Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Ik heb er 7, maar had al het vermoeden dat kruidvat goedkopere zou hebben. Daarvoor moest ik omrijden, dus dacht dan maar etos. Ik zit nu alleen te denken van hoeveel dagen ik uit moet gaan. De laatste keer duurde mijn cyclus 33 dagen, maar deze was al 5 dagen korter dan daarvoor. Misschien nu uitgaan van 29/33 dagen :(

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hoi! Ik wil ook wel meebabbelen, omdat inderdaad die andere groepen al zover zitten :)

Ik ben sinds zaterdag gestopt met de pil, nu aan 't wachten op mijn pilregels en dan beginnen tellen :)
    Ik heb ongeveer 7 jaar de pil genomen denk ik.. Eerst Desorelle, toen Daphné en uiteindelijk nog Cilest

Heb al 3 pakken ovulatietesten & 2 pakken zwangerschapstesten in de Action gehaald hihi

Succes allemaal!

3. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Welkom Rainbow88!

Wist niet dat Action dat ook verkocht, zal het in de gaten houden. Ik heb nu nog in ieder geval een zwangerschapstest liggen van etos, laten we hopen dat die genoeg is ;) Eerst deze maand nog maar even doorkomen...

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Dank je!

Ja, lekker goedkoop daar!
    5 ovulatietesten voor 2,5 euro en 2 zwangerschapstesten voor 1,5 euro meen ik
    In de Etos is 't misschien goedkoper? Ben van België, dus we hebben dat hier helaas niet

5. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    On haha gezellig, dat was me nog niet opgevallen. Etos is vaak nog duurder dan kruidvat, dus sowieso niet goedkoper dan action.

Waarschijnlijk kan ik dit weekend of begin volgende week al beginnen met de ovulatietest, dus ben erg benieuwd wat deze laat zien. Het is wel leuk dat we elkaar op de hoogte kunnen houden, aangezien we hetzelfde doormaken.

6. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Welkom Rainbow!!

Ik wist inderdaad ook niet dat de action dat verkocht! Dan maar even naar een dorp verderop.. Want hier in het dorp word nogal geroddeld... En heb geen behoefte dat zo meteen heel het dorp weet dat wij aan kinderen willen gaan beginnen!!

Joyce, ik wist (en weet nog steeds niet) hoe lang mijn cyclus is.. Ben uit gegaan van 28 dagen, via mij biologische klok app kon ik zien wanneer dan ongeveer mijn ovulatie zou zijn..
    En vanaf toen iedere dag (was de 2de dag raak) op hetzelfde tijdstip kijken of er al een streepje, smiley etc zichtbaar is op de test!

10 feb is hopelijk mijn NOD.. Maar voel me moment beetje beroerd, misselijk, zere rug, rare kramp in me buik en ben onwijs moe.. Dus hoop dat t een griepje is en niet dat ik ongesteld ga worden (nee ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben☺️, dan word het alleen maar teleurstellend en dat wil ik niet☺️)

7. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Daarbij heb ik ook onwijs veel last van pukkeltjes sinds ik gestopt ben met de pil! Herkennen jullie dit?

8. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Haha nou wie weet Cin, het zou wel eens kunnen als ik je symptomen lees;) Ik ben heel benieuwd! Ik moet zeggen dat ik niet meer dan normaal last heb van pukkeltjes, daar was ik wel blij mee. Eigenlijk heeft het voor mij alleen maar goed uitgepakt. Normaal had ik ook altijd 2 dagen hoofdpijn aan het begin van mijn menstruatie, maar daar heb ik geen last meer van.

9. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Hoi allemaal,

Het lijkt me erg leuk om ook mee te kletsen!
    Ik ben eind januari gestopt met mijn pil.
    Wij hadden al eerder de wens, maar stoppen was voor ons helaas niet eerder mogelijk.

Ik heb 2,5 jaar geleden enorme rugklachten gekregen en helaas duurde het 1,5 jaar voor ze erachter kwamen wat er aan de hand was. Lange tijd morfine geslikt en uiteindelijk afgelopen september een zware operatie ondergaan. Mijn lichaam is hiervan nog steeds aan het herstellen maar begin januari groen licht gekregen van de chirurg dat het geen probleem is om nu al met de pil te stoppen.

