Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik ga me best eens doen! Thanks!

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Key! Je sloeg ouds wat door met de tests, gelukkig hoeft dat nu niet meer..

Hey Cinnn, lastig zo meis, word je niet vrolijk van!

BB, hoe gaat het nu? beterschap joh!
    En ik hoe zo dat je test positief was, maar...er is nog steeds hoop!

Mandy ook nieuw hier of bestaat zwangerschapsdementie dan echt, sorry als ik je eerder over het hoofd gezien heb.. Welkom iig!

3. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ik ga straks even reageren op de rest, maar ik had even een vraagje. Toen ik net tempte, kwam ik 4 keer op iets anders uit van 36,4 tot 36,7. Toen ben ik gelijk naar het toilet gegaan en vaginaal kwam ik 3 keer uit op 36,9. Ik wil nu toch luisteren naar jullie raad (vooral RoIn, waarvoor dank) en wil dus vaginaal beginnen tempen. Moet ik daar nu mee wachten tot volgende ronde of nu gewoon de vaginale tempen gaan ingeven op ff?

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Proficiat Key!!

Welshfan, ik temp ook oraal en het verschilt inderdaad vaak, soms neem ik gewoon het gemiddelde.. Maar als ik dit nu lees van jou, ga ik het ook eens overwegen om het vaginaal te doen!

5. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm.. Misschien toch ook maar doen dan, al klopt het bij mij meestal wel goed.
    Meer dan 0.05 verschil zit er nooit tussen. Vorige keer 2 x getempt achter elkaar en toen kwam ik op 36.23 en daarna 36.26. Klein verschilletje van 0.03.
    Ik houd mijn mond altijd strak dicht met temperaturen.

3e dag op een rij een dalende temperatuur. Vorige keer werd ik de 4e dag met een dalende temperatuur ongi. Zal morgen dus zijn. Hoef niet meer te testen. Wel een onwijs lange LF! :eek:

6. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Bbtje, balen joh! Op naar de volgende ronde dan maar weer.. Succes!

Ik hou mijn mond overigens ook wel strak dicht met temperaturen, maar denk dat RoIn gelijk heeft en ik misschien ook met mijn mond open slaap... Ik heb 4 keer hetzelfde getempt en toch 4 keer een andere uitslag.
    Maar ik weet dus niet of ik nu al vaginaal kan beginnen of pas volgende ronde.. Als ik nu vaginaal ga tempen, klopt de grafiek niet meer, maar nu kon ik er ook al niet meer aan uit :D

Rainbow, er is eigenlijk niets aan, gewoon op het toilet even doen, een tampon inbrengen is veel vervelender :D

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Yes, net een ovu-test gedaan en binnen de 5 sec. verscheen er een dikke donkere streep :D Ook veel last van slijm..
    't Is er wel wat later dan vorige ronde maarja..

8. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Temp je op het toilet welshfan?
    Gaat je temperatuur daar niet van omhoog, van t opstaan en naar t toilet gaan?
    Ik wil als voorbereiding eigenlijk ook temperaturen maar ik twijfel of t zin heeft. Ik heb hele erge last van allergieen en er is de afgelopen tijd geen moment geweest dat ik door sliep. Verder slaap ik de ene nacht onder t dekbed en de andere nacht er boven, ben bang dat temperaturen niet betrouwbaar is dan. Heeft iemand daar ervaring in?

9. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Als ik het elke dag op dezelfde manier doe lijkt mij dat geen probleem, dus wakker worden, gelijk opstaan en naar het toilet. Zo oraal vind ik het niet leuk dat ik 4 keer een ander resultaat heb, daar krijg ik al helemaal geen inzicht van in mijn cyclus...

Ik weet niet wat ik nu moet ingeven op ff, ik heb 5 mogelijkheden :D vanmorgen was het met vaginaal tempen 3 keer hetzelfde resultaat, dat is al veel duidelijker!

10. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ooh dat weet ik niet, misschien dat het elke dag dan wel gelijkmatig stijgt. Toen ik 6 jaar geleden bezig was voor een kleintje heb ik rectaal getemperatuurd en dat deed ik gewoon in bed. Vond mijn ex ook erg charmant ;)

ik ben heel regelmatig maar wil de komende 3 maanden achterhalen of ik ook regelmatig mijn ei heb inderdaad. Zit tussen mijn oren. En over 3 maanden echt starten en dan zien we t wel. Mijn vriend vindt het temperaturen maar een raar idee hihi. Ook vanwege t charmante plaatje

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #2091 RoIn, 31 mei 2014
    Laatst bewerkt: 31 mei 2014
    Ik tempte gewoon in bed, liggend, dat was het eerste dat ik deed, daarna naar toilet en thermometer schoonmaken.

