November gestopt met de pil, dus zijn pas echt eind december gaan proberen. Heb afgelopen maand voor het eerst ovutesten gebruikt. Maar ik voelde mijn eisprong deze maand erg, net voor ik klaar was met werken. Heb toen meteen een test gedaan toen ik thuis kwam. Was trouwens toevallig op valentijnsdag. Meteen gaan klussen toen me vriend thuis kwam
Welke testen gebruik je? Ik heb die v/d Action gebruikt, waren ook héél onduidelijk!! Op tijd begonnen met testen, een hele tijd lang en nooit een knaller gehad.. Terwijl ik toch mijn eisprong gehad heb (Geen idee wanneer juist)
Heb ze van Zwanger & Kids. Hier schommelen ze constant, wel duidelijke streepjes tussendoor, maar geen knaller. Nu al bijna een week lang zo. Dan weer wat donkerder en dan weer lichter, maar geen positieve test. Doe straks nog even een testje (rond 20-21 uur) en dan zal ik het rijtje van de laatste dagen wel even hier uploaden, kunnen jullie het ook zien. Ik ben al op cd 8 begonnen met testen, dus ik kan 'm ook echt niet gemist hebben eigenlijk.
BBtje vervelend zeg.. Hopelijk vind je je eitje snel.. Ik heb vandaag voor het eerst een ovulatietest gedaan van de action. Voornamelijk om even te proberen was dus ook maar een heeeeeel licht streepje op heb toch die van zwanger en kids besteld omdat ik hoor dat die van de action niet heel top zijn.. Dus nu de dipsticks besteld zijn ws dinsdag binnen en begin dan gelijk dat is CD10 vanaf dan kan ik dus ook echt meekletsen over de ovulatietesten hihi ben benieuwd naar jou fotootje BBtje
Spannend, Wensje! Volgens mij zijn de ervaringen met alle merken heel wisselend. Ik denk dat je gewoon moet gebruiken wat voor jezelf het beste werkt. Heb nu zelf zw&k en die werken op zich prima, maar ben ook nog geen andere merken gewend. Hier mijn hele waslijst aan testjes: http://i36.photobucket.com/albums/e38/BBtje/ovu2maart2_zps1c0732a5.jpg En die van de laatste dagen even van dichtbij: http://i36.photobucket.com/albums/e38/BBtje/ovu2maart1_zpsc9147fc0.jpg
ik heb eerst van kruidvat gebruikt, die kleurden meer dan die van de action. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat mijn lh juist afneemt. Iig had ik meer vertrouwen in die van het kv. Bij mij lijkt het op de jouwe BB. Dus ga ik voor nu meer op mijn temp af. Als die op begint te lopen heb ik mijn eisprong wrs gehad.
Ik gebruik ook die vd kruidvat en had vorige maand 2 duidelijke knallers, daarna nam hij weer af! Verder geen ervaring met die vd action. Je hoort inderdaad wisselende verhalen. Ga, als ik die vd kruidvat versleten heb, over op die van zw&k. Verder temp ik ook, maar meer om inzicht te krijgen in me cyclus.
Mijn temperatuur kaart (fertility friend, ideaal) lijkt nergens op! Ik schommel van laag naar nog lager en dan weer 1 hoge uitschieter om de volgende ochtend weer een bijna een graad lager te zitten.. Zie ik wel meer op de voorbeeldcurves als mensen nog geen eisprong hebben gehad.
Oooh njoy gefeliciteerd!!!! Ik kom even mn ovulatieknaller showen! Zo blij mee! hoop echt dat t deze maand raak is.. We doen alles zoals het 'moet' dus dan moet het toch een keertje komen he
Haha, het is al iets meer ingezonken Toch wel gek hoor als je dan op je werk zit en er iets gaande is wat niemand weet/ziet. Heb vannacht erg slecht geslapen. Beetje lastig uit te leggen maar mijn buik voelt alsof er een strakke band omheen zit en mijn borsten gaan nu meer zeer doen. Kon niet goed mijn draai vinden in bed. Was dus een behoorlijk vermoeiende dag. Maar het is voor een goed doel! Hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid krijgt wat betreft je eisprong.
Mijn temp blijft gelijk! Zit op de 36,8.. Ga vanaf morgen weer beginnen met de ovulatietesten! Kijken of dat dan gaat kloppen met me temperatuur! Wel super K, dat jouw temp zo schommelt. Doe je wel iedere ochtend op hetzelfde tijdstip??
Wat balen dat je vandaag een vermoeiende dag had! Maar ergens ook wel logisch toch?? Nu je weet dat je zwanger bent, ga je overal op letten (lijkt me iig!) maar super vervelend dat je vannacht zo slecht geslapen hebt! Ik hoop voor je dat je vannacht beter slaapt!! Lijkt me trouwens wel super gaaf! Jij weet dat er in jou iets groeit en niemand anders weet dat! Heb je het al aan mensen verteld??
Mooi key! Cinn, het is vrij normaal zo vlak na de pil stop zo schijnt. Ik meet als ik wakker word en oraal, dat is soms om kwart over 6 al, dan word ik gewoon wakker, en soms om 7 uur, in het weekend om half 8 gedaan geloof ik. Dus nee, heel exact is het niet. Ik heb ook geen idee of je temp lager is als je bijv met je mond open slaapt Rainbow, jouw menstruatie al 'in zicht'?
Overal op letten heb ik niet zozeer, dat van me buik heb ik sinds zaterdag eigenlijk en daar kun je niet echt omheen. Was ook de reden waarom ik zondag al vroeg wakker was en zoiets had van wordt tijd dat ik ga testen. Verder valt het allemaal mee, ben tot nu toe niet echt misselijk 's ochtends dus hopelijk blijft dat zo. We gaan het woensdag alleen aan mijn ouders vertellen, maar daar blijft het even bij. Daar kan ik het echt niet geheim voor houden. We gaan het aan schoonouders/broer/zus over aantal weken pas vertellen. Denk als we de eerste echo hebben.
@ Roin Ik weet het niet, ik heb sinds gisterenavond last van buikkrampen dus ik denk wel dat ze eraan zitten te komen! Dat je zo schommelt met je temperatuur kan misschien ook te maken hebben met je pilstop hè, dat je lichaam zich weer moet aanpassen aan vanalles! Wilt niet zeggen dat je eisprong nog niet geweest is hè
Klopt! ik weet alleen niet of je temp altijd iets hoger is na en eisprong. Dus, dat is een kwestie van bijhouden.
Na 2 dagen geen ovulatietest te hebben gedaan nu net toch maar 1. Hij knalt eruit.. Lig nu in bad, daarna vriendje is even motiveren Oh, en ik deed net de test omdat ik de afscheiding tegenkwam wat bij ovulatie hoort.. Spannend dit