Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Heeft onze aanmoediging geholpen denk je? :D

2. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Haha, het resultaat laat nog even op zich wachten ;) Tot vanochtend nog steeds wat krampjes en gerommel. Aan de aanmoediging en de inzet kan het niet hebben gelegen :p

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Jullie hebben me besmet..ik heb ook maar is zo'n test gehaald.
    Nu kleurt hij heel licht. Als ik uit zou gaan van een 'normale'cyclus, dan moet dinsdag mijn eisprong zijn. Dat ie licht kleurt zou dus goed kunnen.
    Ga ook maar is en temp lijstje bijhouden denk ik.
    Zien of het en beetje te volgen valt..!

4. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Hahaha fijne he zo'n forum!!:p
    Dat hij licht kleurt is normaal (er zit namelijk altijd LH in je urine!) Het zou heel goed kunnen dat hij (als dinsdag je eisprong is) dat hij vanaf morgen donker kleurt!
    Ik ga inderdaad ook een templijstje bij houden, zodra ik ongesteld ben geworden! Dat laat nog steeds op zich wachten! Heb besloten om dinsdag pas weer te gaan testen..

5. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Vervelend he dat je niet weet waar het aan ligt. In ieder geval nog een paar daagjes dan weet je het zeker. Die bloedtest kan niet missen.

@ RoIn baat het niet dan schaadt het niet ;)

6. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

De HA gaat woensdag een test doen via de urine! De bloedtest word alleen gedaan om te kijken hoe laag je hcg is en niet of je zwanger bent (aldus mijn HA.) mocht er na me vakantie nog niets zijn (dus of nog niet ongesteld of nog geen positieve test) dan pas gaat hij bloed onderzoeken.. Grrrr

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Tja, geduld wordt bij zwangerschapswens wel op de proef gesteld..

8. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Inderdaad!!

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    3Njoy : Die ovu-test die je postte zag er mooi uit ja ;)

Ik heb vandaag weer eentje gedaan, maar weer maar een héél licht streepje te zien, ietsiepietsie donkerder dan gisteren wel.. Gaat dat geleidelijk aan of is het van de ene op de andere dag opeens een donkere streep?

10. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Bij mij was hij van de een op andere dag donker!

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Als ik de diverse topics hier zie, lopen ze ook wel op. Hangt mogelijk van het merk af?

12. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Die van mij werden inderdaad steeds donkerder. Heb zelfs tussendoor nog gehad dat hij weer heel licht was, 2 dagen daarna werd hij weer donker tot uiteindelijk zoals op de foto te zien.

13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hmm oké afwachten dan maar, vandaag was er weer totaal niks op te zien!

14. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Okay wat stom!! Had je vandaag meer gedronken vlak voor de test?:) Dan kan het ook nog wel eens wisselen!

15. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ja ik was vlak ervoor gaan fitnessen.. Bewust weinig gedronken, maar niks drinken kon ik niet :D
    Dan was het daar misschien door ja! :)

16. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Voor mij nog 4 dagen tot NOD toch wel spannend, ook al probeer ik mezelf voor te houden dat het echt nog niet raak zal zijn.. :D
    Zie hier op het forum allemaal mensen die al een paar dagen voor NOD testen, dacht vanmorgen hmm zal ik ook.. Toch niet gedaan ben benieuwd hoe lang ik het uit kan stellen hahaha:p

17. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Zeker spannend!!! Maar ondanks dat negatief test kan het toch positief zijn! En (dit is dan weer niet zo leuk) als het nu positief is kan je toch een menstruatie krijgen!!

18. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik ben gebroken! Letterlijk :p ben vrijdag door me enkel gegaan en ben echt plat op me bek gegaan :p enkel dik, blauw en pijnlijk! Ribben doen zeer, armen doen zeer, alles doet zeer:( maar nog steeds niet ongesteld :p Hoop eerlijk gezegd dat het nog ff duurt! Anders ben ik straks ongesteld als ik naar Oostenrijk ga en dat hoop ik toch niet!

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Kan me voorstellen dat dat ook weer vervelend is Cinnn. En dan je gebroken lijf erbij, dat is ook niet fijn wintersporten! Hopelijk is dat over!

Ik zou nog even wachten met testen, de kans na het stoppen met de pil is al zo klein en wat Cinnn ook zegt, je hebt nog helemaal geen duidelijkheid.

3 dagen een wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik gehad, wat bruine afscheiding (oud bloed denk ik).
    Nu heb ik toch spijt dat ik gisteren geen ovulatietest gedaan heb. Niet dat het veel uitgemaakt had, vriendje heeft al 4 dagen flinke buikgriep dus een 'stevig robbertje bridge' zit er niet in precies op de dagen dat ik (als ik al een normale cyclus zou hebben) zou moeten ovuleren.

Nou ja.. we shall see!

Succes weer vandaag allemaal!

20. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Hahaha! Vind leuk ;) Natuurlijk niet het gedeelte van de buikgriep :(
    Balen zeg! Hopelijk voelt hij zich gauw weer beter.

Heb sinds het weekend opgezette buik, kramp en pijnlijke tepels. Vannacht heel veel wakker geweest vanwege de kramp en gerommel. Toch wel anders dan vorige keren. We wachten maar weer af wat het gaat brengen.

Deel Deze Pagina