BB je kan wel steeds de juiste temp in je mond meten maar die kan soms lager liggen dan dat ie zou moeten zijn, als het buiten kouder is en je hoofd ligt boven de deken weet ik zeker dat je hoofd koeler is dan je vagina of rectaal..snap je?
    En 0,1 tot 0,2 graden kan dan al erg veel schelen voor je curve.

Stel je moet naar een fertiliteits arts, dan willen ze echt dat je rectaal of vaginaal tempt, nou, die curves kan je ze dan alvast geven, dat was ook een beetje mijn achter liggende gedachte..

Ik zou volgende ronde starten.
    Je kan nu wel starten om te 'wennen' maar voor je curve klopt het dan niet meer.
    Maar ja, die klopt nu wrs ook niet :D

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik doe dat ook zo.. Wakker worden & blijven liggen, tempen, plassen :D

13. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nahja.. zal eens kijken, volgende ronde misschien vaginaal dan. Of helemaal niet, daar twijfel ik nog tussen. Gewoon niks... Maar ik ben bang dat ik dat niet kan. ;)

Overigens nog steeds geen ongi. Morgen misschien????

14. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Bb je temp is weer gezakt vandaag.. Als het door je ongi is, hoop ik dat het snel komt zodat je weer verder kan!

Ik ga vanaf nu dus vaginaal blijven tempen. Ik heb alle temperaturen van deze maand met 0,2 laten stijgen zodat mijn kaartje er niet vreemd gaat uitzien (mijn temp zou gisteren dan ineens enorm gestegen zijn omdat ik dus vaginaal getempt had). De stippellijn staat nog steeds op dezelfde plaats, maar nu heb ik tenminste zekerheid over mijn temperatuur :D

Key, nog van harte gefeliciteerd!

15. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Slim gedaan Welshfan! ;)

16. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, slim zo!
    Ik weet nog niet wat ik doe met temperaturen. Wel of niet? Wat zouden jullie doen? Gezien mijn onregelmatigheid vind ik het lastig om het los te laten, aan de andere kant misschien ook goed om het los te laten en gewoon even niets te doen. Ik zit dus nog in dubio...

Overigens nog geen ongesteldheid..

17. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Bbtje, ik zou het wel blijven doen. Ik vind het temperaturen echt een fijne manier om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Ik vind het fijn om die grafieken te zien, maar dat is misschien eigen mening. Ik zou er niet meer zonder kunnen.
    Ik probeer mezelf wel voor te nemen om smorgens gewoon te tempen en dan er niet mee bezig te zijn, en dat lukt best goed. Ik voel mijn buik de hele dag, af en toe ben ik misselijk, maar ik zoek niets meer op het internet. Vorige maanden was ik voortdurend aan het opzoeken, nu niet meer.
    Ik blijf dus gewoon tempen, dat is die ene zekerheid waar ik nu niet meer zonder zou kunnen :D

18. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik ook wel. Dat ik niet meer zoveel opzoek als eerder. In de eerste ronde werd ik gek van mezelf. Ik ben nu ook veel nuchterder en relaxter (al denk je nog wel bij veel: "oh, zou het").
    Wat ik het fijne vind aan temperaturen is dat je gewoon ook weet of je wel of niet je ei hebt gehad en of je wel of niet je ongi kan verwachten (na 2 rondes temperaturen kan ik wel zeggen dat ik het al 3/4 dagen van tevoren aan zie komen).

19. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Hello meiden!

Een berichtje vanuit Amerika! Het is hier super, bijzonder om zo ver weg te zijn en ook een onwijs leuke plek!
    Met mij gaat het verder goed.. Kan me redelijk aanpassen aan het leven hier.. Moet goed opletten dat ik optijd eet anders word ik misselijk.. :)

BBtje, ik zou als ik jou was wel door gaan met tempen, maar dan vaginaal, daardoor had ik ook veel meer inzicht..

Welsh slim aangepakt met je temp lijst!

Roin hoe gaat het met jou...?
    Njoy, met jou ook alles goed..?

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hé Wensje! Fijn dat je het zo leuk hebt!
    Hier alles goed, sinds dit weekend iets minder misselijk als ik iets langer niet eet. Dat is wel heel fijn! Want ik vond dat erg lastig.
    Inmiddels weten haast alle vrienden het en dat is best fijn. Nu werk nog!
    Ben je niet eerder moe?

Deel Deze Pagina