Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Tuurlijk mag dat, hebben we allemaal wel eens last van. Bij mij duurde het 19 dagen voor ik een donker streepje kreeg te zien. Wij zitten nu in ronde 3 dus hoop heel erg dat het deze maand is gelukt. Juist omdat mijn cyclus nu langer duurt is dat wachten heel vervelend. Hoe langer het duurt hoe ongeduldiger je wordt. Al wil ik dat natuurlijk niet, maar ja de wens is groot he.

2. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies! We willen te graag, denk ik. ;)

Huisarts gaf aan dat het in principe allemaal weer normaal moet gaan als het eenmaal weer op gang is gekomen. Dus ik hield eigenlijk rekening met weer een kortere cyclus en hoewel ik pas op dag 15 zit, heb ik nog niet het gevoel dat mijn eitje zich nu ineens wel gaat aandienen (vorige maand duidelijk gevoeld). Nu al wel een paar dagen aan het rommelen in mijn buik (sinds de 21e ongeveer), maar nog geen positieve ovu gehad. Maar goed, in principe zou ik met alles onder de 53 dagen blij moeten zijn... Vertel dat mijn gevoel even... ;)

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Zo in de eerste ronde baal ik weer zelfs van. 21 dagen na de start van menstruatie nog geen ei gezien..
    Maar oké, het hoort erbij :D

Gefeliciteerd met het huis dan! Super leuk! Een oud huis is juist leuk, vaak heeft dat net even wat meer charme vind ik!

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ja het is een heel mooi oud huis vind ik ook wel, anders had ik het ook niet gekocht natuurlijk :D

Hier ook nog geen ei :( Wel handig dat we gelijk zijn gestopt, kunnen we vergelijken :D

Vrijdag moet ik naar de gynaecoloog voor een routine-onderzoek.. Zou zij kunnen zien of mijn eisprong al geweest is of wanneer ie komt, normaal toch wel hè?

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh misschien kan ze dat wel, ben benieuwd!
    Maar een routine-onderzoek, is dat zoiets als een uitstrijkje?

6. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    BBtje tuurlijk mag je wel eens balen.. Zon lange cyclus lijkt me ook echt niet fijn.. Inderdaad deze maand onder de 53!! Lastig je ei nog kwijt zijn.. Ben benieuwd of ik hem deze maand meteen zal vinden ;)

Ik denk ook dat we te graag willen allemaal.. Maar goed als je eenmaal er voor gaat dan kan het niet snel genoeg gaan.. Ik denk ook al zo vooruit, van als ik deze maand zwanger wordt dan ben ik rond dan en dan uitgerekend. M'n vriend zegt nu wel eens het kan nog wel maanden duren, maar dat hoor ik toch liever niet ;)

Leuk een oud huis Rainbow! Heeft inderdaad wel iets. Wij hebben sinds vorig jaar een nieuwbouw huis vind ik ergens ook wel prettig lekker alles helemaal nieuw :)

7. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, herkenbaar! Ik zei al tegen mijn vriend als ik echt maar 1x in de 2 maanden mijn ongi heb, hebben we maar 6 kansen in een jaar en dan duurt het zeker wel een jaar tot twee jaar, etc.
    Uhm.. in principe zijn we nu pas 2,5 a 3 maanden bezig... ;) Dus ik moet even relaxen, geloof ik. :D

Kan het gewoon niet uitstaan dat ik constant streepjes heb, maar geen ei!:(

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Houdt iemand anders hier ook temp bij? Als ik het zo lees heb je na 3 maanden temperaturen een vrij duidelijk beeld van hoe je cyclus loopt (hoewel ik deze maand sowieso niet mee kan tellen denk ik :D )
    Het schijnt dat er toch wel mensen zwanger zijn geworden zonder duidelijke ovulatietest. Dus, dat geeft hoop! :D

wij wonen in een huis uit '86, niet nieuw niet oud dus..
    Het huis is best ruim maar niet heel bijzonder. Weer vielen destijds op het plekje, de tuin en precies voor het bedrag dat weer max. uit wilden geven.
    We hebben het wel mooi verbouwd vind ik. Onze achterpui is precies op het zuiden. Daar hebben we grote openslaande deuren ingemaakt. Heerlijk zomers, zo open naar de tuin en als 's winters de zon schijnt, hoef je haast geen cv aan overdag. Door het vele glas is het al snel heerlijk in de kamer!

9. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Hi ladies!
    Op aanraden van wensje88 wil ik me graag aansluiten bij deze groep als dat mag!! Ik ben 25, woon in het buitenland, nu op cyclusdag 10(bijna11) in ronde 3. Ben al een hele tijd niet meer aan de pil dus de eerste ronde was meteen 'echt proberen' maar helaas tot nu toe geen succes gehad. Ik zie dat er al 37 pagina's zijn, wow! Wanneer ik tijd heb zal ik een beetje terug gaan bladeren om wat meer over jullie te weten te komen, maar vind het ook leuk om wat dingetjes in het kort als reactie te krijgen!!
    In de hoeveelste ronde zijn jullie? Ik ben echt zó ongeduldig.. Haal me oo steeds in mn hoofd dat er misschien iets mis is waardoor het niet lukt:( maar daar probeer ik niet aan te denken want slaat nergens op in pas de derde ronde!