Nu dus in onze 1e ronde, fijn aan het ontpillen en ook ik heb al allerlei kwaaltjes. Nu rustig wachten tot ongeveer 20 februari (als mijn cyclus meteen weer van start gaat, al ga ik daar maar niet te erg vanuit)

Leuk om mee te kletsen! :D

Liefs Wensje

10. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Welkom Wensje!!

Fijn dat jullie groen licht hebben gekregen! Heb je lang morfine gebruikt? (Ik heb zelf bijna 4 jaar morfine geslikt en ben in 2 maanden gestopt van 100 mg naar 0! Dus weet hoe heftig het kan zijn!)

Hopelijk komt je menstruatie gelijk op gang! Ik moet 10 feb (volgens de ovulatietest) me eerste menstruatie hebben na de ontrekkingsbloeding.. Dus wacht het ook nog af!

Joyce, hahaha daar gaan we al! Ieder kwaaltje waar je last van heb gelijk analyseren (ja dat herken ik van mezelf..) terwijl toen ik begin januari stopte met de pil dat niet mijn bedoeling was en ik ging er ook in met de insteek, we zien wel hoe het loopt!

11. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

Haha ik heb vandaag ook weer tests ingeslagen van de action!

1 januari laatste pil geslikt, 5 januari ongesteld geworden..
    en nu vandaag 5 februari weer ongesteld had verwacht dat het maanden zou duren!... dus mijn eerste cyclus is 31!

alleen het is toch anders zonder pil...
    heb wel wat buikpijn maar veeeeeeel minder dan anders
    en het bloed verlies is ook heeeel anders.. dacht eerst een innesteling maar dat lijkt me aan de late kant!...
    eer gister was mijn test nog negatief dus wacht het wel af!

12. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ik dan minder lang als jij, zo'n 1,5 jaar en ben in 6 weken helemaal gestopt. Heel heftig, maar voel me wel een stuk beter nu zonder de morfine (ik kan het nu ook gewoon goed aan, want door de operatie is mijn zenuwpijn weg)

Ja we waren erg blij dat we groen licht kregen! Ik heb het idee om deze maand nog geen ovulatietesten te gaan gebruiken, misschien volgende maand als het nodig is ;)

Spannend allemaal! :D

13. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Wat goed denise!
    Meteen een cyclus van 31 zou wel heel mooi zijn :D

14. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Welkom Wensje! Gezellig dat we aan het uitbreiden zijn hihi.
    Ik heb de eerste maand ook afgewacht, maar nu toch maar besloten dat alle hulp welkom is. In de vorm van een ovulatietest dus.

@Denise inderdaad fijn dat je al op 31 dagen zit! Misschien is het een goed voorteken ;)

@Cin ik ga gewoon van 28 dagen uit, dan ga ik vrijdagavond beginnen met de ovutest.

15. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Alé vandaag zijn mijn pilregels begonnen, ronde 1 kan eindelijk starten :D

16. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Wat fijn rainbow! Wordt een spannende tijd...

17. mootje89

mootje89 Lid

3 jan 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Als het mag zou ik ook graag mee willen kletsen in deze groep.
    Ik heb in december een vroege miskraam gehad (zwanger geworden ondanks de pil), en hebben nu besloten om de pil niet meer te nemen en om zwanger te worden. Iedereen heel veel succes!

18. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Welkom mootje!

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Wat erg van je miskraam! Dat hoopt niemand mee te maken. Laten we gaan voor mooie tijden die nog gaan komen.

19. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Welkom Mootje!!!

Rainbow, misschien een blonde domme vraag! Maar wat zijn pilregels??

20. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Ik was vandaag even bij de Hema en toen stond er een vrouw voor me in de rij die in verwachting is. Ze had een heel mandje vol met babykleertjes en allerlei spulletjes voor een meisje. Echt zo leuk! Ze had zich helemaal uitgeleefd. Kreeg wel kriebeltjes hoor, denk dat ik hetzelfde zou hebben.
    Hebben jullie dat ook wel eens?

Deel Deze Pagina