Bedankt Wensje! Mijn weekend was nogal druk & gezellig! 2x de vroege gewerkt zaterdagavond verjaardagsfeestje en zondagavond babyshower gehad, telkens met dezelfde vriendinnengroep En dat van jou?
Ik ben toch nog maar eens naar Kruidvat gereden Heb zonet getest met urine waarvan je het verschil met water niet kon zien. Nu kan je er echt niet meer naast kijken, de streep is zelfs donkerder dan de controlestreep
leuk joh! Zag je het ook bewegen? Wanneer mag je weer? En hoe reageerde je vriend nou? Wil hij het nog steeds stil houden?
hihi dat is de vriend van welsh wij hebben het al aan ouders verteld Nee het bewoog nog niet alleen een mooi knipperend hartje ♥ volgende echo beweegd het als het goed is wel edit: 17 juli mag ik weer 12wk echo
Och tuurlijk, andere vriend... hormonen Ik de 16e gesl.bep. dus spannende weken voor ons meis! Duurt nog lang hè?
Ahhh hier wordt er nog gebabbeld dus, heb het ook gevonden, ik vond het al zo stil in die andere topic van ons Leuk Wensje!! En oooh Roin dan weet jij bijna wat het wordt!