Hahaha nee daar kan je dan inderdaad niet omheen nee! Leuk hoor!! Begrijpelijk dat je het tegen de rest nog even stilhoudt! Zou ik zelf ook doen als ik zwanger ben! Zou het inderdaad mijn ouders wel vertellen en me beste vriendin. (Meer omdat ik voor haar geen geheimen heb! En ik toch weet dat ik me mond niet kan houden tegen haar) Maar de rest krijgt het idd ook pas later te horen! Leuk!! Ben benieuwd hoe de reactie van je ouders is!
Ik heb geen idee RoIn (niet of dat na de pilstop zo is en of je temp lager is als je met je mond open slaapt!) Zelf meet ik wel altijd rond het zelfde tijdstip. Kan de klok er gelijk op zetten dat ik tussen 5.30 & 6.00 wakker ben om te plassen.. Meet dan ook gelijk me temp! Maar weet ook niet of het zoveel verschilt als je het bijv 2 uur later doet (zonder opgestaan te hebben etc.)
Ik heb het ff gemeten vanmorgen!!! Om 5.45 had ik een temp van 36.7 en om 8.15 een temp van 37.1.. De tijd maakt dus inderdaad verschil!
Roin wat fijn dat je je ei hebt gevonden! lekker aan de klus en dan fijn op het wachtbankje hihi Njoy als ik zwanger zou zijn zou ik het ook wel zo willen doen als jou.. Maar hier is het nogal zo dat als mijn ouders iets te weten krijgen dat vriend wil dat zijn ouders het ook meteen weten.. Heel vermoeiend.. dus heb nu zoiets van ik vertel het meteen aan een van mijn beste vriendinnen ook verloskundige en verder pas na een paar weken als ik dit voor me kan houden en lukt dit niet dan dus aan beide ouders... ben benieuwd naar de reactie van je ouders! Cyn wat gek van het temperaturen! Dus toch maar op een vast tijdstip doen dan.. Ik krijg vandaag men pakketje ovulatietesten binnen, dus begin dan met testen ben benieuwd of deze ronde men cyclus weer zo netjes is
Wat fijn, RoIn dat je je ei gevonden hebt! Nog even gezellig maken vandaag en dan dus op het wachtbankje! Hier mag 'ie binnen nu en een paar dagen komen en anders moet 'ie even een paar dagen wachten hoor. Zul je net zien, zit ik er zo lang op te wachten, komt 'ie precies op het moment dat het niet uitkomt. Maarja.. is dan zo.. Kl*te is alleen dat ik er dan, als ik een beetje pech heb, weer 2 maanden bijna op moet wachten. Laten we dus maar hopen dat 'ie of héél snel gaat komen of pas als ik weer terug ben uit Boedapest (5 dagen weg vanaf de 8e tot de 12e).
Gaan jullie samen naar Boedapest? Ik ga niet in de weekeinden een wekker zetten hoor. Ik ben echt wel benieuwd naar het globale plaatje, en als er is wat waardes uitschieten, dan ga ik er maar vanuit dat het aan de tijd ligt. Ben pas net begonnen, dus nog geen noodzaak BB, ik was ook best verbaasd dat ik mijn ei nu vond, was al gestopt met frequent testen, maar door het slijm dacht ik, toch maar doen. Ik herken het dus, dat is best handig! Maar ik heb het dus niet gevoeld oid. Wensje, heb jij die van z&k? (Edit: zie een type-o in de quotes, toch maar even veranderd )
Ja, dat vruchtbare slijm herkennen is best handig! Probleem bij mij is alleen dat ik al een week lang telkens vruchtbaar slijm heb (vanaf de 26e al en dan weer een dag niet en dan weer wel). Heel vaag dus. Het is echt rekbaar en gedeeltelijk doorzichtig (en wit). Maar nog geen ei. Nee, niet samen naar Boedapest. Anders had het juist geen probleem geweest. Ik ga samen met een vriendin (na 6 jaar vonden we het wel weer eens tijd voor een meiden/dames-tripje!)!
Haha herkenbaar! Ik zet me wekker ook niet. Maar word de laatste tijd altijd wakker tussen 5.30 & 6.00 dus temp dan ook maar gelijk!
BB'tje, past mooi bij je testen! Ik zag nu wel echt duidelijk verschil en een beetje gekleurd zegt dus echt niets, hij is al gekleurd geweest en daarna echt wit om vervolgens te knallen.. Beetje gek maar dat oplopen etc, daar geloof ik toch niet zo meer in. Veel plezier op je meidentripje! Hopelijk is het daarvoor of daarna idd!!
Ook jij zit op het wachtbankje toch? Hoewel de gyn het vast gezien had als je zwanger zou zijn? Of is dat dan weer tekort geweest? Oh wat ben ik nog een nitwit op gebied van zwanger worden..
Ja, ik zit op de wachtbank Gisterenavond voor de lol eens een test gedaan maar witter dan wit! Ik denk niet dat ze dat al zien op een echo als je nog maar héél pril zwanger bent? Haha dat scenario had ik mij ook al ingebeeld, voor ik naar de gynae moest, stel u voor Hihi ik ben ook een groentje op dat gebied hoor!
Dat denk ik inderdaad ook ja! Vandaar mijn vraag! Soms zien ze met 4 weken al een vruchtzakje zitten. Maar zit je onder die 4 weken bestaat er een grote kans dat ze helemaal nog niets zien!
Geen flauw idee, ik heb niks van mijn eisprong gemerkt hè, ze zag enkel dat ik hem gehad heb.. Maar ze kon niet zeggen wanneer juist, helaas