Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou die stomme ovulatietesten vind ik ook idioot hoor. Ze zijn al aardig gekleurd geweest en vandaag was ie wit.
    Dus als deze op zijn ga ik vooral temp bijhouden. :D

Welkom trouwens esjee!

2. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ooh wat gek Roin.. Maar waarschijnlijk dan toch al je ei geweest..!
    Ben benieuwd NJoy is nu de eerste hè nog drie dagen spannend :D

3. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

RoIn dat is inderdaad gek! Misschien inderdaad je eisprong al gehad!

Key, volgens de HA kan het zijn dat me eisprong gewoon geweest is
    Volgens de ovulatietesten en dat me menstruatie op zich liet wachten ivm zenuwen, stoppen met pil of wat dan ook!

We wachten het deze cyclus weer af!!

4. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Ik vind het ook erg spannend! Ben blij als het eenmaal weekend is, dan weet ik ook weer waar ik aan toe ben. Heb toch wel 2 rare weken achter de rug met klachten waar ik eerder geen last van heb gehad. Ben alleen een beetje nuchter ingesteld wat dat betreft, dus denk daar verder niet zo veel van. Al zou ik bij wijze van elke ochtend misselijk zijn en spugen, ik ben niet het type die zeker weet dat ze zwanger is. Ik laat mezelf niet toe zo te denken. Lees wel eens verhalen over vrouwen die weten dat ze zwanger zijn...dat zou ik niet durven denken. Zie het wel als ik het bewijs in handen heb. Maar hoop het natuurlijk heel erg!

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Zo, net onze sleutel ontvangen :D

Vraagje, hoelang houden jullie je ovulatietest in de urine? Ik doe dit maar 5 sec. maar dat is misschien ook te kort

6. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Gefeliciteerd met de sleutel van jullie huis!! Succes met het verven & inrichten!!

Ik hou de ovulatie testen 10 a 15 sec in de urine (via een bakje!) hangt wel vd test af hoe lang dit moet.

7. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie huis!

Ik heb testen die je niet in de urine hoeft te houden. Ik moet wat urine in een vakje druppelen, is wel handig moet ik zeggen.

8. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Njoy, ik ken het hoor! Wil ook eerst een positieve test in handen voordat ik ga geloven & hopen dat ik zwanger ben!

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ook zo'n 15sec.

Als ik mijn temp goed begrijp heb ik geen ovulatie gehad..
    Dan zou mijn temp haast hoger moeten zijn tot mijn menstruatie.

Heb je al moeite benen Cinn?

Gefeliciteerd met de sleutel! Toch wat klussen nu?

10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb die v/d Action en bijna die van Sensitest.. Dan ga ik ze eens wat langer erin houden :)

Mercikes!
    RoIn, welk soort klussen bedoel je? :D

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh ja :D
    Verbouwen! Maar het andere mag uiteraard ook!

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hihi :D
    Ja wat verfwerk, voor de rest is het instapklaar!

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Heerlijk!
    Laat die baby maar komen dan! Kan je gelijk de babykamer schilderen ;)

14. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een luxe! Niet zoveel hoeven doen! Geniet van jullie paleisje!

15. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

goedemorgen meiden!!

Hoe gaat het bij jullie??

Wanneer willen jullie in jullie nieuwe huis gaan wonen Rainbow??
    Wel fijn hoor dat je alleen nog maar hoeft te schilderen! En inderdaad laat die positieve test dan maar komen, kunnen jullie gelijk de babykamer in orde maken!

BBtje, zie trouwens nu jouw onderschrift dat je eerste cyclus er 1 was van 53 dagen! en dat na het stoppen met een spiraal! Ikzelf had een cyclus van 42 dagen na het stoppen met de pil! Maar wist niet dat het bij een spiraaltje ook zo lang kon duren! (Mijn beste vriendin was gelijk zwanger, na het verwijderen van haar spiraal!, vandaar!)

Vermoeide benen heb ik nog niet hoor door het Snowboarden! Heb vandaag wel een dag rust.. Me chronische pijn, menstruatie en bewegen hakken er toch wel in. Dus heb mezelf even een rust dag gegund!

Ik ben trouwens wel langer ongesteld dan toen ik me ontrekkingsbloeding had. toen duurde het maar 3 dagen en nu al 5! blegh ben t zo zat! Nu weet ik weer waarom ik de pil doorslikte.. Maar weet ook nog niet of ik (als ik zwanger ben:p) überhaupt weer met de pil ga beginnen. Misschien toch een koper spiraaltje!

