Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Naja denk maar zo: of je nou wel of niet test, verandert niks aan het feit of je wel of niet zwanger bent:) dus allebei is ok!

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Oehh spannend Welsh, hou ons maar op de hoogte! :) Ferm dat ge u zo kunt inhouden met testen!

3. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Rainbow, dat is gewoon omdat ik te bang ben voor een negatief resultaat.. Ik denk trouwens ook zoals Key, of ik nu test of niet, dat verandert niets aan het feit dat ik wel of niet zwanger ben :D Als ik zwanger zou zijn, kan ik toch niet eerder naar de gynaecoloog, wachten moet ik toch sowieso :D

4. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Spannend hoor welshfan!! Ben benieuwd naar je test morgenochtend!! Plaats je hem hier??

Rainbow hoe staat t bij jou??

5. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Als hij positief is, zet ik hem gelijk hier :D Als hij helemaal wit is, ga ik er geen foto van trekken, dan is de teleurstelling te groot ;)
    Ik ben wel ontzettend benieuwd, dat wel! Kan haast niet wachten tot morgen!

Heb jij je ei al gevonden?

6. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Logisch dat je een negatieve test niet laat zien!

Ik heb me ei nog niet! Maar denk dat ff geen kruis gaat zetten! Want me temp is een zooitje momenteel!
    En ben vergeten ovu testen te gebruiken! Dus wacht rustig af!!

7. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2167 Mapa01, 6 jun 2014
    Laatst bewerkt: 6 jun 2014
    Gewoon testen wanneer jij wil, Welshfan! Niet iedereen is zo gek om al zo vroeg te testen. ;) Goed dat je er mee kan wachten (hoe benieuwd je ook bent). Die witte testen zijn gewoon vervelend!

8. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Mee eens Mapa!!

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @ Cinn : Gewoontjes, geduldig afwachten hè :) Eind volgende week ergens is mijn NOD..
    Enkel balen dat mijn thermometer net nu niet meer werkt!

10. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    #2170 Welshfan, 7 jun 2014
    Laatst bewerkt: 7 jun 2014
    Nu weet ik de definitie van een tuurstreep...
    Er waren veel foto's voor nodig, maar ik denk echt dat ik hem zie!
    http://freebits.nl/images/2014/06/07/DSC03672.jpg

Mijn vriend kwam net even kijken omdat ik zo lang wegbleef, hij ziet er echt niets op. Hij zegt "jij hoopt gewoon iets te zien, maar er is niets!"
    Maar echt waar, ik denk dat ik iets zie!

11. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Welshfan ik lijk wel iets te zien!!! Spannend!!!!

12. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Jaa het is echt zo spannend!
    Het viel me wel op dat mijn urine niet zo donker was als gewoonlijk 's morgens, hij was redelijk doorzichtig. Ik ga dadelijk naar het kruidvat en haal gelijk 6 testen ofzo :D

Ik ben echt niet gek, dit zag ik vorige maanden niet en toen wou ik het ook ontzettend graag zien! Het is héél licht, maar ik zie het wel...

13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    En nog getest met die van 't KV Welsh? :D

14. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Nee we zijn net nog wat testjes gaan halen, nu zijn we op een terrasje aan het genieten van het mooie weer :D straks misschien nog eens, maar ik test pas als mijn urine donkerder is dan vanmorgen, lijkt me het beste...

Oh ja, mijn vriend heeft het streepje gespot! Ook niet duidelijk, maar hij zag hem ook een beetje!

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik zou op zijn vroegst morgen testen!
    Spannend! :D :D

16. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ja ik denk dat ik morgen ochtend pas meer geconcentreerde urine heb..
    Ik heb nu nog 5 testen van kruidvat en dan nog 2 van een ander merk, clear blue denk ik. Voorraad heb ik nu dus nog wel even genoeg ;)
    Dus wat kunnen/moeten we nu weer doen? Juist ja, wachten! :p

17. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Dames, als mijn vriend deze niet ziet, moet hij toch echt blind zijn hé? Ik ga hem toch maar niet wakker maken op dit uur ;) Maar om 7 uur maak ik hem gelijk wakker! :D Ik zie hem duidelijker dan gisteren! Zien jullie het ook?

DSC03689.jpg

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Heel licht, maar ik zie hem wel :D

19. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Mijn vriend zag hem ook! :D
    RoIn, wat raad jij me aan? Nu elke ochtend testen en kijken of de testen mooi oplopen en de streep dus ook echt donker wordt en dan pas naar de huisarts, of zou ik dinsdag gewoon langs gaan? Ik woon in Belgie, dus ik moet eerst naar de huisarts. Ik weet echter niet hoe lang ik daarmee moet wachten..

20. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Vanaf mijn vakantieadres, heel erg van harte gefeliciteerd! Ik zie hem hoor! Wat leuk zeg, er komen steeds meer bij :D Ben benieuwd wat je vriend zegt.

Hier verder alles goed. Mijn buik is nu al best wel groot en zit dus af en toe (voornamelijk met slapen) behoorlijk in de weg. Kan ook niet zo lang lopen meer, na 2 uurtjes willen mijn voetjes rust.

Ze hebben hier in het stadje een hele leuke kinderkleding winkel en niet duur! We hebben ons lekker uitgesloofd voor onze kleine man. Echt super leuke kleertjes gekocht! Daarna maar weer met de beentjes omhoog. Het is rond de 33 graden, dus houd me lekker rustig.

Wensje nog een fijne vakantie! Geniet er van!

Deel Deze Pagina