Nee heb het weeral niet bijgehouden op FF, moet ik echt eens doen precies Normaal altijd 35,7°C, vanmorgen 35,3°C dat weet ik wel
Goedemorgen dames! hoe gaat het bij iedereen..? hier op en top zwanger.. heel vroeg wakker, zere borsten en voor het eerst een beetje misselijk.. vandaag lekket mijn tas inpakken voor de vakantie
Een heeeeeeele fijne vakantie, wensje!! Geniet ervan! Rainbow: hoop voor je dat het je eisprong is. Mijn temp is weer gedaald. Ben bang dat mm ongi komt.
Mag Ik mij hier ook aansluiten of is dit alleen voor mensen die al zijn begonnen voor een kleintje? Ik ben 26, bijna 27, woon samen met mijn vriend. Sinds januari ben ik gestopt met anticonceptie zodat mijn cyclus op gang kon komen. Eigenlijk direct 27/28 dagen. Half september stoppen we ook definitief met de rubbertjes. Dit zal ons eerste kindje worden. Toen ik 21 was waren mijn ex en ik ook bezig voor een kindje, toen haf Ik dezelfde cyclus, in een jaar tijd had Ik drie keer een vroege miskraam. Ik vind het dus erg spannend allemaal.. Hopelijk gaat het nu soepeler.
Wensje, een heeeel fijne vakantie gewenst!! Geniet ervan! Ik heb hier even niet geschreven omdat ik een dipje heb... Mijn ei lijkt maar niet te komen, ik word er moedeloos van. Ik heb thans al enkele dagen véél eiwit gehad en dat slijm is heel doorzichtbaar en rekbaar geworden, draden tot 8 cm! Nu ineens niets meer, al 3 dagen.. Ik weet niet wat ik ervan moet denken...
He welsh balen, maar inderdaad ik denk wat Roin zegt.. Kijk maar eens naar mijn vorige kaartje.. Had ik ook eerst een stabiele temp en erna omhoog dus men ei.. Ik hoop het voor je Ik heb 24 juni een afspraak voor de intake en 1e echo, spannend!!!
Wensje, spannend, weer een dag om naar uit te kijken! RoIn, ik hoop inderdaad dat ie geweest is, ik word er echt wel moedeloos van, op het ei wachten vind ik echt maar niets
Dankje Eigenlijk meer toeval. Wij hebben afgelopen maand onveilige sex gehad, achteraf bleek een maand voor mijn eisprong. Door mijn verleden denk ik dat het toch niet raak is, maar de wetenschap dat die kans er in zit doet wel wat met je. We hadden vooraf afgesproken om in januari te starten maar hebben het om deze reden naar voren geschoven. In december gaan we twee weken naar Florida en dan is september een mooie tijd om te starten. Mocht het in een keer raak zijn (ga ik niet vanuit) ben ik nog niet heel ver. welshfan, balen dat je ei spoorloos is Wensje, spannend! 24 juni is al snel
Welkom Meysje! Fijne vakantie Wensje, geniet ervan! Welsh, vervelend hè! Welke dag zit jij nu? Dan zitten we in hetzelfde twijfelschuitje..
Rainbow, inderdaad erg vervelend! Zit nu op dag 24.. Jij je ei ook nog niet gevonden? Ik vind het zo vervelend dat ik niet weet of mijn ei geweest is of niet.. Het vruchtbaar slijm heb ik in overvloed gehad, ik kon draden van 8 cm trekken en mijn onderbroek was echt nat... Nu sinds 2-3 dagen niets meer. Ik snap er niets meer van!
Die dagen had ik een uurtje langer geslapen en heb ik dus ook een uur later getempt... Heb ze er even uit gehaald..
Op dag 14 had ik wel eiwit, maar ik dacht eerder begin deze week, omdat ik dat ontzettend rekbaar slijm had...