Ik ben het altijd een week.. Vreselijk idd! Maar, nu elke maand graag, voor een goed doel en dan een maand of 9 niet meer, zo zou het moeten gaan
In nl is het inderdaad niet gebruikelijk. In alle andere europese landen, en volgens mij ook in amerika is het heel normaal om een eigen gynaecoloog te hebben net zoals dat je een huisarts hebt, ik woon nu 1,5 jaar in een ander land dus ik 'moet' er nu ook aan gaan geloven. 'Moet' omdat ik het eigenlijk superfijn vind!!
Hee meiden!! Ik ben weer thuis na een heerlijke week vakantie! Mijn menstruatie is weer over! Yes yes yes! Hoe staat het bij jullie??
Nog niet ongesteld, maar moet vanavond echt afwachten. Meestal wordt ik 's avonds pas ongesteld. Vind het heel spannend, heb geen idee wat ik kan verwachten.
Jaa wat spannend Njoy.. Ik ben voor je aan het duimen hoor! Ik werd eerder altijd in de ochtend ongesteld toen ik nog de pil slikte.. Maar nu werd ik het afgelopen keer ook ineens 's avonds Cinn fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat je niet meer ongesteld bent! Ik ga deze maand met ovulatietesten beginnen.. Nu zit ik vandaag op cyclusdag 7, welke dag kan ik dan het beste beginnen cd10 denk ik? En gebruiken diegene die bij zwanger en kids hebben besteld de dipsticks? Of iets anders?
Ik zou inderdaad ook bij cd10 beginnen met testen! Ga dat zelf ook doen! Heb zelf even naar de testen van zwanger & kids gekeken en vroeg me inderdaad ook af, gebruiken jullie de dipsticks of gebruiken jullie die met een pipetje??
Inderdaad op dag 10 beginnen met testen lijkt me 't beste! Ik gebruik Dipsticks (Wel van sensitest), leek me handiger dan die pipetjes Gewoon 'dippen', aflezen en in een schriftje plakken als overzicht
Owh die dipsticks kan je bewaren??? Want ze zeggen toch dat hij kan verkleuren na een x aantal minuten/uren/dagen?? Ik gebruik qua zwtesten wel die met pipetje.. En qua ovulatietesten heb ik nog die vd kruidvat en dat is gewoon zo'n staafje met omhulsel, die je in de urine moet houden (plassend of in een bekertje!) Maar dacht misschien zijn die dipsticks wel handiger!
Die v/d Action verkleuren na een korte tijd (Dat zijn wel cassettes) Die van Sensitest daar heb ik nog niet op gelet of ze verkleuren.. Als je ze koopt zit er in elk geval een kalender bij waar je ze op kan plakken, dus ik veronderstel dat ze dan niet rap indrogen ZS-testen heb ik nog niet moeten gebruiken.. Heb die v/d Action & Clearblue in de kast liggen, weet niet welk systeem dat is Welk merk heb jij?
Oee dan ga ik die dipsticks eens bestellen!! Ben benieuwd. Dan kan je het inderdaad beter in de gaten houden hoe de streepjes vorderen! Ik heb zwtesten van de kruidvat (dat is met pipetje) heb die van cb ook wel eens gehad en dat is dan eentje met zw/ niet zw.
Help me!!! Ik zit een beetje op internet te surfen bij de sensitest testen en de zwanger & kids testen. Nu zag ik een thermometer langs komen speciaal voor de ovulatie, nauwkeurig tot 2 cijfers achter de komma.. Wat voor thermometer gebruiken jullie?? Ik namelijk een gewone..
Ik heb de zwangerschapstest van de action dat is zon een met cassette welke je in de urine moet houden.. In een potje of eroverheen plassen 5sec Ovulatietesten vijf van de action maar wilde ook de dipsticks gaan bestellen.. Temperaturen volgens mij kan het allemaal, maar is die op twee cijfers gewoon nauwkeuriger en valt een schommeling sneller op.. Maar heb ik me nog niet echt in verdiept
Ik had mij in 't Kruidvat een thermometer gekocht (Weet niet vanbuiten hoe nauwkeurig hij is) maar ik sta niet elke dag op 't zelfde tijdstip op ivm 't werk, dus bij mij heeft 't geen nut, voor niks gekocht Maar hoe nauwkeuriger, hoe beter denk ik! Vind je er niks van terug op internet?
Haha ja wel! Ze raden die met 2 cijfers achter de komma het meest aan.. Dus heb die maar aangeschaft! K ga nu eerst mijn ovulatietesten op maken en ga dan de ovulatietesten van zwanger&kids aanschaffen!
Haha, nog steeds niets. Moet zeggen dat ik al sinds 2 weken weer krampjes/steekjes heb, maar heb nu ook niet echt het gevoel wat ik normaal heb als ik ongesteld moet worden. Ach, we wachten maar af...
Bedankt meiden! Ja, als er vannacht niets gebeurd dan ga ik morgenochtend testen. Zal het jullie zo snel mogelijk laten weten. Wij zijn (nu nog) van het uitslapen dus voor 9 uur zal het niet worden