Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, inderdaad! Natuurlijk blijven jullie meekletsen, Welsh!
    Dit blijft gewoon ook bestaan hoor! Is niet opeens weg. :D

2. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Rainbow, inderdaad, je bent dan al helemaal op de hoogte :D Ik vind het zo ontzettend spannend, ik kan het nog steeds niet geloven!

Bbtje, ok, ik werd al bijna ongerust! Ik vind het leuk om erover te kunnen praten en andere ervaringen te lezen! Jullie hebben mij de afgelopen maanden erg goed geholpen, en zeker nu we elkaar beter hebben 'leren kennen', wil ik zo veel liever weten hoe het met ons allen afloopt en hoe onze ukjes het gaan doen! :D Binnenkort zijn we gewoon allemaal samen zwanger en kunnen we samen aftellen naar de echo's en de bevalling!

3. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Welshfan ik schaam me ontzettend... Maar heb ik je wel gefeliciteerd??😱😱
    schrik nu ineens bedenkend dat ik niet meer wist of ik je nou wel of niet gefeliciteerd had😱

4. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Cinnn, haha dat weet ik zelf niet meer :D Maar toch bedankt!! Ik geloof het zelf nog niet echt. Ik denk voortdurend "voelt zwanger zijn zo aan??? Je voelt er toch niets leuk aan!" Ik merk niet veel verschil met ontpillen: hoofdpijn, steekjes in de buik (anders dan ongi), misselijk, duizelig... Wat ik nu wel heb, is dat ik veel meer moe ben, maar misschien komt dat doordat ik deze week steeds om 4 uur wakker word! ;) Ook ben ik veel sneller uitgeput als ik een trap doe en kan ik niet meer lang in de zon zitten (vroeger kon ik echt uren bakken in de zon).

Ik heb net nog eens getest voor de 6e keer, en hij is écht wel positief! Dadelijk moet ik het nog echt gaan geloven :D

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh Welsh, ik zei dat ook al tegen mijn vriend..
    Zwanger zijn voelt niet zo leuk, ik voel me niet mezelf, ben gesloopt, lig halve nachten wakker, misselijk en bah..
    Maar het is bij mij echt al beter, ik lijk zo af en toe ook wat beter te slapen.

Vannacht maar 1x plassen! Joepie !

6. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    RoIn, vervelend hé, zo lang wakker liggen! Gelukkig voel jij je al beter
    De gynaecoloog vond het vreemd dat ik nu al zo misselijk ben, dat dat best vroeg is... Dus dan vraag ik me af hoe ik mij ga voelen als we 2 weken verder zijn?! :(

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Je kan een banner maken! Dan kunnen wij zien hoever je ook al weer bent. Ik kan het niet meer bijhouden!

8. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ik durfde niet goed omdat ik het nog steeds niet kan geloven, maar ik heb er dan toch maar eentje gemaakt :D Ik heb maar ingegeven dat ik 4 weken ver ben, ik kan het nog altijd wijzigen als ik meer weet!

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ho heb net een Action test gedaan en ik heb weeral een hele lichte tuurstreep :(
    In 't echt is ie duidelijker dan op foto..
    Krijg hem ook niet goed op foto gezet, hoe doen jullie dat toch? :D
    Ziet iemand iets?

10. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Rainbow, ik zie hem!!!! Oooooh spannend!!! Hopelijk worden ze donkerder!

11. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ja, ik word er heel zenuwachtig van :D
    Manlief is naar de avondles en sewes komen mijn collega's op bezoek :$

Morgenvroeg meteen naar 't KV rushen..

12. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Haha dan ga je lekker afwezig zijn als je collega's tegen je praten :D
    Als je morgen naar KV gaat, haal er gelijk genoeg, want nu komt de échte testdrang pas! Ik heb de afgelopen 6 dagen al 7 testen gedaan ;) Ik heb geen KV testen meer, anders zou ik morgenvroeg opnieuw testen!

13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb ook nog wel 6 clearblue's in huis zonder wekenindicator
    Maar die reageren pas bij veel HCG

14. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ideaal! Op die testen kan je je uitleven als de kv testen goed positief zijn! ;)

15. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ik heb net telefoon gehad van mijn huisarts. Mijn HCG is 144, ze zei dat ik dus heel pril zwanger ben. Ze zei dat dit wel overeen kan komen met mijn vage test van zaterdag die steeds donkerder werd. Ikzelf heb dus wat meer hoop!

Nu is het zenuwachtig afwachten tot 24 juni!

16. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ooh das goed nieuws hè Welsh! De 24ste dan je 1ste echo?

17. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Dat is mooi nieuws welshfan!

18. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hehe heb amper kunnen slapen!
    Om 4.30 heb ik dan maar een digitale test gedaan maar die zei 'Niet zwanger', maar das pas betrouwbaar vanaf 50 HCG meen ik te hebben gelezen.. Reageert later dan gewone streepjestesten.. Ik wou dat ik die niet in huis had :D

Nuja sewes meteen naar KV & Action wat bijhalen!

19. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Rainbow, ja de 24ste is dan nog een inwendige echo, hopelijk is er dan iets te zien!!

Je kunt trouwens best testen met die kv testen ja, die zijn gevoeliger met HCG. Spannend! Ik duim met je mee!

Cinn, ja het is wel goed nieuws denk ik, maar ik ga het pas helemaal geloven als de gynaecoloog de 24ste zegt dat er iets IN mijn baarmoeder zit!

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou, ik heb niet elke dag getest, bewust niet. Je HCG verdubbeld eens in de 2 dagen, dus om de dag zie je het streepje het mooist oplopen.
    Intotaal heb ik 6 testen gedaan geloof ik.
    Daarna MvM en toen was het klaar.

Deel Deze Pagina