Njoy, dank je wel! Ik had echt niet verwacht dat ik de volgende zou zijn! Het is nu nog niet 100 % zeker, maar het lang verwachte streepje is er! Het streepje is in het echt nog beter zichtbaar, zelfs vanaf een meter afstand zie ik het streepje gelijk. Geniet enorm van je vakantie!!! Vooral luisteren naar je lichaam wanneer je rust moet nemen. En zeker genoeg kleertjes kopen Klinkt zo leuk!!
Dank je! Haha, zie al helemaal voor me dat je de test nog een paar keer pakt om jezelf ervan te overtuigen. Ik had dat toen ook. Vervolgens nog 2 keer getest. Morgen zie je hem nog beter! Nog even...dan mag jij je ook uitleven Het is inderdaad heel erg leuk! Komt dan steeds dichterbij.
Omdat je hCG om de dag verdubbelt, raden ze aan om om de dag te testen, dan zie je je testjes mooi oplopen! Ik zou toch pas en week na NOD naar de ha gaan denk ik.. Voorzichtig gefeliciteerd meis!
Wauw Welshfan! Ik zie hem ook duidelijk!! Gefeliciteerd!! Njoy, wat lekker zeg dat jullie op vakantie zijn! Lekker genieten! En vooral met die warmte zal je lijf wel sneller moe/op zijn! En geniet lekker van het shoppen voor de kleine!!
Njoy, inderdaad, ik heb me al suf gekeken op die test, ik geloof het zelf bijna niet! Rainbow, dank je wel! Ik ben inderdaad een Belgje ja Jij dus ook? RoIn, dank je wel! Ik ga dan nog even door testen en dan nog een paar dagen wachten voordat ik naar de HA ga. Ik weet niet wanneer mijn NOD is, dus daar kan ik niet op af gaan Cinnn, ook jij bedankt! Nu hopen dat ie blijft plakken!
Weer even vanuit Amerika en woooow welsh!!! Hier alles goed!! Af en toe wat trekkerige buikpijn.. Verder sneller moe maar slaap in de auto gewoon bij haha als ik niet snel genoeg eet word ik wel misselijk maar dat is ook zo weer over Amerika is geweldig! Geniet met volle teugen, af en toe WiFi en dan kom ik hier meteen kijken haha Liefs!
Voor de geïnteresseerden, de test van vandaag. DSC03695.jpg Ze lopen toch mooi op! Wensje, super!! Geweldig dat het daar zo leuk is! Geniet er zeker en vast van!!!
Weet ik niet.. Ik heb er nog 3 van kruidvat en 1 Prélude... Heeft het zin om een digitale te halen? Ik wou sowieso die 4 testen nog doen voordat ik naar de huisarts ga.
Die is mooi, daar hoef ik niet voor te turen, bij de 1ste 2 wel! Bwa die digitale testen zijn nogal prijzig hè, ik heb die eens gekocht via Bol.com een tijd terug (Veel goedkoper) en ik heb ze dus wel in huis, gewoon voor extra zekerheid Jij hebt ook al 2 nachten niet genoeg geslapen denk ik hè?
In het echt is hij zelfs nog duidelijker, best wel een groot verschil tov die van gisteren! Ik ga nu om de dag testen, dus woensdag, vrijdag, zondag, dinsdag, en dan ga ik woensdag naar de HA. Dan ben ik 22 dagen na mijn vermoedelijke eisprong, dus dat lijkt me wel redelijk. Ik moet snachts altijd plassen, en de afgelopen dagen kon ik het niet laten om dan ook te testen en dat op ZP te zetten
Ik zag het nut van een digitale niet in.. Veel mensen vinden het wel leuk. Of er nu een streep staat of er staat zwanger, betekent voor mij niets meer.
Gefeliciteerd, Welsh! Wat ontzettend leuk! Hoe reageerde je vriend? Toch nog redelijk vlot na de pilstop zwanger! Heel fijn voor je! Geniet ervan, meid!!!
Vandaag al getest, zit nog maar op 8 DPO maar ik ben een (te) vreoge tester Vorige ronde was mijn LF 12 dagen, dus zou nu 4 dagen voor NOD zitten ongeveer 't Is met de gevoelige van Sensitest, die 6 dagen voor de NOD al kunnen gebruikt worden Waarschijnlijk ben ik paranoia of ben ik gewoon blindgestaard of wil ik het gewoon zien, maar ik lijk héél licht een streepje te zien? Goeie tuurders hier? Of geef mij een schop naar de realiteit, als het wit is
RoIn, ik denk ook niet dat ik een digitale ga doen, die 2 streepjes waren voor mij al super Mapa, dank je! Mijn vriend en ik geloven het allebei nog niet echt, we kúnnen het gewoon niet geloven Hij heeft wel al opgezocht wat ik wel of niet mag eten, dus hij is er wel mee bezig. En hij controleert me er heel erg op Ja ik ben nu in ronde 5, dus dat valt best nog wel mee. Ben super blij! Rainbow, ik weet niet waar ik iets moet zien, ken die testen niet straks op de laptop eens kijken... Ik hoop het voor je! Ik heb een genante vraag... Ik heb sinds enkele dagen het probleem dat ik zo plots voel dat ik héél dringend moet plassen, dan ren ik naar het toilet maar dan kan ik het niet helemaal ophouden, ik ben al vaak beginnen 'druppen' net voordat ik op het toilet zit. Ik kàn het dan gewoon niet langer ophouden, hoe hard ik ook probeer! Mijn blaas zit dan nog niet vol, soms stelt de hoeveelheid urine niets voor, maar het is zo vervelend dat ik het niet lang genoeg kan ophouden. Van zodra ik voel dat ik moet plassen, MOET ik binnen de minuut op het toilet zitten anders ben ik te laat. Ik heb dit werkelijk nog nooit gehad! Hebben jullie dit al ooit gehoord?