RoIn, wat apart dat je (gezien je temp) gaan ovulatie hebt gehad! Het zou kunnen zijn dat je cyclus toch wat langer duurt? Of dat je temp bij jou niet opgaat? (ik heb geen idee of dat kan hoor!, maar niet iedereen is hetzelfde toch?)

NJoy, spannend hoor! Nog maar een paar dagen! k ga voor je duimen;)

Wanneer is jullie volgende NOD meiden? (voor degene die een regelmatige cyclus hebben, voor de meiden met onregelmatige cylcus is het natuurlijk altijd weer spannend!)

Welkom trouwens Esje! Wat vervelend dat je wel symptomen hebt, maar geen positieve test + bloedtest. Gelukkig ben je wel kerngezond! Misschien toch de zenuwen, stress etc waardoor je menstruatie uitblijft? Ik maakte mezelf ook gek hoor de afgelopen weken, voelde van alles in me lichaam, menstruatie bleef uit, testen gaven negatief aan.. en toen ik op vakantie ging en er dus niet meer zo opgefocust was kwam me menstruatie opgang!

Maar als je het niet vertrouwd, kan je altijd even een echo laten doen! Bij sommige mensen blijft die HCG hormoon laag!

16. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Geniet van je dagje rust Cinn! Vervelend dat je regels nu langer duren..

We trekken er 15 maart in, dat is mijn vrij weekend dus daarmee.. Kan wel niet mee op ons jaarlijkse meidenweekend maar dat neem ik er maar bij :D
    De kinderkamer is al geverfd (Hebben het gekocht van een jong koppel met een kindje, dat uit elkaar is nu) , lichtgroen, heel mooi eigenlijk

Maar mijn man vind dat het toch geverfd moet als er een kleine op komst is, omdat hij het raar vind dat ons kindje in een kamer zou slapen die lijkt op de kamer van dat vorig kindje.. Snappen jullie het :D

17. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

hahaha ik snap het helemaal!! Ik zou zelf ook de babykamer willen opknappen hoor! Ondanks dat de andere kamer super mooi kan zijn! Je wilt toch dat je baby in een eigen kamer komt te slapen :p eentje die papa en mama zelf uitgekozen hebben etc!

Spannend 15 maart al! Dat is lekker snel zeg! Succes met schilderen!

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ach, het is ronde 1, voor hetzelfde geld komt er hier niet eens een ei dit keer! Schijnt ook te kunnen.
    Misschien heb ik hem zelfs wel 14 dagen na het stoppen met de pil gehad, zelfs dat lees ik wel is. De hele boel is natuurlijk hartstikke ontregeld dus wie zal het zeggen?
    Heb 19 jaar pil geslikt hè? Ik was op mijn 16e nogal onregelmatig ongesteld, ik kon er geen pijl op trekken, daarnaast was het ruim een week flink heftig. Dus dat was de reden dat ik aan de pil ging.
    BB'tje zat op 52 dagen, zoeist zal het hier dan ook wel zijn, ik lees ook wel over meer dan 100 dagen, maar als dat zo is, ga ik wel naar de huisarts.
    Voorlopig zou mijn NOD (met een regelmatige cyclus) over 5 dagen moeten zijn. Dus vooralsnog zeg ik niets ;).
    Heb wel geregeld het gevoel alsof de menstruatie komen moet.. maar dat is al af en aan vanaf het begin dat ik gestopt ben, net als die rommelende darmen.

Geniet ook even van je rustdag daar Cinnn!
    Ik ben ongesteld altijd al vanaf dag 1 zat! :D

19. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    RoIn, hier hetzelfde!! Ook geen flauw idee of mijn ei geweest is, frustrerend hè! Hopelijk kan de gynae mij morgen updaten :D

Amai 19 jaar de pil genomen, das lang!

20. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is me ook wel tegengevallen hoor. 53 dagen voordat ik de eerste keer ongi was na mijn spiraaltje. Nu ook nog geen ei (al denk ik wel dat ie eraan zit te komen). Maar dus nog geen regelmatige cyclus, want zo'n lange cyclus had ik zeker weten niet.
    Ik heb ook 11-12 jaar anticonceptie gehad (3-4 jaar de pil (Diana) en daarna 8-9 jaar de Mirena), dus ik heb geen idee meer wat mijn normale cyclus was/is, maar wel dat ik gewoon eens per maand ongi werd, anders had ik dat wel onthouden (als het afwijkend was geweest). Mijn moeder gaf ook aan dat ik een keurige cyclus had destijds, ongeveer gelijk op met haar (kan ik me niet herinneren, maar ik was ook 14 toen ik aan de pil ging (i.v.m. acne destijds)).

Deel Deze Pagina