Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie het over de ovu-testen? Ik heb nu zwanger & kids en die vind ik best prettig.

Vanmorgen had ik wat bruin verlies (oud bloed/weefsel?). Geen idee hoe dat kan. Zit vandaag op dag 14 van mijn cyclus (nog geen idee van de lengte, maar ongi is al 10 dagen voorbij). Eitje is nog kwijt. :D Over een paar uurtjes weer even een testje doen en kijken of er al iets te zien is, ik gok van niet (geen rekbaar slijm enzo). Sorry voor de details ladies!:)

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    ovulatietesten ja, verslavend zijn die dingen.
    Ik las iets over die m&k testen, zijn ook goedkoop geloof ik hè?
    Ik heb nu dus nog die van de action, die maak ik op en dan wacht ik mijn menstruatie maar af. Dan bestel ik die z&k wel denk ik.

Dat had ik ook 1,5 wk geleden. Oud bloed idd ja maar waarom??

3. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

JAAAA me menstruatie heeft doorgezet!!! Echt super fijn!! Wel lastig op de berg.. Maar wel super fijn!

Ik vermaak me hier prima!! Het is momenteel lekker zonnig! Dus geniet volop! Verder vloeit de drank rijkelijk (ben wat dat betreft blij dat ik ongesteld ben geworden.) Niet dat ik normaal vaak & veel drink, maar tijdens de wintersport wel.. En als ik zwanger was geweest, was ik super blij & had ik geen druppel gedronken... Maar zolang & de menstruatie weg bleef & geen positieve test hou je toch met alles rekening en let je veel meer op!

Ik gebruik de ovulatietesten vd kruidvat 7 voor €13.99 en heb er nu nog 9 liggen.
    Ik zit alleen ff te denken, wanneer zou ik gaan beginnen met testen?? Had nu een cyclus van 42 dagen.. Maar denk dat ik me ovulatietesten ga gebruiken met een cyclus van 28 dagen! Dan weet ik zeker dat ik hem niet ga missen!!

Hoe duur zijn de testen van zwanger & kind?:)

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @ Cinn, fijn dat je regels er door zijn gekomen!
    Ik ben ook bezig met ovu-testen nog maar in mijn 1ste ronde, ben al begonnen met testen op dag 10 meen ik.. Maar het lijkt me beter om te doen als je weet hoe je cyclus gaat zijn, want ik heb nog steeds geen donkere streep gehad en dat is best frustrerend!

Bij zwanger & kids heb je heel goedkoop ovu-testen, 30 ovu-testen + 4 ZS-testen voor 20 euro bijvoorbeeld
    Ik heb er bij Sensitest besteld, is ook niet echt duur, 12 euro voor 20 ovu-testen

Vandaag heb ik mijn cervixslijm eens bestudeerd, toen ik het tussen mijn vingers hield was het dun & nat, het was een draadje toen ik mijn vingers van elkaar hield, das toch ook al goed he? Dat was de voorbije dagen nog niet :D

5. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

@Rainbow, dat is ook zo! Alleen vorige ronde ben ik gaan testen uitgaande van een cyclus van 28 dagen.. De dag daarna was hij al super positief!
    Dat vervolgens mijn regels nog eens 4 weken op zich laten wachten.. Tja daar kan dat eitje niets aan doen:p en het kan zo maar zijn dat me volgende cyclus weer een stukje korter is!

Maar snap dat het frustrerend is! Ik ga als ik thuis ben eens kijken naar de testen van z&k!

6. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Rainbow! Ik heb geen idee van dat slijm! Heb me daar (nog) niet mee bezig gehouden! En (zeg ik nu) wil me daar ook nog niet mee bezig houden.. Ben bang dat ik een dan nog grotere fixatie krijg!
    Maar dat hoeft natuurlijk niet!!
    Wel goed dat jij het in de gaten houdt!! Dan weet je tenminste hoe of wat!

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja, volgens mij is dat slijm de bedoeling Rainbow..
    Pak je dat echt van binnen uit? Goh wat een dingen doe je als je dit eenmaal wil he?

Geniet lekker Cinnn, mogelijk je laatste wintersport zonder beebje!

8. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

RoIn dat hoop ik inderdaad! Zie alleen maar baby's en kleine kinderen! Echt super schattig! Net snowboarde een kindje van een jaar of 4 voor me. Echt geweldig! Kan daar zo van genieten.. Me vader loopt ons alleen maar te pesten.. Zo van ik ga toch echt mijn wintersport niet opgeven.. Opa mag dan zeker oppassen terwijl pap en mam lekker aan het snowboarden zijn😝

Me moeder; haha reken maar dat je vader er dan helemaal gek van is en echt wel wil oppassen..

Echt waar kan je mee bezig zijn he! Eerst nog maar eens zwanger zien te worden!

9. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Bah ik haat de combi vakantie & menstruatie!!

10. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Evengoed fijn Cin dat je nu weet waar je aan toe bent en verder kan. Hoop dat je toch een fijne vakantie hebt, maar denk het wel ;)

Hier vannacht overgegeven en kwam ook van beneden zeg maar...:( Eerst nog tijd misselijk boven de pot gehangen :s Heb niet het idee dat ik zwanger ben ofzo, maar verder geen last meer gehad behalve rommel buik. Hopelijk slaap ik deze nacht beter.

Fijne vakantie nog Cin!

@rainbow nog even door blijven testen, zit er denk ik bijna aan te komen voor jou. Moet wel zeggen (klinkt ook niet zo smakelijk) ik voel meestal echt nattigheid in mijn ondergoed. Dan hoef je het er niet uit te halen haha :p

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Het heerst flink, buikgriep. Had vriend dus ook.
    Hopelijk is het eenmalig! Beterschap!

12. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

NJoy, zeker fijn dat ik nu weet waar ik aan toe ben! Wat balen zeg dat jij je zo beroerd voelt/voelde! Hopelijk knap je snel een beetje op!

Ga je trouwens nog eerder testen?? Want over 4 dagen is jouw NOD toch?? Spannend! Ik ga voor je duimen!
    Zou wel super gaaf zijn! Als de eerste vd groep al zwanger is!:p

Ik had tijdens mijn eisprong ook echt de vochtigheid in mijn ondergoed (wat een onsmakelijk iets delen we hier eigenlijk:p)

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Goedemiddag meiden,

Ik vind het grappig mijn temp ook wat bij te houden. Kijken of ik er wat in zie.
    Doe ik 's morgens vroeg en gewoon oraal hoor. Als het echt noodzaak zou worden zou ik het wel rectaal doen geloof ik.
    Wel grappig om bij te houden in een app'je. Nooit echt geweten dat je cyclus zo zichtbaar is. Uiteraard weet je wel dat het kan maar hoe het dan precies zat, daar had ik geen idee van.
    We worden nog ovulatiedeskundige:D:D

Hoe is jullie dag verder vandaag? Cinnn lekker skieen neem ik aan?
    Hier een druk dagje op werk.

14. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    hihi ja eruit gehaald omdat het er maar niet uitkwam haha :D
    Toch weer een licht streepje op de action test :( Vandaag of morgen komen die van Sensitest thuis aan, ik hoop dat die duidelijker zijn!

Hier nog aan 't werk nog tot half 4.. Daarna naar de bank nog wat zaken regelen en nog verf kopen voor in 't huis.. Morgen krijgen we onze sleutel eindelijk, kijk er zo naar uit!! :D

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Jullie wonen al wel samen toch?

16. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Hier nog fijn ongesteld.. Wel echt veel minder last van als mijn ontrekkingsbloeding met pil heel fijn haha
    Heb nu echt zoiets van ik weet niet of ik ooit wel weer aan de pil wil...

Wat leuk dat jullie morgen de sleutel krijgen Rainbow! Moeten jullie veel in het huis doen?

Hier ook geen idee dat je je cyclus echt in de gaten kon houden met temperaturen enz heb al een hoop geleerd hier op het forum.. ;)
    Deze maand begin ik op CD10 met ovulatietesten dus over een weekje.. En vermoed dan volgend weekend men eisprong :)

Vandaag een vrij dagje, eventjes wezen winkelen en zie allemaal schattige babydingen hihi als het zover is shop ik me blut denk ik ;):p

17. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Net terug van werk...Werk tot half 5, daarna nog ff boodschapjes gedaan.

Bedankt voor de beterschapswensen. Gisteren en vannacht geen last meer gehad gelukkig, ben nu alleen verkouden :s Vanavond maar ff een lekkere warme douche.

Ik ga nog niet testen Cin. Mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn geworden dan ga ik zondag testen. Misschien is 3 maal toch echt scheepsrecht :p

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Fijn dat je je iets beter voelt Enjoy!

Hier was ik net van dat zeurderige gevoel in mijn buik af sinds een dag of 2 maar het is weer terug, dat ontpillen is wel gek hoor.

Fijn dat je menstruatie minder is. Dat is dan iets positiefs!
    Daar dacht ik van de week ook aan. Als het ooit lukt dan daarna weer aan de pil..heb het nooit als iets vervelends gezien en toch zet het je nu aan het denken.
    Zoals we al eerder zeiden, spontaan zwanger worden lijkt nu haast onmogelijk :D

19. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ja, we huren al 3,5 jaar een huis van mijn ouders :)
    Nu een huis gekocht.. T'is een ouder huis van 1950, maar 't is vanbinnen volledig gerenoveerd recent (Gekocht van een jong koppel dat uit elkaar is gegaan)
    Dus we hebben geluk gehad..
    Enkel nog wat verfwerk voor de boeg!

@ Wensje88 : Echt hè, via internet en vooral van deze forums leer je veel bij :D

20. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, Rainbow en veel plezier natuurlijk!

Hier even een baaldag (mag weleens toch!?). Mijn ei nog steeds spoorloos en heb nu ook niet echt het vertrouwen dat 'ie snel komt. Ik snap er niks meer van. Stom lichaam.
    Had echt geen idee dat je lichaam zo ontregelt kon zijn door een spiraaltje.

Deel Deze Pagina