BBBtje, ik zou ook gewoon verder tempen als ik jou was, toch fijn om zo een inzicht in je cyclus en lichaam te krijgen En dan kan je het inderdaad de rest v/d dag loslaten Wensje, mooi weer daar? Geniet ervan!
BBtje, ik zou vooral doen wat je hartje je ingeeft, als je even helemaal niet wil tempen, ovu-testen etc, dan zou ik dat vooral niet doen. Even op adem komen en je bezighouden met andere dingen, kan misschien helemaal geen kwaad!
Bbtje, ooh ja die eerste ronde was echt een hel, ik werd toen ook echt gek van mezelf! Over ALLES wat ik voelde ging ik opzoeken of dat een zwangerschapssymptoom kon zijn. Nu denk ik natuurlijk wel nog af en toe "zou het?", maar ik ga mezelf niet suf zoeken op het internet. Het blijft een feit dat het zou kunnen dat ik zwanger ben, maar voor hetzelfde geld word ik gewoon ongesteld, en dat antwoord ga je niet op het internet vinden. Ik temp dus gewoon en voor de rest wacht ik rustig af. Met tempen vind ik het overigens ook fijn dat je zo enkele dagen van tevoren ziet aankomen of je ongesteld wordt of niet. Als je niet tempt, weet je niet eens of je ei al geweest is of niet, dus je hebt geen idee of je cyclus 28 dagen duurt of 50 dagen... Natuurlijk heeft RoIn ook gelijk dat als je gevoel je zegt dat je even niet moet tempen, moet je dat zeker niet doen! Wensje, Super dat het zo leuk is daar! Geniet er maar met volle teugen van! Voor je het weet ben je terug en kan je al voor de eerste echo gaan! Ik ben vannacht ineens wakker geworden van ENORME buikpijn, ik had echt krampen en wist niet waar ik moest kruipen van de pijn, het zweet brak me zelfs uit. Ik heb dit in mijn hele leven nog nooit gehad, ik weet nu nog steeds niet wat het kon zijn. Ik heb een half uur op het toilet gezeten (wou vriendlief niet wakker maken en dacht dat ik misschien naar het toilet moest, maar dat was dus niet zo), daarna ben ik gewoon weer in bed gaan liggen en blijkbaar ben ik weer in slaap gevallen, maar het was wel heel gek dat ik zo plots buikkrampen kreeg!
Rainbow, ik denk dat mijn ei op dag 21 geweest is (27 mei), dat zou zowel met mijn slijm kloppen als met de temperatuur (voor zover deze nog klopt ) Op dag 20 en 21 had ik écht doorzichtig slijm en heeeeel erg elastisch, ik kon draden van 8 tot 10 cm trekken. Ik heb op ff 'watery' ingevuld, omdat ik het niet op eiwit vond lijken, maar het was gewoon heeeel erg rekbaar doorzichtig slijm.
Inderdaad! Als mijn ei op dag 21 is geweest, zit ik nu op 6 dpo.. Ik twijfelde al of die krampen van vannacht misschien de innesteling kon zijn, maar daarvoor waren de krampen te erg denk ik. Maar goed, wat het ook is geweest, nu is er toch niemand die mij dat kan zeggen Voorlopig gaan we dus nog even (on)geduldig wezen op het wachtbankje Hoe staat het er bij jou voor?
Dat kan hè, dat het een innesteling was! Zo een vrouwenlichaam toch hè.. Nu maar afwachten dan Ik zaterdag & zondag positieve ovu-test gehad.. Woensdag, vrijdag, zaterdag & vanochtend geklust, hopelijk doet het iets af Dus nu zitten we samen op de wachtbank, leuk! Hopelijk hebben we allebei geluk deze ronde!
