Mijn beste vriendin is nu zwanger van haar tweede kindje! Ik had cadeautjes, kleertjes etc bij haar eerste kindje al erg! En geniet nu nog veel meer om cadeautjes, kleertjes etc in te slaan voor haar tweede kindje! Misschien ook omdat we nu zelf bezig zijn!
Ook ik wil me graag aanmelden! Had al een paar dagen gezocht naar een topic als deze en ja, gevonden! De starters! Wij, vriend en ik, hebben besloten dat we het gaan doen! 1 febrauri pas gestopt met de pil na toch bijna 20 jaar pilgebruik. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik een normale cyclus krijg! Voor nu vooral nog een flinke ontrekkingsbloeding.. Daarna gaat het beginnen.. Ik lees straks graag alle pagina's door. Nu eerst weer aan het werk!
Welkom roIn!! Leuk dat er steeds meer mensen bij komen!! Wil jij eerst de duur van je cyclus weten? Of gaan jullie "er gelijk" voor??
@Cinn : Pilregels is mijn woord voor de onttrekkingsbloeding @ RoIn : Welkom, we zijn op dezelfde dag ermee gestopt Succes! Als ik zwangere vrouwen zie of vrouwen met een baby'tje dan kriebelt het wel ja! Zondag ook babyshower gehad bij een vriendin en toen smolt ik ook wel weg bij al die leuke cadeautjes
@Rainbow, dat klinkt inderdaad wel wat smakelijker😂😂 Vanmorgen een early test gedaan, die was negatief, weet dat dat nog niets hoeft te betekenen, maar ben nu wel zenuw vrij!! Was best zenuwachtig, we gaan namelijk in feb op wintersport, apreskieen is dan toch wel iets wat ik zou missen😝😝😝
Ik ga in het begin nog helemaal niets bijhouden. Ik verwacht, na zo'n lange tijd van pilslikken, dat ik voorlopig nog niets heb dat op een cyclus lijkt. Ik slik een week foliumzuur. Is ook nog tekort eigenlijk. Slikken jullie dit al langer? Snap ik Cinnn! Leuk nog even op wintersport! Misschien wel je laatste zonder kindje
Ik ben dit een maand voordat ik mijn laatste pil nam beginnen nemen Maar als je dat iets later bent beginnen innemen, dat kan geen kwaad denk ik hè, als je het maar inneemt
Welkom RoIn! Ik ben vanaf het moment dat ik gestopt ben de pil te slikken met foliumzuur begonnen. Opzich maakt het niet zoveel uit als je later zou beginnen, maar hoe eerder hoe beter. @Cin kijk je af en toe nog even mee als je op vakantie bent, of heb je daar geen mogelijkheid toe? Denken jullie al wel eens na of je een jongentje of een meisje zal krijgen en hebben jullie nog stiekem een voorkeur? Mocht het natuurlijk lukken, dat is ook altijd de vraag. Het klinkt heel cliché maar vind toch echt heel belangrijk dat het gezond is. Een meisjes zou ik heel leuk vinden maar heb zelf een gevoel dag het een jongetje zal zijn.
3Njoy : Ik hoop stiekem op een jongentje, mijn man heeft geen voorkeur.. Maar als ik een meisje krijg ben ik ook blij hoor, als 't inderdaad maar gezond is Over wat het (ooit) zal worden heb ik geen voorgevoel
Och, ik bedoelde: dat ik niet geloof dat we direct geluk hebben.. Autocorrect Ik heb de pil dus idd ook ingewisseld voor foliumzuur.
Ik slik foliumzuur sinds ik gestopt ben met de pil (begin januari!) Verder zorgeloos snowboarden gaat sowieso niet, omdat ik chronische pijnklachten heb.. Maar hoop in ieder geval een beetje te kunnen snowboarden, mocht ik wel zwanger zijn (nogmaals daar ga ik niet meer vanuit..) dan mag ik tot 12 weken zorgeloos snowboarden! (Heb dat na gevraagd aan een verloskundige!!) Maar dan iig niet apre skiën (nouja wel, maar dan alcohol vrij😝.. Drinken, roken, blowen (weet niet of jullie iets doen) nog? Of zijn jullie al gestopt?
Joyce, natuurlijk kijk ik mee op vakantie!! Het zal niet iedere avond zijn, maar probeer wel iedere dag even te kijken en te reageren! Ik heb idd ook de insteek, als het maar gezond is!!! Al zou ik wel heeel graag een meisje willen!☺️☺️ Maar een jongetje is ook welkom hoor! Het liefst 2 kids waarvan 1 jongetje 1 meisje! Dat zou het mooist zijn!
Haha, ik heb hetzelfde! Wij hebben al een aantal nichtjes en neefjes, waarvan nu 1 die bijna 2 is. Zo lief en schattig meisje, maar jongetjes hebben weer andere leuke kanten. Ik heb trouwens nooit gerookt enzo. Drink zelfs bijna nooit. Dat scheelt in ieder geval.
Ai Cinn jammer van die pijnklachten, probeer er toch maar van te genieten! Ik heb nooit gerookt, geblowt of dergelijke.. Alcohol drink ik heel af en toe, voor de gezelligheid Daar stop ik mee zodra ik weet dat ik zwanger ben!
Jaa ik heb heel erg sterk het gevoel dat onze eerste een meisje zal zijn.. geen idee waarom haha maar ik vind beide heel leuk! en inderdaad gezond is het allerbelangrijkste.. Ik ben gestart met davitamon mama compleet met visolie zo'n andere halve week voordat ik met de pil stopte. Vind het allemaal wel heel spannend Ik heb zelf nooit gerookt dus dat scheelt, verder dronk ik al tijden niet ivm rug operatie en sinds ik van men medicijnen af ben heel af en toe een wijntje, maar dat laat ik ook heel gemakkelijk staan. Deze week weer voor het eerst aan het werk sinds men operatie, erg vermoeiend maar ook weer super leuk! Zien jullie nu ook overal zwangere vrouwen en aankondigingen van zwangerschappen? haha mij valt het echt heel erg op Liefs
Ja wensje, dat zie ik ook. Bij mij in de omgeving wonen ook veel jonge gezinnen, dus om de haverklap zie ik versierde tuintjes/ramen met blauwe of roze slingers hihi. Denk dan elke keer, wie weet volgend jaar bij ons misschien ook. Op mijn werk ook 2 collega's die een kindje krijgen. Vandaag een collega (man) die even wegging om naar zijn kindje te luisteren. Zo schattig!