Ik heb de testen van z&k besteld!! Maar zijn jullie dipsticks ook zo inimini smal & klein?? vergeleken bij die vd kruidvat zijn dit echt smurfen testjes!!
Ik heb weer een testje gedaan, vind het maar lastig dat ik zo weinig mag drinken. Heb altijd snel last van mijn blaas dus heb mezelf echt aangeleerd veel te drinken.. Duurt lang voordat je echt iets ziet op die tekstjes van Z&K maar men testje loopt echt mooi op! Dacht deze zondag men eisprong te hebben maar dan zal ik morgen een knaller moeten hebben maar dan moet hij echt ineens oplopen.. Kan natuurlijk wel nog
Hier ook iemand die bezig is met haar eerste kindje... 4 IUI's gehad, helaas nog geen resultaat.. Ik ben nu wel in afwachting dus jah....spannend
Hoi! Jeetje zeg wat heftig!! Hoe lang zijn jullie nu bezig en hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?😊 @Wensje! Ik ga voor je duimen dat het morgen een knaller is!
Welkom Aggi3J, hopelijk is het snel raak voor jou, ben je allang bezig dan? Veel succes!! @ Cinn : Ik heb die van Sensitest, die zijn ook inieminie en ze lijken zo fragiel Het schiet goed op in ons huis! M'n man en de papa's zijn volop bezig met verven, dat zou dit weekend klaar moeten zijn.. Dan ga ik met de mama's aan de poets en het inrichten beginnen, ben volgende week 5 dagen vrij met de verhuis dus dat is ideaal Intussen zorg ik dat de mannen eten & drinken hebben, meer kan ik momenteel niet echt doen Jullie plannen met dit prachtige weer dat ze voorspellen?? Ik heb van vandaag t.e.m maandag de late (15u - 22u) bahhh :x
Fijn dat het op schiet!! Ik heb een heerlijk rustig weekend! Vl gaat volgende week de nachtdienst in, dus gaan van t weekend lekker samen door brengen! Sterkte met de late!!
Welkom Aggi! Cinnn, heb je al getest? Ik ken ze niet, ben de joekels van KV en action gewend geraakt!
Haha dan zou het super wennen zijn als eventueel overgaat op dipsticks! Hier nog geen knaller te bekennen😞
Ik heb ze ook van zw&k en ze zijn inderdaad klein. Vind ze verder wel prettig! Vandaag was mijn ovu-test in de ochtend weer wat donkerder (maar niet positief hoor) dan gisteren. Ging daardoor meteen weer twijfelen. Toch maar even KV ovu-testen erbij gehaald en die was duidelijk niet positief. Ga er geloof ik toch maar vanuit dat mijn eisprong gisteren is geweest (5 maart positieve ovu gehad). Rainbow: wat fijn dat jullie er al zo snel in kunnen! En lekker toch, als je nu alleen maar drinken hoeft te verzorgen.. Het leuke werk mag jij dan straks doen. Welkom Aggi3j! Hopelijk is het ook snel raak voor jullie!
@ BBBtje, dan is het nu ook wachten op jou NOD, spannend Ja deze week ons huurhuis voor de laatste keer gepoetst en volgende week ons nieuw huis poetsen, dit keer poets ik eens met plezier haha Net nog eens een ZS-test gedaan maar witter dan wit natuurlijk, hopelijk blijft mijn menstruatie niet meer te lang weg!
Weet je wanneer je je ei gehad hebt, Rainbow? Kan na de pil natuurlijk nog wel even ontregeld zijn. Zelfs met Mirena, blijkt wel en die geeft veel minder hormonen af dan de pil. Ja, ik geloof dat ik er maar aan toe moet geven dat ik op het wachtbankje zit. Anders kan ik er toch niks meer aan doen, want ik ga vanmiddag voor 5 dagen weg zonder vriendlief. Nu de laatste dingen klaarzetten en dan met een vriendin vanmiddag op het vliegtuig: op naar Boedapest! Geniet allemaal van het mooie weer dit weekend!
Spannend Rainbow! Hoe lang is t nu geleden dat je ei is geweest?? Bbtje, heel veel plezier in Boedapest! Ga er lekker van genieten! En ik ga voor je duimen dat je ei al is geweest!!
@ BBB'tje : Oh zalig, Boedapest, amuzeer je!! Maar goed dat het niet je vruchtbare periode is hè hihi Ik heb geen idee wanneer mijn ei geweest is.. Maar 't is wel geweest volgens de gynae dus Ik denk dat we vanaf volgende ronde eens gaan proberen om om de dag te klussen zodat ik het zeker niet mis!
Rainbow wat fijn dat jullie al zo snel in je huis kunnen! BBtje heeft veel plezier in Boedapest! Lekker genieten en zo gaat het wachtbankje vast sneller haha Cinn jammer dat je nog geen knaller hebt.. Ook hier nog geen knaller te vinden wel weer iets donkerder... Had toch wel gehoopt dat hij er vandaag zou zijn dan was men cyclus weer zo netjes als vorige keer.. Maar ach een late ei kan ook nog? Wij klussen hier nog niet echt om de dag.. Voor mij is dat toch nog iets te veel van het goede voor men rug jammer genoeg.. Daarom hoop ik nu met de ovulatietesten men ei te vinden zodat we iig op de goede momenten klussen.. Ik merk dat mijn vriend er nu wel steeds meer mee bezig begint te zijn, hij heeft nu inmiddels door dat ik vruchtbaar ben rond men eisprong dus hij vraagt ook steeds of het al zo ver is
Stom is dat he!! Heb trouwens het idee dat me testen bij z&k een stuk minder zijn dan die Vd kv! Heeft er wel iemand een positieve test gekregen bij z&k?? Nou is me temp ook nog laag hoor! Dus ga er vanuit dat me ei nog niet geweest is!
Dat is het voordeel van je temp bijhouden. Fertility friend heeft zelf op basis van mijn temp mijn eisprong berekend, precies op de woensdag dat ik het voelde, dus klopt precies! BB! Veel plezier!