Cinn, blijven volhouden! En vooral blijven klussen zodat je je ei niet mist! Over enkele dagen zal je waarschijnlijk al wat meer duidelijkheid hebben. Ik heb even getwijfeld of ik met ovutesten zou starten, maar ik ga het niet doen. Als ik daar mee begin, ga ik nog meer bezig zijn met zwanger worden en dat is niet goed.
Cinnn, ik hoop dat je ff nu wel klopt, als je temp hoog is door herstel en net normaliseert tijdens ei zal je het niet zien..maarrrr zwanger zijn kan je dan natuurlijk wel, als je wel klus-puf had tenminste! Spannend Welsh, kunnen symptomen zijn, maar je leest heel vaak symptomen en dan zegt het weer niets..ik duim, geduld maar weer
Dank je voor het duimen RoIn! Die symptomen willen nu inderdaad niets zeggen, enkel als ik positief test weet ik dat het echte symptomen waren.. Mijn temp blijft mooi stabiel nu. Ik test elke ochtend 3 keer en steeds 3 keer hetzelfde resultaat, wat leuk!
Testen is hier niet meer nodig. Ik ben vandaag ongesteld geworden, helaas. Door naar de volgende ronde... Welshfan: wat spannend! hopelijk krijg je snel een positieve test in handen. Cin: wat jammer dat je test negatief was. hopelijk ook voor jou snel raak!
Mapa, balen zeg! Dan maar weer naar de volgende ronde.. Dat vind ik de ergste periode van de maand, wachten op je ei. Ik wacht veel liever op mijn nod! Maar goed, het hoort er allemaal bij zeker? Zwanger worden/zijn is nu eenmaal wachten Bbtje, dank je! ik ben zelf ook heel benieuwd! Vanavond twijfelde ik even of ik zou testen, maar ik ga toch wachten! Ik wil echt wachten tot zaterdag, dat heb ik mezelf voorgenomen! Ben jij ondertussen ongi geworden of nog niet? (Of heb ik er over gelezen?) Ik ben wel echt blij dat ik geluisterd heb en vaginaal ben beginnen tempen, nu heb ik tenminste zekerheid! Wie hier dus nog oraal tempt en wisselende temperaturen heeft, raad ik écht aan om vaginaal te tempen! Zo eenvoudig en er is niets vies/vreemd aan!
Hmm oké ik ga ook voor vaginaal dan binnenkort Maar hoe maak je je thermometer dan zuiver? Met water of alcogel of een vochtig doekje? Want niet dat ie kapot gaat dan e
Ik had babybillendoekjes naast mijn bed, eruit en schoonmaken, wat vocht kan ie wel hebben hoor! Van binnen is het ook niet droog
Rainbow, ik heb hier een ontsmettingsmiddel speciaal voor seksspeeltjes, dat doe ik op toiletpapier en zo maak ik het zuiver. Babydoekjes zijn inderdaad ook een optie. RoIn, ik durf niet te testen omdat ik bang ben voor de teleurstelling, ik heb het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden, dat het geluk nu nog niet voor mij is weggelegd. Ik voel wel ontzettend veel in mijn buik, ik kan niet omschrijven wat ik voel. Ik voel precies vanalles trekken, en af en toe gaat er een steekje van mijn buik richting mijn lies, voelt heel gek. Het zijn geen ongikrampjes, het voelt heel anders. Maar ik weet dat het niets wilt zeggen als ik iets voel, dus daar kan ik al niet van uit gaan. Ik heb gewoon het gevoel dat ik nog geen geluk ga hebben deze maand.. Vorige maand dacht ik wel dat het prijs ging zijn, nu denk ik van niet. Toch blijf ik stiekem hopen!
Tempen is niet helemaal goed gegaan. Dus ze heeft zelf niet de indruk dat ze op 16DPO zit. Zaterdag is je NOD toch? Ik vind je kaartje er ook mooi uitzien, mooie dip ook! Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. Als je wel test vandaag en het is negatief dan zegt het niets, test je positief dan is dat super maar weet je dat het bij de innesteling toch nog mis kan gaan en is de teleurstelling wel heel groot als je toch nog ongesteld wordt. ik kan me dus best voorstellen dat je niet voor NOD testen wil
Dat denkt ff.. er is een stippellijn, dus ff is ook niet zeker. Ikzelf denk dat ik op dag 21 mijn ei heb gehad ipv dag 15. Dan zit ik nu 10 dpo. Dat klopt beter met mijn slijm. Ik ben op dag 25 pas vaginaal beginnen tempen, dus mijn kaartje is niet helemaal te vertrouwen. Alles lijkt logischer als mijn ei op dag 21 geweest is: vruchtbaar slijm, 6dpo ineens ENORME buikkrampen, temperatuurdip op 7 dpo,...
Jaa enorm spannend! Ik heb me kunnen inhouden, mijn angst voor een negatieve test is groter dan de drang om toch te testen Ik probeer de misselijkheid en de steekjes in de buik te negeren, maar toch denk je er stiekem voortdurend aan! Als ik nu zwanger blijk te zijn, zal ik al zeker niet zeggen 'een test was niet nodig, ik voelde gewoon dat het prijs was' Want ik voel het absoluut niet!
Dat had ik ook hoor! De dag na mijn ovulatie dacht ik iets geks warms te voelen i mijn buik. Daarna juist minder klachten dan de maand ervoor. Was ook overtuigd van mijn menstruatie!
Wat deze maand wel anders is, is dat de steekjes véél lager zitten, echt op/rond mijn schaambot. Veel lager dus dan ongikrampjes...
Ohh sorry ik keek echt alleen naar je tempkaartje! Om je een klein beetje te plagen; ik testte 9dpo licht positief met een action test (niet super gevoelig) Maar ik snap het als je wil wachten nog!!