Veel succes bij je huisarts morgen Cinn, inderdaad fijn dat je daar met je vragen en zorgen terecht kunt! Heb net een eerste ovu-test gedaan.. Maar mijn plas was te hevig en slecht gericht waardoor ik geen strepen te zien kreeg Ik heb die van de Action.. Zou het ook gaan als ik in een potje plas en dan de test daar even inhoud? Lijkt me handiger
Bij de testen die ik heb zitten een soort potjes. Volgens mij kan jij ook gewoon een potje gebruiken, lijkt mij inderdaad handiger.
Ik doe het ook altijd via een potje! Dat maakt niet uit! Wel raden ze aan om het potje eerst uit te koken (niet met sop!) En de testen iedere dag op hetzelfde tijdstip uitvoeren!
Ovulatietesten wacht ik nog wel even mee.. Volgens mij wordt het ook niet aangeraden om het al zo snel na je pilstop te doen hoewel het natuurlijk wel heel leuk is..!
Mijn huisarts vond het juist goed (om de ovulatie testen te doen.) dan kan je iig bij houden of je al dan wel niet een eisprong hebt.. (Of ie dan springt is een 2de) Verder ben ik net bij de HA vandaan. Hij gaf aan dat een bloedtest niet gebruikt word om te kijken of je zwanger bent. Maar om een eventuele lage hcg waarde te meten. We hebben het volgende afgesproken. Ik neem woensdag ochtend urine mee. Dan test hij nog een x, is het dan wederom negatief krijg ik gewoon me pijn injecties & de vloeistof med voor op vakantie.. Komt er na me vakantie nog niets uit (letterlijk..) dan krijg ik een bloedtest.
Ja ik weet dat ik er rap mee begin, maar ik wil graag weten of ik inderdaad een eisprong heb en wanneer die valt Ben een echte planner! Ik wou het gewoon in plastieken bekertjes doen.. En elke dag op 't zelfde tijdstip, ik ga het proberen rond de middag te doen, maar als ik de vroege heb kan dat tijdstip veranderen.. Rond hoelaat doen jullie het altijd?
Maar hoe weet je dan wanneer je kan gaan testen (ovulatie dus hè) ik bedoel, er is nog totaal geen pijl op te trekken wanneer je je ovulatie zou hebben, kan wel 3 maanden duren doe je dan gedurende al die tijd testen? Dat kost ook wat Goed idee van je arts Cinnn!
Ik plan ook graag! Helaas is een zwangerschap iets wat je niet kan plannen! Maar dan weet je iig wanneer je een eisprong hebt! Ik test me ovulatie testen altijd s middags rond 15.00.. Het moet tussen 8 en 20 uur (heb ik ergens gelezen!!)
Ik had 11 jan mijn menstruatie. Heb via de mijn biologisch klok app berekend wanneer ik mijn eisprong zou hebben, uitgaand van een cyclus van 28 dagen.. En toen ben ik gaan testen tot ik een positieve test had!
Maar dan had jij al een poos een regelmatige cyclus? Want ik heb nog geenmenstruatie gehad, alleen een ontrekkingsbloeding.. geen cyclus dus so far! En na hoeveel dagen zei de test dat jij je eisprong had?
De 2de dag testen gaf de test een positief resultaat. Dat was op 24 januari (en de 25ste!) dus 13 dagen na mijn menstruatie!
Ik heb vanmiddag op 't werk ff getest, rond 13u Maar het bleef wit, dus nog geen enkele LH-piek te bespeuren Nu tis ook nog maar dag 10 v/d 1ste ronde, effe geduld hebben maar
Ovulatietesten bedoel je? Ik heb de mijne gehaald in de Action.. 2,5 euro voor 5 stuks meen ik, had me meteen 3 pakken gekocht
Yes meiden! Zojuist een veel donkerder streepje getest dan de controle streep, dus het is zover. Blijkbaar toch dezelfde cyclus als vorige maand. Had net voordat ik klaar was met werken heel erg kramp in mijn buik, dus dacht zal ff testje doen...klopt wel dus. Duimen in en de aanslag!