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Welkom!
    Ronde 1 hier :)

11. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Wat spannend roin! Gebruik je ovulatietesten of temperatuur je? Ik heb afgelopen ronde (2) voor het eerst ovulatietesten gebruikt en dat beviel goed! Nu het temperaturen een beetje aan het verkennen, maar meer eigenlijk om 'wat te doen' te hebben in de wachtdagen haha

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik doe beiden in dezelfde reden als jij, ben pok benieuwd of ik eert en beetje zicht op kan krijgen.
    Tis ook best interessant trouwens om te zien hoe je lichaam reageert tijdens je cyclus.
    Maar ik verwacht er nu nog niets van hoor

13. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Welkom Key,

Je hebt het gevonden! Gezellig :D

14. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Jaaa wensje! Heel fijn om lekker van me af te kunnen schrijven hier! Ik merk op dit forum dat veel vrouwen het toch fijn vinden om met elkaar te prsten over vanalles omtrent het zwanger worden en vooral over hun onzekerheid, dat mannen vaak wat nuchterder zijn over het hele proces!

15. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Hee allemaal!

Had weer heel wat bij te lezen! Gister knalde de Wifi eruit, dus kon niets meer bij lezen!!

Key welkom hier! Ik ga nu voor ronde 2! De eerste ronde ovulatietesten gebruikt en na 13 dagen had ik 2 positieve ovulatietesten in me hand!
    Maar toen bleef me menstruatie weg! Echt super frustrerend! Uiteindelijk 2 weken te laat ben ik ongesteld geworden, tijdens me wintersport (wat overigens wel fijn is ivm drank! Drink normaal weinig alcohol, maar dat haal ik dubbel en dwars in tijdens de wintersport!)
    Denk dat ik er toch te veel mee bezig was toen me menstruatie weg bleef!

Dus ik twijfel over het temperaturen (doe dat nu wel sinds zondag..) maar meer omdat ik me niet zo lekker voel! Ben bang dat ik door het temperaturen alleen nog maar meer gefocust raak!!

Me menstruatie is wel minder heftig dan tijdens de ontrekkingsbloeding!

16. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Dat is wel gek cinn dat ondanks je positieve test je toch te laat ongesteld werd! Normaal gesproken word je na je ovulatie wel binnen max 18 dagen ongesteld. Misschien was je eitje na de piek niet gesprongen en heb je nog een tweede piek daarna gehad. Dat zou je met temperaturen wel moeten zien omdat je temperatuur alleen omhoog gaat als je ook daadwerkelijk een eisprong hebt gehad!

17. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Dat zou inderdaad kunnen Key!! Ik ga dan toch me temp maar bij houden! Dan weet ik het idd zeker, al zal dat bij mij nog niet veel zeggen, want ik heb vaker een temperatuur verhoging! (Maar dan Vd 37.3 opeens 38,5, ben helemaal binnenste buiten gekiept maar ze vinden niets.)

18. Esjee89

Esjee89 Nieuw lid

26 feb 2014
    2
    0
    0
    productie
    Limburg
    hallo dames
    Ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil..
    Ik heb nu al een tijdje alle symptomen van een zwangerschap maar testen en ook bloedtest blijven negatief.
    Ben benieuwd wat er dan aan de hand is want ze konden verder niks vinden in het bloed wat verkeerd was. Volgens huisarts dus kerngezond.
    xx

19. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Welkom Esjee,
    Fijn dat je ing kerngezond bent, maar lastig als je al die symptomen hebt.. Wordt je nog wel ongesteld of dat ook niet? Had je hiervoor wel een regelmatige Cyclus?

En Cinn kan idd wat key zegt.. Dat je toch een latere eisprong hebt gehad.. Zo vlak na het stoppen van de pil is helaas alles mogelijk! Wel grappig dat onze tweede ronde bijna tegelijk is begonnen :D ik ga nog niet temperaturen.. Deze maand eerst de ovulatietesten :)

20. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het zo'n rommeltje blijft met mijn ovu-testen, laat ik volgende maand gewoon alles vallen denk ik. Gewoon maar zien hoe en wat, want ik merk dat dit me teveel frustreert (wel steeds een lijntje en dan weer donkerder, dan weer lichter, maar geen positieve test). Temperaturen ben ik bang dat ik me er dan ook teveel op ga focussen.

Key, welkom in de groep:D Esjee ook welkom!

Deel Deze Pagina