Ja dat wachten is niet leuk, maarja elke vrouw zit met hetzelfde probleem dus we zullen maar niet klagen Ik hoop alleen dat ik niet té lang meer moet wachten tot het prijs is, als het nu niet lukt zit ik al in ronde 6... Jij hebt best goed geklust lijkt me, hopelijk zit er toch tenminste 1 goed zaadje bij! Dan kunnen we nu samen gaan wachten en hopen dat het voor deze ronde is! Op mijn werk is het de afgelopen maanden een échte babyboom geweest, 3 vrouwen waren uitgerekend in dezelfde maand! Vorige week is nummer 4 bevallen en nu heeft nummer 5 aangekondigd dat ze zwanger is. Ons bedrijfje telt maar 30 mensen waarvan de helft mannen, dus zoveel zwangeren is niet normaal Ik word dan wel stiekem jaloers, ik ben nu al van december bezig en het wil maar niet lukken Maar goed, misschien hebben die 5 anderen ook wel lang geprobeerd... Maar toch is het niet leuk om al die zwangeren om je heen te zien! Ook in de familie zijn er overal baby's en zwangeren, dus ik word er elke dag zo een beetje met mijn neus op geduwd
Je eisprong is pas NA de positieve ovulatietesten hè? Ik zou dus vanavond nog een keer klussen, gewoon voor de zekerheid! Dan moet het goed zijn lijkt me! Welshfan, straks ben jij 1 van de zwangeren hoor! en dan is er iemand anders die denkt, waarom lukt het bij ons nou niet? 80% is binnen een jaar zwanger! Nog heel veel kans dus!
RoIn, waarschijnlijk wel ja Ik probeer het ook andersom te bekijken: mijn huisarts zei dat de kans klein is dat ik binnen het half jaar zwanger zou zijn, dat het meestal tussen 6 en 12 maanden prijs is... Die 6 maanden zijn bijna voorbij, dus maak ik weer wat meer kans om zwanger te worden
Ja ik ga kijken, heb de late.. Of er straks nog iets van in huis komt Dat zei de gynaecoloog ook tegen mij Welsh! Een halfjaar of een jaar lijkt eerst zoo lang maar eigenlijk vliegt de tijd toch wel vind ik Hier ook alweer 4 maanden bezig
Klinkt positief, Welshfan! Ik had deze ronde ook enorme krampen en ben er echt ziek van geweest.. Was ook precies rond en na mijn dip. Maar nu zit ik wel richting ongi, helaas. Ben nog steeds niet ongesteld! Heel frustrerend eigenlijk, gezien dit al de 5e dag op een rij is dat mijn temperatuur daalt en mijn ei was al op 15 mei(!) mijn LF is dus echt lang... Al heeft FF nu ineens mijn hele kruis weggehaald... (na het invullen van mijn temperatuur vanmorgen) Wensje, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!! 3NJoy, hoe is het bij jou? RoIn, fijn dat je minder misselijk bent nu!
Maar als ik je kaartje zo zie zou je ook haast zeggen dat je ei nog niet geweest is.. je temp blijft schommelen.. wat vervelend voor je..
Bbtje, het lijkt inderdaad alsof je ei toch nog niet geweest is.. vervelend zeg! Mijn buikkrampen van vorige nacht kan wel een innesteling geweest zijn, mijn temp heeft vanmorgen een duik gemaakt.. Volgens mij zit ik nu 7 dpo. Spannend!
Ik weet het niet meer. Heb rond m'n vermoedelijke eisprong wel rekbaar slijm gehad en nu niet meer.. Snap er niks meer van..
Nee, omdat die bij mij heel lang er tegen aan kunnen hikken (tegen het positieve) en me dat onzeker maakt. Ben er dan echt teveel mee bezig. Vorige ronde begonnen met temperaturen en dat was een perfecte ronde. Daarom nu ook alleen tempen...
Op ff kan je je curve ook nog vergelijken met curves die op de jouwe lijken hè? Is een knop voor.. Vind die onduidelijkheid en onzekerheid wel heel rot voor je.. Laat jouw menstruatie maar vlug komen..dan kan je door..
Volgens mij kan dat alleen als je VIP bent, dat ben ik niet. Thanks, dames! Fijn dat jullie meedenken/meeleven.