Wat fijn RoIn! Eindelijk je ei gevonden Ook key natuurlijk, ziet er goed uit! Ik hoop zo dat iedereen zich snel bij mij aansluit, zou wel heel leuk zijn! @wensje: jammer dat je vriend het zo ziet. Ik denk ook dat het toch anders is als je dochter in verwachting is. Wil ook de komende tijd met mijn moeder kunnen kletsen over dingen. Is toch even anders dan met een man Zij heeft tenslotte ervaring . Misschien als je dat uitlegt aan hem...Mijn vriend weet dat ik het niet geheim kan houden voor mijn ouders dus dat snapt hij gelukkig wel. Hij zei zelf al we wachten dan nog wel even om het aan mijn ouders te vertellen.
Heb dit trouwens gekocht voor mijn vader (zie foto), aan mijn moeder geef ik een fotolijstje met een gedichtje erin. Moet het even laten zien hoor, zo schattig!
Super schattig!!!!! Ik zit er zo Af & toe zelfs ook al te bedenken hoe ik het mijn ouders ga vertellen als wij zwanger zijn! Best erg he!
Dat snap ik wel hoor, is een heel bijzonder moment! Is toch leuk als je daar alvast over nadenkt. Denk dat iedereen dat wel doet.
Sowieso heel blij en denk dat ze zullen zeggen we wisten het al ofzo. Mijn ouders voelen dat soort dingen gek genoeg altijd aan. Daarentegen ben ik heel benieuwd hoe mijn schoonouders zullen reageren. Zijn namelijk niet het type mensen die hun gevoelens erg uiten. Zullen het wel leuk vinden hoor, maar zijn meestal beetje nuchter.
Wow key dat is een mooie knaller! Vandaag de eerste gedaan van zwanger en kids, een heel licht streepje, verwacht eigenlijk ook niet eerder als het weekend maar om hem niet te missen nu alvast testen Njoy wat een schattige slofjes!!!!! Ik heb ze ook gezien haha en Cinn ook ik zit continu na te denken over hoe je het zou kunnen vertellen als het zover is... Maar kan het Niet delen met men vriend want die zegt alleen maar.. Jaa maar zover is het nog niet en dan heeft tie natuurlijk wel een beetje gelijk maar wij vrouwen kijken gewoon graag vooruit
Morgen! Wij hebben het er inderdaad ook al over: wat zou een originele manier zijn? Ik zou het de ouders ook graag eerder vertellen maar ben ergens ook wel bang dat het misschien mis zou kunnen gaan en dan maken ze zich weer zorgen om mij..ze hebben de afgelopen jaren genoeg voor de kiezen gehad.. dus ben daar nog niet helemaal uit. Aan de andere kant weet ik zeker dat mijn ouders hun geluk niet op kunnen. Mijn broer heeft al kinderen, ik zou dus niet de eerste zijn. Maar van je eigen dochter maak je het toch van dichterbij mee.
Lastig he.. Wel of niet vertellen in het prille begin.. Ik heb besloten om het wel te vertellen (mocht het zo ver zijn..) juist.. Stel dat je een mk zou krijgen (wat je natuurlijk niet hoopt!) dan kunnen ze je steunen. Maar als je ouders de laatste jaren zoveel hebben mee gemaakt is het een lastige keuze!
Ach, eerst maar is zwanger worden hè? Als je ovulatietest positief is (nu dus 2dagen een dikke vette knaller) dan komt je ei nog toch? Binnen 24-48 uur na de eertse positieve test? Ik voel sinds vanmorgen een zeurende pijn linksonder in mijn buik en net een kwartier ongeveer een stekende pijn. Zou dat dan de daadwerkelijke eisprong kunnen zijn (en dan zie ik een eitje aan de zwembadrand op de startblokken staan, handjes naar voren tegen elkaar aan, klaar voor de sprong het water in, ben nogal visueel ingesteld )? Iemand ervaring daarmee?
Hahaha ik zie het al helemaal voor me!!!! Heb inderdaad ook een levendig visueel beeld.. Maar ik voelde vorige maand ook heel duidelijk me eisprong'
Hahaha geweldig Voor zover ik heb geehoord voel je het daadwerkelijke springen van je ei niet, alleen het groeien! Ik heb normaal gesproken alleen links last, maar deze maand ook rechts! Heel apart.. Zou dat betekenen dat er twee eitjes zijn??
Ja, 2 eitjes kan ook, dan heb je kans op een twee-eïige tweeling als ze beiden bevrucht worden. Maar dat komt niet zo héél snel voor. Ik heb deze maand ook last van beide kanten, vorige maand heel duidelijk links, nu tussendoor rechts én links, maar misschien is er links altijd wel wat en rechts alleen als daar je eitje springt? Er is bij mij best kans op een tweeling, maar... ik moet er niet aan denken. Krijg het nu al benauwd. 3NJoy: Leuk, die schoentjes! Zo schattig! Key: Mooie knaller! Super!