Dat is ook wel een goede! Zal er eens naar kijken! Al hoor ik wisselende verhalen over de testen van de action! Maar proberen kan geen kwaad!
Volgens de gebruiksaanwijzing heb je je piek als het teststreepje gelijk of donkerder gekleurd is dan het controlestreepje. Als deze lichter of niet te zien is ben je of ervoor of zoals waarschijnlijk in mijn geval erna. Hij werd de dagen daarvoor namelijk steeds donkerder. Bij sommige mensen schijnen deze testen ook niet zo goed te werken, ook al heb je wel gewoon je eisprong.
Nou moet eerlijk zeggen dat ik ze voornamelijk gebruikte voor ernaast hoor. Wij klussen namelijk netjes om de dag hihi
Daar ga je wel vanuit! Maar ondanks dat kan het inderdaad nog lang duren! Maar positief blijven, plezier houden in het klussen & je niet te druk maken (en dat is heeel moeilijk!!) maar jammer genoeg is dit iets waar we geen invloed op hebben!
Cinn, veel succes morgenvroeg! Ik vertrek al om kwart na 6 naar 't werk maar ik probeer op het werk of zodra ik thuisben te kijken hier Mijn NOD is, als ik een regelmatige cyclus van 28 dagen ga hebben, rond 5 maart.. Aangezien dit nog maar de 1ste ronde is Ik ga in 't weekend met ovu-testen beginnen denk ik, heb ook die v/d Action!
We houden er zeker plezier in hihi en inderdaad je hebt er geen invloed op dus het komt zoals het komt.
Goedemorgen meiden!! Nou nog steeds niet ongesteld en ook geen positieve test! We wachten het maar weer af!! Fijne dag allemaal!
Heb morgenochtend om 9.40 een afspraak bij de huisarts.. Krijg dan als het goed is een formulier om dinsdag een bloedtest te doen! Zodat ik weet of de injecties woensdag kwaad kunnen! (Mits ik natuurlijk niet ongesteld ben geworden!)
Inderdaad! Want word nu al gek van me lichaam! Maar misschien is dat ook een uitwerking van alle medicijnen die ik geslikt hebt! Ik weet het niet! Morgen maar even met me huisarts over leggen. De psycholoog (loop ik bij om om te gaan met pijn) vertelde wel dat ik straalde en krachtig uit me ogen keek.. Nou zie ik dat zelf niet zo. en ook dat kan zo zijn omdat ik zonder medicatie zit!
Inderdaad! Al wil ik dinsdag pas bloed laten prikken! Dan heeft me lijf nog even de tijd om het zelf op te pikken!
Ja, snap ik. Ik voel me trouwens nog niet anders dus tenzij ik komende week ineens last ga krijgen van niet herkenbare klachten, begin ik maar alvast weer aan het idee te wennen dat het weer niet zo mag zijn. Stel mezelf er heel erg op in zodat de teleurstelling niet nog groter is.
Begrijpelijk! Ik herken dat ! Maar dat zegt natuurlijk niets, als je niets voelt.. Maar begrijpelijk dat je je er vast op gaat voorbereiden! (Dat doe ik zelf ook!!) dan is de teleurstelling minder groot!