Menn... ik heb pijn... ik ben er echt ziek van gewoon. Weet soms niet hoe ik mezelf moet houden, zo'n heftige pijn. Mocht dit aanhouden, bel ik maandag echt de huisarts. Er is nog absoluut geen ongi te zien, maar ik heb vannacht ook echt wakker gelegen van de pijn. Het voelt soms of heel mijn buik bont en blauw is geslagen van binnen. Dit lijkt me niet normaal, maar wil ook niet bellen om 'niets'... even afwachten dus..
Meysje welkom!!! Wensje een hele fijne vakantie gewenst!!! Spannend je echo! Gelukkig duurt dat niet zo lang meer na je vakantie! Bbtje wat klote dat je zo'n pijn hebt!!! Sterkte
Ga je morgen testen BB? Die pijn lijkt me ook niet normaal.. Welsh, ik vertrouw die onder de tong metingen echt niet. Dat komt omdat ik denk dat je bijv ook met je mond open geslapen kan hebben, ik weet zeker dat je temp dan iets lager gemeten wordt dan dat ie daadwerkelijk is. Mijn curve was vaginaal veel duidelijker dan oraal..
Dacht vandaag ongesteld te worden (drie dagen te vroeg) maar t is weer weg. Verder al de hele dag misselijk, zelfs groene thee triggerde maagzuur en ik heb voor t eerst in mijn leven een bloed oog. Ga me nou serieus afvragen of t ongelukje raak was en of ik een instellingsbloeding heb gehad.. vriendlief is ervan overtuigd dat ik maandag ongesteld word
Heb vandaag getest, RoIn en die was hartstikke negatief. Snap er niks van, want er is ook geen ongi. Ondertussen heb ik er exceem en jeuk bijgekregen ineens en oorpijn. Het gaat lekker... Zal wel iets onder de leden hebben..
Bedankt dames! Ik heb er onwijs veel zin in, zo goed als alles ingepakt en morgen vroeg vertrekken Ik kom af en toe wel eens lezen en een update geven als dat lukt Ik wens jullie iig allemaal heel veel succes..!! Roin hopelijk een hele mooie echo 11 juni!!!
Hoi lieve meiden! Ik ben een tijdje niet in dit topic geweest.. druk gehad met werk etc en toen ben ik het een beetje vergeten.. Maaarrr...... De afleiding heeft goed gewerkt haha ik ben zwanger!!:0:0:0 Morgen 5 weken, vind het nog steeds moeilijk te geloven hoor! Zo blij! Hoe gaat het met jullie hier??
Hier gaat het wel☺️ wacht nog rustig op me ei! Word alleen gek van me temp, want die blijft hoog.. Maar komt vast wel goed😁
Afleiding??? Ik heb behoorlijk veel testen gezien van je vorige maand.. 6 dpo geloof ik?? Maar gefeliciteerd...... En geniet ervan!
Mee eens hoor cin... Ik heb je al een aantal keer voorbij zien komen key. Op een gegeven moment weten we het wel hoor. Geniet ervan.
Nee 9dpo was de eerste en toen had ik een licht streepje! Maar de afleiding was meer ervoor rond mn ei
Ik heb t niet over de ronde waarin je zwanger bent geraakt.. Maar over die ronde daarvoor.. Kwam toevallig een test tegen toen bij onduidelijke teststreepjes ofzo...
Ja klopt werd er echt helemaal door in beslag genomen toen! Daarom was de afleiding door werk ook zo lekker de afgelopen maand, tijd ging lekker snel en boem raak al denk ik niet dat het perse daardoor komt hoor maar het is wel lekker snel gegaan!
Misschien een stomme vraag.... Maar was een topic aan t lezen over randjesfietsen.. Weet je zeker dat t niet daar door komt?? 😉
Haha ja het zou kunnen maar ik heb t maar 1 keer geprobeerd en ik weet niet meer of dat rond mn ei was eigenlijk.. Maar het zou best kunnen!
Ja zou het zeker proberen ja! Kwaad kan het absoluut niet en wel zo leuk voor de fun Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent!