Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

En doe je dat via de app of via de website??😊

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Via de app. Eerst zei FF dat mijn eisprong dinsdag was, vanmorgen na het meten van mijn temperatuur zei de app dat mijn eisprong op basis van de temp gegevens woensdag moet hebben plaatsgevonden.
    En woensdag zei ik het ook te voelen hè? Het klopt dus precies! Zo grappig!

3. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Heb je misschien een voorbeeld foto?? Ben wel heel benieuwd namelijk!!!

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik weet niet hoe dat moet, als je mij je tel wil sturen wil ik hem wel via WA sturen? Maak ik en foto van mijn scherm.

5. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Doe ik!

6. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

RoIn heb je een pb gestuurd!!

7. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Njoy hoe gaat het met jou??😊

8. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hmm dan moet ik mss ook eens gaan beginnen met temperaturen als het dan zo duidelijker word!!
    Doe je dat echt elke dag op hetzelfde tijdstip? Dat is bij mij al moeilijk :s

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    En meet je dat oraal of rectaal?

10. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik doe dat iedere dag op hetzelfde tijdstip! Tenminste tussen 5.30 & 6.00 en ik meet rectaal!

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik oraal, dagelijks tussen 6 en 7 uur.
    Ik ben 1 dag heel laat naar bed gegaan. Ik had al ergens gelezen dat je temp dan te hoog kan zijn (na een te korte nacht). Dat was bij mij ook zo. Echt een uitschieter. Ik heb hem wel laten staan maar hij 'doet' niet mee met de curve..

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Uhu oké dan ga ik er in de volgende ronde ook proberen mee te beginnen :p

13. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Het gaat tot nu toe wel goed met mij. Het klopt wat ze zeggen wat betreft moe zijn, dat is voornamelijk tijdens werkdagen soms lastig maar hoort erbij. Vind het wat dat betreft ook lastig dat ik nog niets kan of eigenlijk wil zeggen, anders zijn ze gewoon op de hoogte. Was vandaag om half 8 klaar wakker, maar dan 's middags weer moe. Ga nu de 6e week in en kan nu al klein buikje zien, maar is voor de buitenwereld nog zeker niet zichtbaar. Normaal ben ik best wel slank dus valt voor ons toch wel op.

Ik houd jullie cyclus in de gaten hoor, duim dat jullie mij gauw volgen. Zou wel super leuk zijn! Ik gebruikte trouwens de ovutesten van predictor, bevielen mij erg goed. Bij deze testen maakt het helemaal niet of je ervoor nog hebt gedronken. Stond ook in de gebruiksaanwijzing. Zijn ook gebruiksvriendelijk.

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Fijn dat het zo goed meer je gaat, de vermoeidheid gaat in het 2e trimester over weet ik van mijn vriendinnen..
    Ik hoop ook dat wij je snel volgen :D

15. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Fijn dat het goed met je gaat!!! En super leuk dat je al een buikje begint te krijgen!

Hopelijk is de vermoeidheid snel over! Sterkte ermee!

16. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik heb vandaag een verjaardag van een van me beste vriendinnen.. En merk dat ik gewoon moeite heb met een borreltje drinken! Drink normaal ook al niet zo veel.. Maar als we dan samen drinken gaat het hard! Ben er nu ruim 3 uur en heb nog maar 1 glaasje wijn op!

17. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Heb vanmorgen pas om 9 uur getest, lag gister pas om 4.15 in bed.. Dus om dan om half 6 al te testen heeft niet veel zin gehad.. Vanmorgen was mijn temp 36.85.. Moet ik hem nou wel of niet invullen in ff??:)

18. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ik heb geen idee van het temperaturen.. Is het vergelijkbaar met je andere temperaturen?

Hier vandaag vruchtbaar slijm gespot.. ;) straks weer even een ovulatietestje ben benieuwd! :D

19. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Jaaa een bijna knaller! Nog eventjes..! :D Zal ik dan vanavond weer moeten testen?

20. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik zou het voor de zekerheid doen! Wie niet waagt wie niet wint toch?? Heb je er een foto van??☺️

Deel Deze Pagina