft op hCG..
Nog niks, denk ik Wel precies last van vruchtbaar slijm als ik vanonder 'afveeg' met wc papier Mijn temp was vanmorgen ook ietsje lager, ik las dat dat v/d eisprong zou kunnen zijn? Maar mijn ovu-testen zijn totaal niet duidelijk.. Ik heb nu wel de extra gevoelige ipv de gevoelige die ik vorige ronde gebruikte, ik had misschien beter dezelfde gekocht! Mja we zijn aan 't proberen om om de dag te klussen